User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 13:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kellotus apua asus p5b biossin kanssa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kellotus apua asus p5b biossin kanssa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
attack3
Junior Member
_
2. maaliskuuta 2007 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelma on seuraavanlainen. eli mistä pääsen nostamaan kertoimia ja hertsejä. tarkoitus olisi saada 9x333 kertoimet mutta en löydä biossista paikkaa mistä saisin nuo säädöt tehtyä. olen yrittänyt etsiä biossin läpikotaisin mutta ei vaan löydy. joten jos jollain on kyseinen emolevy asus p5b karvalakki niin ohjeistus olisi tervetullutta. sitten vielä kysymys, että riittäähän vakio prossujäähy tuolle 3:lle gigalle. olen ihan aloittelija kellotus hommissa, jos jollain on jotain muitakin vinkkejä niin pistäkää tulemaan. kokoonpano sigussa.

asus p5b. c2d e6600. ddr667 1g x 2. club3d x1950xt. be quiet straightpower 650w. antec 150p.
thtorsten
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. maaliskuuta 2007 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jumper free configuration, avaa se, siel o FSBt sun muut.

Ei riita vakiojaahy jos 3ghz kellotat
attack3
Junior Member
_
2. maaliskuuta 2007 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitoksia tiedosta. oletko aivan varma tuosta että vakiojäähy ei riitä, kun e6400 on kellotettu 3.15 gigaseksi vakio jäähyllä. jos jollain tietoa tuosta vakiojäähyn riittävyydestä niin informoikaa. olen itse netistä eri foorumeilta lukenut että vakiojäähy riittäisi mainiosti.

asus p5b. c2d e6600. ddr667 1g x 2. club3d x1950xt. be quiet straightpower 650w. antec 150p.
thtorsten
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. maaliskuuta 2007 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti