Slide tool...
|
|
jaskpaska
Suspended due to non-functional email address
|
9. maaliskuuta 2007 @ 12:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Pitäs saaha slide tool, ku kovalevylle pystyy konverttaamaan backup- ja import-pelejä. Oisko kellään nurkassa pölyttymässä? Voisin ostaa.. Tai löytääkö kukaan netistä? Olisin kiitollinen.
Tässä ohje (hd advance, en tiiä sitten hd loaderista):
Converting your own legal *Backup Disc/Import Game Disc
Please follow the steps below so as to convert backup disc / import game disc to PS2 harddisk.
1. Boot your console with HDAdvance. Using the CD version for CD backups/imports and the DVD version for DVD backups/imports.
2. Choose ?Convert? in the ?Option? menu.
3. When the system asks for the game disc, please use the Slide Tool or Flip Top Cover to exchange the backup/import with the HDAdvance Disc.
4. Press ?X? when you are finished.
*Slide Tool or Flip Top Cover is needed for converting backups/imports
Noin helppoa! Ei mod-piirejä, ei swap magiceja!
|
Turri
|
9. maaliskuuta 2007 @ 19:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Ai siis pelkkä Slide tool? Mulla ois sellainen, mutta olen tehnyt sen itse. Jos se ei haittaa, niin voin lähettää.
|
jaskpaska
|
9. maaliskuuta 2007 @ 20:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo pelkkä slide tool. Oot tehny itte :D.. Toimiiko?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. maaliskuuta 2007 @ 20:57
|
Turri
|
10. maaliskuuta 2007 @ 05:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvin toimii. En tarvitse sitä, koska swap magic ei toiminut poltettuna.
Tai voin antaa ohjeet, miten tehdä se itse.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. maaliskuuta 2007 @ 06:32
|
jaskpaska
|
10. maaliskuuta 2007 @ 07:11 |
Linkki tähän viestiin
|
En välttämättä tarvitsekaan sitä, sillä saan ehkä pelejä siirrettyä koneelta kovolle suoraan ottamalla levyaseman IDE-johdot ja liittämällä kovoon. En ole vielä varma. Miten olet muuten tehnyt? Mistä materiaalista?
|
Turri
|
10. maaliskuuta 2007 @ 10:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. maaliskuuta 2007 @ 10:09
|
Mainos
|
  |
|
jaskpaska
|
10. maaliskuuta 2007 @ 11:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Hillopurkin kannesta :D. Kiitos, hyvä ohje. Jos en saa siirrettyä niinku suunnittelin, niin pitää varmaan polttaa levylle ja toteuttaa suunnitelma A. Perhana lataa aika hitaasti tuota peliä :/
|