User Käyttäjä Salasana  

maanantai 22.9.2025 / 12:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > kone menee jumiin..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone menee jumiin..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2007 @ 05:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyselisin onko kenelläkään ollut tämmöstä ongelmaa,se oli pari kuukautta sitten ekan kerran kun laitoin µtorrentin lataamaan niin meni koko kone jumiin ei auttanut vaikka poistin µtorrentin ja asensin uudestaan ja nyt pari päivää sitten kävi sama juttu mutta kone meni jumiin käyttäessä mitä ohjelmaa tahansa esim. ccleaneria niin kone menee jumiin ja noin 10 min. kuluttua sammuu,en ole päässyt ongelmasta eroon muuten kuin formatoimalla ja uudelleen asennuksella,en usko et vika on rauta puolessa koska alustuksen jälkeen toimii hyvin,jos jollain on ollut samanlaista ongelmaa ja löytänyt siihen helpomman ratkaisun kuin formatointi niin olisin kiitollinen tiedoista,saattaahan olla et µtorrentin kautta on tullut joku virus?
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
22. maaliskuuta 2007 @ 07:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkäslainen virus turva?

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2007 @ 08:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
F-secure 2007
hymppa
Newbie
_
22. maaliskuuta 2007 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
rautapuolessa veikkaisin.. Mut kannattaa kuitenkin kokeilla uudempia/vanhempia piirisarja ajureita..

Jos vielä huikan tarkemmin kerrot tosta ongelmasta? esi kuva jää jumii. pysähtyykö coolerit ja kiintolevyt? sammuuko kone itse? logista voisit käydä katsomassa löytyykö vika sieltä.

www.hymppa.com
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2007 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en usko et kyse on kuitenkaan rautapuolella.viimeksi menetin niin paljon dataa et osioin windowsille oman 50GB osion eli vika korjaantuu kun alustaa sen osion ja asentaa windowsin uudestaan,pelkästään korjaus asennus ei korjaa vikaa. mikään koneen sisällä ei sammu eli kovalevyt ja muut pysyy käynnissä,kun yrittää esim. purkaa paketoitua tiedostoa tai siirtää jotain tiedostoa niin se aloittaa sen normaalisti mutta parin sekunnin kuluttua pysähtyy eikä hiiren nuoli liiku mihinkään eikä näppäimillä toimi mikään, kun se on ollut "jumissa" noin 10min. niin kone sammuu itestään ja alkaa käynnistyä uudestaan mutta esim.netissä voi selata normaalisti .levyn eheytys ohjelma menee kanssa jumiin eli sitä ei voi käyttää.kokeilin aika monta eri viruksen etsijää mutta mikään ei löytänyt mitään.kylläkin nyt kun se viimeksi teki ton niin mulla oli ollu yöllä µtorrent päällä ja aamulla oli F-securen ikkuna missä oli et F-secure on estänyt jonkun luvattoman yrityksen ja siinä oli joku ip-osoite sekä jotain TPC portti ???? ja se portti oli sama mitä käytän µtorrentin latailussa,eli jos jollain on käyny samalla lailla ja tietäis siihen syyn niin olisin kiitollinen,en tee arvailuilla mitään
TuukkaZ
_
22. maaliskuuta 2007 @ 10:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kai olet sallinut liikenteen f-securesta µtorrentille? ja laita HijackThis-logi tonne HijackThis alueelle, siellä saattaa ilmetä joitan. :)

Junior Member
_
22. maaliskuuta 2007 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo,olen sallinut F-secureen µtorrentin käyttämän portin mutta tolla ei ole mitään tekemistä itse vian kanssa ja koska olen formatoinut koneen niin on varmaan aika turha tota HijackThis lokia ajaa,sitten seuraavan kerran kun ilmenee sama ongelma niin tuosta vois lähteä liikkeelle(toivottavasti ei koskaan) on niin pirun moinen homma joka kuukausi asentaa kaikki uudestaan.
Mainos
_
__

_
TuukkaZ
_
22. maaliskuuta 2007 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti make1972:
joo,olen sallinut F-secureen µtorrentin käyttämän portin mutta tolla ei ole mitään tekemistä itse vian kanssa ja koska olen formatoinut koneen niin on varmaan aika turha tota HijackThis lokia ajaa,sitten seuraavan kerran kun ilmenee sama ongelma niin tuosta vois lähteä liikkeelle(toivottavasti ei koskaan) on niin pirun moinen homma joka kuukausi asentaa kaikki uudestaan.
juuh laita sitten ku se ongelma tulee taas. :( (jos tulee)

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > kone menee jumiin..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy