User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 15:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > numpad sekaisin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Numpad sekaisin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Oze88
Newbie
_
8. maaliskuuta 2007 @ 08:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla olis nyt tällänen vähän oudonlaiden ongelma. Mun näppiksen numpad on menny sekasin. Käytän sitä aika paljon erilaisissa peleissä ja nämä numpad (ascii?) koodit ei enää toimi samalla tavalla ku ennen, eli näppäinyhdistelmistä (alt+numero) tulee aivan oudot koodit. Eli mielestäni kyseessä ei ole tämä näppäimistön kielen vaihto tms. (alt+sift) vaan ainoastaan tuo numpad näyttäis olevan sekasin. Oon varmasti painanu jotain näppäinyhdistelmää mistä en oo tietonen joten jos joku osaisi neuvoa niin tuhannesti kiitoksia :)
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2007 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän NumLock ole päällä? :)

EDIT: Tai siis onko NumLock oikeassa tilassa? Eli päällä ja pois asennossa toimii väärin?

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. maaliskuuta 2007 @ 10:13

Oze88
Newbie
_
8. maaliskuuta 2007 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Numlock ja Scroll lock ei vaikuta tähä asiaan. Oon myös yrittäny tota toista kielen vaihtoo (ctrl+sift) mutta ilmeisesti mun näppikses ei oo ku yks valinta eli tuo alt+sift joka poistaa ääkköset ja muutta vähä paikkoi. Alkaa olla vaihtoehdot lopussa ku yritin ohjauspaneelista ettiä jotain vikaa että jos joku näppäin on jääny pohjaan yms. mutta ei mitään kummallista löytyny :( Saattaa olla että näppis on vaan sitte hajonnu.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > numpad sekaisin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy