User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 16:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > suosituksia näppis+hiiri yhdistelmäksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suosituksia näppis+hiiri yhdistelmäksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hante
Junior Member
_
7. maaliskuuta 2007 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hakusessa olisi uusi langaton näppis+hiiri yhdistelmä. Mitäs porukka suosittelis? Pelailtua tulee jonkin verran. Tällaisia olen alustavasti katsellut:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10530 tai
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=20971

Muitakin saa ehdotella, mut hinta mielellään alle 100?
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
7. maaliskuuta 2007 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ainakin tota logitechin mx sarjaa on kehuttu. sitä mx5000 on mulle suositeltu joten luulen että eiköhän tuo 3200:kin ole aika hyvä. sen noista kahdesta ottaisin.

Demus
Member
_
8. maaliskuuta 2007 @ 06:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ajatellut hankkia ton MX 3200 -näppis/hiiri -yhdistelmän. Toi hiiri tuntuu todella mukavalta kädessä ja pitäisi olla laserina tarkkakin.

Ainoa asia mistä en pidä on se, että näppis on langaton, koska sillä ei ole minulle mitään väliä ja langaton syö 6 patteria, jotka tietysti loppuu juuri silloin kun tarvitsee eniten. Pattereista johtuen myös toi rannetuki on tossa kiinteä, koska patterit menee sen alle.

Toinen huono asia MX 3200 -yhdistelmässä on se, että ei ole latausasemaa (vertaa: MX 5000 ja deNivo).

Offtopic: Voiko koneeseen kytkeä ongelmitta kaksi näppistä samaan aikaan? Toinen PS/2:n ja toinen USB:n kautta?
JLM
Junior Member

9 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2007 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos langattomuus ei ole aivan välttämätöntä, niin hanki ennemmin langalliset vehkeet. Pattereiden vekslaaminen on turhauttavaa.
Demus
Member
_
8. maaliskuuta 2007 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tulee aika kohtuuttoman kalliiksi ostaa MX 3200 yhdistelmän tasoisen langallisen näppiksen ja langattoman hiiren erikseen. JOten kun ei muutakaan ole tarjolla... pakko tyytyä. :/
Mainos
_
__

_
hante
Junior Member
_
8. maaliskuuta 2007 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis 6 patteria? Kai siinä on 2+2 paristoa. Ja toi kiinteä rannetuki on miinusta ku sehän on vain tiellä. Langaton yhdistelmä nimeenomaan hakusessa ku noita johtoja on jo tarpeeksi muutenkin ja näppiksen voi tarvittaessa ottaa kainaloon ja siirtyä sohvatuoliin isomman näytön ääreen. Ja akkuja löytyy et toi paristojen vaihto ei oo mikään ongelma. Tosin kyllähän toi latausasema ois kätevämpi mut ei viittis kauheesti sijottaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. maaliskuuta 2007 @ 13:13

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > suosituksia näppis+hiiri yhdistelmäksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy