User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 07:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tietokonekauppa.fi, luotettava?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokonekauppa.fi, luotettava?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MattiMies
Member

5 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2007 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysyn siis, että onko Tietokonekauppa.fi -firma luotettava, sillä ajattelin ostaa sieltä tietokoneen.
Senior Member
_
22. maaliskuuta 2007 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen pari kertaa netin kautta asioinut heidän sivuillaa, samoin veljeni joten myyntipuolessa ei mitään häikkää. Välillä sähköposteihin vastaaminen muissa kuin myyntiasioissa vaan tuntuu vievän turhankin kauan mikä ei sinänsä ole hirveä ongelma.

Täysin luotettava kauppa mielestäni, ei mikään ihan pikkuyritys kuitenkaan kyseessä :)

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
AfterDawn Addict
_
22. maaliskuuta 2007 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Salon Hitsaus.OY --> Data Media Gazelle.OY --> Tietokonekauppa.fi
Näyttää olevan monitoimiyrittäjä.
Metallin Pintakäsittelyä + Mainos-suunnittelua + Käyntikortteja +
Kotisivuja + Esitteitä + Multimediaa + Tietokoneita.

" Tietokoneita Pintakäsiteltynä asiakkaan toiveiden mukaan.Käyntikortit,
Kotisivut,Esitteet,Mainokset kaupanpäälle"

Senior Member

1 tuotearvio
_
22. maaliskuuta 2007 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep kauppa on luotettava, tavara tulee nopeasti, mutta noihin takuuasiohoin eivät oikein ole halunneet vastata.

lol
AfterDawn Addict
_
23. maaliskuuta 2007 @ 04:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga:
Jep kauppa on luotettava, tavara tulee nopeasti, mutta noihin takuuasiohoin eivät oikein ole halunneet vastata.

Eipä toi anna luotettavaa kuvaa yrityksestä,jos noihin takuuasioihin suhtaudutaan välinpitämättömästi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. maaliskuuta 2007 @ 04:24

AfterDawn Addict
_
23. maaliskuuta 2007 @ 05:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen sieltä pari kiintolevyä tilannut, ja omat kokemukset ovat olleet ainakin positiivisia.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Senior Member

4 tuotearviota
_
23. maaliskuuta 2007 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse tilasin näppäimistön kyseisestä paikasta ainoa asia mikä jäi harmittamaan että sähköpostiin ei tullut tuota postinseuranta koodia kun muualta mistä olen tilannut on tullut joka paikasta tuo seurantakoodi mukaan tullut sähköpostiin ja on voinut mennä hakemaan paketin aikasemmin postista
Senior Member

1 tuotearvio
_
23. maaliskuuta 2007 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kaikessa muussa tuo yritys toimii vallan loistavasti, paitsi noitten takuuasioitten kanssa. Kun konetta ostin, kyselin osien varastotilanteita yms, niin tuli melkein heti vastaus. Nyt kun sieltä tilaamani headset meni rikki, olen kysellyt sähköpostilla useampaan otteeseen että mitä tehdä, eikä yhteenkään postiin ole vastattu.

lol
ssepe
Member

1 tuotearvio
_
23. maaliskuuta 2007 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihan luotettava paikka se on. kovon sieltä tilannu moitteettomasti.

- Intel Core 2 Duo E6400 - Asus P5B - Corsair 800mhz 2x1gt - Msi Radeon X1950Pro - Antec SonataII - Samsung 160gt -
Neg5vu
Member
_
24. maaliskuuta 2007 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
suosittelen miettimään, että maksaisiko tietokoneesta / sen osista muutaman euron / kympin enemmän jos takuu olisi luotettava. Minä maksan ainakin mielelläni muutaman euron lisää, että jos tulee ongelma niin se myös hoidetaan.
Mainos
_
__

_
konAnd1
Suspended due to non-functional email address
_
26. maaliskuuta 2007 @ 06:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ssepe:
ihan luotettava paikka se on. kovon sieltä tilannu moitteettomasti.
olen tilaamassa 1250e pakettia ja takuu on 12kk
toivoisin pitempää takuuta, mutta muuten olen ollut täysin tyytyväinen.

;)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tietokonekauppa.fi, luotettava?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy