User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 15:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > missä on äänet?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Missä on äänet?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
henkettu
Account closed as per user's own request
_
8. maaliskuuta 2007 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä mä sain tänään uuden kootun koneen ja siitä ei kuulu äänet ollenkaan.. Puuttuuko multa jokin, mikä tekee ne äänet?

Amd Athlon 64 3800+ AM2 BOXED
TWINMOS 1 GB DDRII 533
COMPUCASE 6K34BS-UG & ALTIS 350 W
SAMSUNG DVDRW1 18x DL
ASUSTEK X1600 PRO PCI-E 256 MB VGA
BUFFALO WL12-PCI-G54S
SEA BARRACUDA 7200.10 250GB 8MB
AM2 ASUS AM2 K8M890 VGA DDR2
BUFFALO 512 MB DDRII 533
Senior Member

14 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2007 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta kaiuttimet. :)
henkettu
_
8. maaliskuuta 2007 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mulla on ja mä pistin ne kiinni mun koneeseen, mutta ei kuulunut edelleenkään yhtään mitään..
Senior Member

14 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2007 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti henkettu:
Elikkä mä sain tänään uuden kootun koneen ja siitä ei kuulu äänet ollenkaan.. Puuttuuko multa jokin, mikä tekee ne äänet?

Amd Athlon 64 3800+ AM2 BOXED
TWINMOS 1 GB DDRII 533
COMPUCASE 6K34BS-UG & ALTIS 350 W
SAMSUNG DVDRW1 18x DL
ASUSTEK X1600 PRO PCI-E 256 MB VGA
BUFFALO WL12-PCI-G54S
SEA BARRACUDA 7200.10 250GB 8MB
AM2 ASUS AM2 K8M890 VGA DDR2
BUFFALO 512 MB DDRII 533
oliko tässä koneessa käyttöjärjestelmä esiasennettuna vai laitoikko ite windowsin siihen?

jokatapauksessä emolevyn äänipiirin ajurit kannattaa hakea ja asentaa.
henkettu
_
8. maaliskuuta 2007 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä ne asensi mun puolesta siihen sen Vista premiumin.. Mistä ,ä haen ja mitkä ajurit?
Senior Member
_
9. maaliskuuta 2007 @ 05:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emo on ilmeisesti jompi kumpi noista?
http://www.asus.com/products3.aspx?l1=3&...me=VIA%20K8M890

Download linkin alta voit käydä lataamassa ajureita.

Member
_
9. maaliskuuta 2007 @ 06:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moikka!

Joooo...tarviit musakortin ajurit.Jos emoon intgroitu kortti niin emon ajurilevyllä pitäis olla driverit.
henkettu
_
9. maaliskuuta 2007 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm.. Mun kuulokkeissa taitaa olla nyt tää vika.. Kun mä pistin mun voippipuhelimen kiinni, niin äänet alko kuuulua..

Tiettekö jotain hyviä kaiuttimia, jotka toimis USB:n kautta ja olis siinä 20 euroa?
Staff Member

32 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2007 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos se VOIP puhelin on USB-väyläinen niin se on oma äänilaitteensa, joten kuulokkeiden rikkoutumisesta ei voi silloin sanoa mitään.
henkettu
_
10. maaliskuuta 2007 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En mä sanonut, että ne olis rikki, vaan, että niissä taitaa olla vika. Esim värrä millimäärä..
Senior Member
_
10. maaliskuuta 2007 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miksi Usb-kaiuttimet? Eikö ole paljon helpompaa laittaa siitä oikeasta äänilähdöstä (emon 3.5mm paikka)? Oletko nyt varmasti kokeillut useammalla kaiutin/kuulokesetillä että se emon äänipaikka toimii? Vai ovatko nuo kuulokkeesi tosiaan Usb:hen?

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
Mainos
_
__

_
henkettu
_
10. maaliskuuta 2007 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Vai ovatko nuo kuulokkeesi tosiaan Usb:hen?
Mitä? Lue kunnolla.
Mut hei, asia on nyt kunnossa, kun sain oikeenlaisen piuhan. Liitin näytön kaiuttimet koneeseen.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > missä on äänet?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy