DVD aseman kanssa ongelmia.
|
|
Junior Member
|
3. maaliskuuta 2007 @ 07:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin, elikkä mulla on sellanen Samsungin lukeva dvd asema. Asensin sen koneeseeni ja käynnistin koneen ja windows ilmoitti uudesta laitteesta ja asensi sen normaalisti sitten laitoin aidon DVD-Elokuvan sisään mutta kone ei tee mitään muuta kuin, että lataa DVD:tä mutta ei koskaan käynnisty. sitten kokeilin laittaa normaalin cd levyn koneeseeni ja se toimi moitteettomasti kyseisessä dvd asemassa.. missä vika ? katsoin myös sieltä jostain samsung aseman tiedot ja siellä luki että laite toimii oikein.. Voisittekos auttaa vähäsen :D
|
AfterDawn Addict
|
3. maaliskuuta 2007 @ 10:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko sulla dvd katseluun sopiva ohjelma, powerdvd tai windvd yms. Vlc ja mediaplayer classic toistaa myös dvd:t.
|
Junior Member
|
3. maaliskuuta 2007 @ 11:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep mulla on WinDVD, mutta koko tietokone ei tunnista koko dvd:tä -->Tiedostoa ei voi avata ! Ai niin ja olen laittanut LG polttavan cd/cd-rw aseman masteriksi ja dvd aseman orjaksi ja toisinkin päin olen kokeillut mutta mitään eroja ei näytä tapahtuvan... Onkos muita vinkkejä mitä voisin kokeilla vai voiko laserissa olla jtn vikaa ? Sitä eniten ihmettelen, että cd-levyjä lukee, mutta DVD-levyn kanssa ei tule toimeen.
|
AfterDawn Addict
|
3. maaliskuuta 2007 @ 11:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Hae dvd asemaan uusi firmware. Katsoitko tukeeko + vai - formaattia ja kumpaa levy on.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. maaliskuuta 2007 @ 11:33
|
Junior Member
|
3. maaliskuuta 2007 @ 12:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä on firmware ja miten sellainen haetaan ?! Perhana ei ole tullut katsottua tukeeko se - vai + levyjä. mutta mitäs yleensä on tollaset normaalit Elokuvat jotka on dvd:llä + vai -`? :D En ole nyt kotona mutta katson huomenna tukeeko laite + vai miinus vaiko molempia :D
|
AfterDawn Addict
|
3. maaliskuuta 2007 @ 12:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Firmwaren saa aseman valmistajan sivuilta, jos on pakettikone niin koneen valmistajan sivuilta jos ei ole tiedossa aseman valmistajaa.
|
Junior Member
|
4. maaliskuuta 2007 @ 10:42 |
Linkki tähän viestiin
|
No nyt asenin ton firmwaren ja oikeen version siitä, mutta nyt koko kone ei tunnista koko dvd asemaa ?
|
AfterDawn Addict
|
4. maaliskuuta 2007 @ 11:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Ota piuhat irti ja anna winukan hakea se asema uudestaan.
|
Junior Member
|
4. maaliskuuta 2007 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
No nyt löysi sen mutta.... tuli uusi ongelma laitteen nimi on muuttunut täysin ja dvd luukku EI aukea se vain näyttää että se lataisi jtn levyä vaikkei siellä ole mitää sisällä ? eli vain vihreä valo palaa koko ajan asemassa ?
|
AfterDawn Addict
|
4. maaliskuuta 2007 @ 13:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Boottaa kone.
|
Junior Member
|
4. maaliskuuta 2007 @ 16:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen khyllä bootannu ja böötänny konetta kaikin puolin mutta mikään ei auta ? :D
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
5. maaliskuuta 2007 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja se firmiksen päivitys onnistui varmasti ja latasit oikealle laitteelle sen päivityksen?
|
Junior Member
|
5. maaliskuuta 2007 @ 15:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo samsung ja sit se malli oli ihan oikein en nyt muista mikä se oli mutta katoin niin että oli oikein :D
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
5. maaliskuuta 2007 @ 19:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Kun tuo kuulostaa kovasti siltä että on flashittu väärä firmis (jos siis asema ei toimi lainkaan). Tietenkin kannattaa kokeilla CD/DVD:ltä boottaus, jos vika vaikka olisi Windowsissa (jota kyllä epäilen).
|
Junior Member
|
6. maaliskuuta 2007 @ 15:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Käyttiksen olen jo kerran asentanut koneelleni uudestaan mutta ei toiminutsilti :D
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
7. maaliskuuta 2007 @ 14:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli käyttiksen asennus onnistuu kyseisen aseman kautta?
|
Junior Member
|
7. maaliskuuta 2007 @ 17:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep, Moitteettomasti (:
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
8. maaliskuuta 2007 @ 15:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko laitehallinnan kautta valittu aluekoodi asemalle?
|
Junior Member
|
9. maaliskuuta 2007 @ 15:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Siitä en tiedä yhtään voikos sitä kattoo jostaain ??
:D
|
Mainos
|
  |
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
10. maaliskuuta 2007 @ 17:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli laitehallinnasta oikea hiiri sen DVD-aseman päällä ja sitten ominaisuudet DVD Region välilehti ja sitten katsoo onko siellä valittuna mitään aluetta.
|