User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 20:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ddr2 muisti onkelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DDR2 muisti ONKELMA
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Simppel
Junior Member
_
26. helmikuuta 2007 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ostin halpaa muistia jonka merkki on
PQI DIMM DDR2 533 1GB CL4
siinä tuntuu olevan jotain TODELLA HÄMÄRÄÄ sillä
olen tehnyt muisti chekin koska pelit tuppaa sammumaan itsestään ja huomasin että PERKELE kummatkin muistit oli paskana kunnes koitin niitä yksitellen ja tein chekin niin kummatkin olivat taas ehjiä sitte siirsin ne A parista Bhen ja taas ne olivat paskoja elikkä ne eivät näytä toimivan yhdessä mutta kun laittaa A yhden ja B yhden niin johan pelittää mikä siis on tuon ratkaisun haitta vaikutus??
ja kun hain tuon 3DMARK5 jonka pitäisi arvioidan koneen 3dn suoritusta mutta ainakun käynnistän sen niin kone leikkaa kiinni ja valittaa muistia ???? vaikka niiden pitäisi nytten toimia ...koska kiinni leikkaamisen jälkeen olen tehnyt taas sen chekin ja muisteissa ei ole mitn vikaa????? ei voi muuta sanoa kuin MITÄ HELVETTIÄ??!?!?!
Staff Member

1 tuotearvio
_
26. helmikuuta 2007 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko testi jos otat jommankumman kamman pois koneesta?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. helmikuuta 2007 @ 15:44

Simppel
Junior Member
_
26. helmikuuta 2007 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä toimii mutta se toimii myös jos 1 kortin laittaa A pykälään ja yhden B pykälään mutta sitten se ei taas toimi jos ne on rinnakkanin elikka A1 ja A2
KustaaIII
Member
_
27. helmikuuta 2007 @ 03:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kaks samanlaista muistikampaa?? Onko ne saman värisissä paikoissa kun kone toimii??

Intel E7400 / Asus P5QL Pro / 3Gb 8ooMhz / HD 5770 / NeoHe 430W / Acase XClio2 kotelossa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. helmikuuta 2007 @ 03:09

Junior Member

1 tuotearvio
_
27. helmikuuta 2007 @ 03:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli sama ongelma. Eli pelit kaatui samoin kuin 3dmark05. Yhdellä muistilla toimi, mutta heti kun kytki toisen niin kaatuilu alkoi. Vein koneen liikkeeseen, jossa he kokeilivat eri muistikampoja (alunperin oli 2xKingstonia) ja lopulta löysivät oikeat parit. Eli oli yhteensopivuus ongelma ainakin minun kohdallani.

Asus P7P55 LX / Intel Core i5 750@3,2GHz / HIS HD6950@900/1325 2GB / 4Gb Kingston
Masentaja
Suspended due to non-functional email address
_
27. helmikuuta 2007 @ 04:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä oli aikoinaan samanlainen ongelma.Ei toiminu 2 kammalla (luki vain toisen) mutta ko nakkas 3 kamman niin silloin luki kaikkia 3 kampaa.Syytä tähän ei selvinny.
Simppel
Junior Member
_
27. helmikuuta 2007 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt ostin uudet 2X 1g Kingstonin muistia mutta SAMA HELVETIN ONKLEMA!
voiko vika olla näytön ohjaimessa tai emossa??
uskon itse että ei sillä 3dmark05 ei edes käynnisty kun se jo valittaa ongelmaa elikka näytön ohjain ei kerkeä olla kovilla!
ja emo en ole huomannut siinä mitään vikaa ......mutta voiko silti olla jotenkin muisitin väylät paskana... kun teen memory chekin niin EI ONKELMIA mutta kun koitta 3dmarkkia niin leikkaa kii =(
Mainos
_
__

_
Junior Member

1 tuotearvio
_
28. helmikuuta 2007 @ 03:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun itselläni oli tuo ongelma, niin minulla kaatui järjestelmä, kun suoritin memcheckiä ja 3dmark05 pääsin ensimmäisen testin melkein loppuun jolloin sekin kaatui, ja joskus koko järjestelmä bluescreenille.

Sinun ongelmasi kuullostaa kyllä aika samalta, kuin mikä minulla oli, joten veikkaisin vian olevan kampojen yhteensopivuudessa. Ne ei jostain syystä vain ymmärrä toisiaan.

En tiedä montako kampa-yhdistelmä variaatiota liikkeessä kokeiltiin, että he saivat minun koneen toimimaan, mutta oli kuulemma useita.

Asus P7P55 LX / Intel Core i5 750@3,2GHz / HIS HD6950@900/1325 2GB / 4Gb Kingston
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ddr2 muisti onkelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy