User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 01:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > msi gf fx5600 meteli?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MSI GF FX5600 meteli?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
27. helmikuuta 2007 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omistaako tai onko kukaan teistä omistanut kyseistä korttia? Kaveri olisi sitä myymässä minulle ja ainut, joka vielä arveluttaa on melutaso, kun kortissa on tuuletin.

Onko kellään tietoa onko miten meluisa?
Senior Member

14 tuotearviota
_
28. helmikuuta 2007 @ 07:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos kerta kaveri on myymässä, niin mikset käy paikan päällä kuuntelemassa? :)

ja jos on meluisa niin pistä joku zalman vga-cooleri siihen niin melut loppuu kuin seinään. (en kyllä enää itse laittais noin vanhaan korttiin mitään.)
Member
_
28. helmikuuta 2007 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti spotless:
jos kerta kaveri on myymässä, niin mikset käy paikan päällä kuuntelemassa? :)

ja jos on meluisa niin pistä joku zalman vga-cooleri siihen niin melut loppuu kuin seinään. (en kyllä enää itse laittais noin vanhaan korttiin mitään.)

Sen takia, kun sijaitsee jossain ehkä 400km päässä. Ja tuo näyttis on tulossa kakkoskoneeseen, joka on suunnattu lähinnä leffakäyttöön, joten sen takia pitäisi olla hiljainen. Ja kun itse kortti on halvempi, kuin se Zalmanin jäähy, niin enpä viitsisi sellaista siihen ostaa. :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > msi gf fx5600 meteli?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy