User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 05:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > tekeekö criterion games black 2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tekeekö Criterion Games BLACK 2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

8 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2007 @ 05:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki fps pelejä rakastavat henkilöt niinkuin minä tietävät varmaan BLACK pelin. Se taidettiin julkaista viimevuoden alussa jos oikein muistan ja voitti parhaat äänet palkinnon jostain. Tiedustelenpahan vaan onko siihen tulosa jatko-osaa kun se on mun ja mun monen kaverin mielestä parhaimpia pelejä.
Member
_
22. maaliskuuta 2007 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tässä olis "Klik" mutta vaan next gen koneille

? RTFM ?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2007 @ 11:45

Senior Member

8 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2007 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
''The company has also not yet announced platform plans.'' Toivon totisesti että tekevät sen myös xboxille koska mulla ei ole ainakaan tällä hetkellä ylimääräsiä rahoja ostaa boxi 360:stä kun ostan juuri tietokoneen =)
Senior Member

8 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2008 @ 22:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on pakko upata tämä. Onko mitään uutta tietoa aiheeseen liittyen?

Rig 9000 | Toissakesän sadosta ylijäänyt reilusti käynyt peruna
Rig 9001 | Viimekesän sadosta ylijäänyt miedosti käynyt peruna
Senior Member

11 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2008 @ 23:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voit odottaa vaikka vuosia, mutta alkuperäiselle boxille ei tehdä enään pelejä ollenkaan. PS2:lle tulee vielä muutamia pelejä, mutta boxille ei ole tulossa enää mitään.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
Senior Member

8 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2008 @ 23:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hups. En muistanut että tämä ketju oli Xbox alueella... kysymys piti olla tuleeko peli Windows XP / Vistalle ?

Senior Member

11 tuotearviota
_
20. lokakuuta 2008 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Porshe:
Hups. En muistanut että tämä ketju oli Xbox alueella... kysymys piti olla tuleeko peli Windows XP / Vistalle ?
Et muistanut?

Toivon totisesti että tekevät sen myös xboxille koska mulla ei ole ainakaan tällä hetkellä ylimääräsiä rahoja ostaa boxi 360:stä kun ostan juuri tietokoneen =)

Tuo kyllä näyttää hieman ristiriitaiselta tuon viestin kanssa. No mutta jos menee sekasin niin eihän sille mitään mahda :D.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
Senior Member

20 tuotearviota
_
24. lokakuuta 2008 @ 18:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mcmopo:
Toivon totisesti että tekevät sen myös xboxille koska mulla ei ole ainakaan tällä hetkellä ylimääräsiä rahoja ostaa boxi 360:stä kun ostan juuri tietokoneen =)

Tuo kyllä näyttää hieman ristiriitaiselta tuon viestin kanssa. No mutta jos menee sekasin niin eihän sille mitään mahda :D.
Ilmeisesti tällä henkilöllä on Xbox, muttei Xbox 360. Ja hän on ostamassa tietokonetta, joten rahat eivät riitä X360 ostoon ;) Toivottavasti selvensi :DDD
Mainos
_
__

_
Senior Member

8 tuotearviota
_
25. lokakuuta 2008 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se verran täytyy tähän offtopiccia postata että selviää tämä :)

Eli mulla on Xbox ja tietokone. Ja elättelen toivoa että BLACKin jatko-osa tulisi tietokoneelle koska xboxille ei varmaan pelejä enää tule.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > tekeekö criterion games black 2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy