Cpu cooler
|
|
temeole
Suspended due to non-functional email address
|
26. helmikuuta 2007 @ 06:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Tietääkö joku että käykä socket A:han jonku muunlainenen prosessori cooleri ku socket A:lle olevat. Ku noita on jo vähä vaikee saaha kaupasta
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
26. helmikuuta 2007 @ 06:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Jollei tuotteen specseissä kerrota sen tukevan socket A:ta, ei se myöskään silloin tue. Voit tietysti modata, jos taitoa ja aikaa riittää.
|
temeole
|
26. helmikuuta 2007 @ 07:49 |
Linkki tähän viestiin
|
modata??
|
temeole
|
26. helmikuuta 2007 @ 07:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiinnostusta on voikko kertoa mite se tapahtuupi
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
26. helmikuuta 2007 @ 08:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Riippuu ostetusta jäähystä. Itselläni ei ole socket A lankkua, joten sinun pitää itse suunnitella se miten aiot totetuutta, jos toteutat.
Veikkaan, että kaikkein helpoin tapa olisi vain ostaa cooleri joka sopii suoraan kiinni. Jos koneessa on noin vanhaa rautaa, niin siihen ei paljoakaan kannata enää panostaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. helmikuuta 2007 @ 09:01
|
temeole
|
26. helmikuuta 2007 @ 10:18 |
Linkki tähän viestiin
|
siis on mulla paikalla socketille a oleva cooleri mutta se ei oo tarpeeksi tehokas
|
nix0n
Newbie
|
4. maaliskuuta 2007 @ 05:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellänikin on socket a kantanen emo ja prossuna amd ahtlon xp 3000+. Itselläni kyllä riittää tuo nykynen jäähy siihen.
Thermaltake Sonic Tower olisi tehokas ratkaisu, mutta se vie todella paljon tilaa, eikä pakosti mahdu kotelon sisälle. Ehdottaisin tota jäähyä, jos se vain mahtuu koteloon :)
|
AfterDawn Addict
|
4. maaliskuuta 2007 @ 06:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temeole: siis on mulla paikalla socketille a oleva cooleri mutta se ei oo tarpeeksi tehokas
Mitkä on koneen lämmöt?
|
Mainos
|
  |
|
Member
1 tuotearvio
|
4. maaliskuuta 2007 @ 08:20 |
Linkki tähän viestiin
|
itellä on tommonen NEXUS, suht hiljanen, menee vakiokiinnikkeisiin ja pitää lämmöt ihan hyvin kurissa, prossun jännitettä oon nostanu 6% vakiosta(=1.8V) ja lämmöt idlenä jotai 46 ja rasituksessa 53-54.
Jos tuo tuntuu pieneltä, niin ZALMANILTA löytyy tommonen joka varmaan tehokkaampi ja ehkä myös äänekkäämpi(?).
Zalman ei sovi alkuperäsiin kiinnikkeisiin, emolevystä tulee löytyä 4 reikää prossun ympäriltä joista ruuvataan "jalat" takapuolelta kiinni, emo pitää ottaa asennuksessa irti.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. maaliskuuta 2007 @ 10:19
|