User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 18:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lämpötilat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lämpötilat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

2 tuotearviota
_
1. maaliskuuta 2007 @ 05:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyselisin tässä lämpötiloista että ovatko ne liian korkeat.
Huoneen lämpötila on 21.5 astetta

kone ollut noin 1 tunnin päällä ja lepotilassa ainoastaan virustorjunta ja palomuuri ollut päällä.
Ja lämmöt ovat seuraavat:
MB:35
CPU:34
GPU:42

10 minuuttia Tony Hawk Underground 2:sta:
MB:37
CPU:47
GPU:44

Toinen 10 minuuttinen heti perään:
MB:38
CPU:47
GPU:44
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. maaliskuuta 2007 @ 05:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eivät nuo mitenkään korkeita ole. Mitäs rautaa koneesi sisältää?

lol
Senior Member

2 tuotearviota
_
1. maaliskuuta 2007 @ 05:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kotelo: Antec SLK1650B
Poweri: SP-350PGB
Emolevy: Asus A8V-E Deluxe NW
Prosessori: AMD Athlon 64 3800+
Prosessori tuuletin: Artic Silencer 64 Ultra Tc
Muisti: 2xDDR 1GT 400MHz Buffalo
Näytönohjain: Palit GeForce 7600GT 256MT
Kovalevyt: Seagate 160GT (IDE) , Samsung 160GT (IDE), Maxtor 300GT (SATA) ja Western Digital 250GT (ulkonen) = 870GT
kotelo tuulettimena: Nexus Silent 120x120mm
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. maaliskuuta 2007 @ 05:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ei sinulla ole mitään hätää noiden lämpöjen kanssa. :)

lol

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. maaliskuuta 2007 @ 05:30

Senior Member

2 tuotearviota
_
1. maaliskuuta 2007 @ 05:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitkä asteet noille olisi ne maximi rajat kun esim tuossa asus probessa voi asettaa lämpötilan milloin se alkaa piipittämään. Niin mitkä olisi ne arvot.
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
1. maaliskuuta 2007 @ 05:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo...

emoa en itse laskisi yli 50C
CPU varmaan noin 60C on aika hyvä kun sen alla pysyy aina
GPU saa mennä 70-80C
Kovot alle 50C

se on paljon rauta kohtaista mutta itse en laskisi lämpöjä menemään noiden yli.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. maaliskuuta 2007 @ 05:44

Senior Member

2 tuotearviota
_
1. maaliskuuta 2007 @ 06:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kovot oli tälläsessä lämpötilassa
Seagate:44
Samsun:41
Maxtor:en saa tietoa
KustaaIII
Member
_
1. maaliskuuta 2007 @ 08:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa Speedfan niin voit sillä lisätä tuulettimien kierroksia jos joskus alkaa näyttää liian lämpimältä.

Noi lämmöt ei oo pahat, itellä prssu 40c näyttis 44c muut alle 40c.

Intel E7400 / Asus P5QL Pro / 3Gb 8ooMhz / HD 5770 / NeoHe 430W / Acase XClio2 kotelossa
Mainos
_
__

_
Senior Member

2 tuotearviota
_
1. maaliskuuta 2007 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Speedfania olen kokeillut se nyt ei ihan mulla wörkkinyt mutta mulla on tossa tollai limitteri tossa kopan etu paneelissa niin sitähän minä kyllä käytänkin. Yöksi aina nollalle ja nyt noi lämpötilat oli kun kaikki oli maksimissaan paitsi toi prossu kun sitä ei voi ite ohjailla vaan se ohjaa ite itteään
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lämpötilat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy