User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 16:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > 4coredual-vsta ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
4COREDUAL-VSTA ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Raaveni
Suspended due to non-functional email address
_
7. maaliskuuta 2007 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmmm... Nyt iski paniikki...

Hankin Asrock 4COREDUAL-VSTA emolevyn, ja iskin siihen INTEL Pentium 4 Dualcore rossun...

Nyt on jonkin moinen ongelma...

Laitoin siihen kiinni AGP väylään ATI Radeon X1600Pro näyttiksen ja 1G DDR muistia... mutta kone lähtee päälle, mutta ei tule kuvaa, ja ei tottele virtanäppäintä... Kone lähtee vain ja ainoastaan päälle kun laittaa virtapiuhan kiinni persiiseen...
Prossu, näyttis, muistit, emo ovat testattu toiminnaltaan ja virtalähteessäkin pitäisi riittää teho...

Ratkaisua?

"You'r suffering will be legendary.... Even in HELL..."

Pinhead - Hellraiser 2
Staff Member

1 tuotearvio
_
7. maaliskuuta 2007 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emolevylle kiinnitetty 4-pin lisävirtaliitin? Muistia kokeiltu eri sloteissa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. maaliskuuta 2007 @ 14:42

Raaveni
_
7. maaliskuuta 2007 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jep ja jep...

Nyt edelleen ei anna kuvaa ja tuntuu et se ei lähde käymään...

vaikkakin kun otin pois kotelosta niin nyt tottelee virtanappia..

Pinhead - Hellraiser 2
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2007 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osuuko prossutuulettimen backplate emoon? Aiheutti mulla ongelmia 775Dual VSTA:n kanssa.
Raaveni
_
8. maaliskuuta 2007 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä ota...

Nyt soitin Beestingille ja kysyin huollosta, että millä ne oli sen testannut että tuo emo toimii...

Eivät sitten viitsineet testata DDR väyliä... Olivat pitäneet DDR2 palikoita kiinni...

AGP ja PCI-E väylät olivat testanneet... Olisiko DDR2 muisti ratkaisu ongelmiin, voisiko se aiheuttaa tälläistä???

Pinhead - Hellraiser 2
Mainos
_
__

_
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2007 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tottakai voi aiheuttaa. Ja vähän flametusta: mun kolmen huoltokäynnin jälkeen arvioni Beestingin huollosta on: täyttä paskaa.

Ostin uuden emon eikä toiminut. Kävi huollossa, mitään ei "löytynyt." Testasin itse kotona memtestillä muistit ja antoi paljon virheitä. Vein sitten takaisin ja yhtäkkiä se vika löytyikin...

Toisella kerralla kiintolevy oli asennettu väärin ja sen tein kotona itse, kun en tahtonut viedä konetta takaisin sinne aasien luokse.

Ja joka kerralla luvattiin soittaa heti, kun kone on valmis. Paskanmarjat, piti itse soittaa 5 minuuttia ennen sulkemisaikaa ja hakea hirveällä kiireellä pois sieltä.

Joko mulla on ollut kamala tuuri tai joku kesähessu siellä koneen kimpussa. Tai sitten vaan paska huolto. Kuitenkin konettani sinne en enää vie.

Toivottavasti sulla tulee paremmat kokemukset

:)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > 4coredual-vsta ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy