User Käyttäjä Salasana  

maanantai 17.11.2025 / 00:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > star force protection vikaimoitus..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Star Force Protection vikaimoitus..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
henkettu
Account closed as per user's own request
_
25. maaliskuuta 2007 @ 05:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä mulla tulee joka kerta, kun mä käynnistän mun koneen, sellanen vikailmmoitus, että joku star Force Protection ei ole käytössä jne. Mulla ei ole edes mitään hajua mikä tää Star Force Protetion on.. Kun mä sitten painan siitä, että etsi rakaisuja verkosta, se ilmottaa, että se löys, mut sitten kun mä katson, että mitä se löys, niin siihen tulee sellanen IE:n ei löydetty sivua- juttu..

Tossa on se ilmoistus:

Käyttöjärjestelmänä on Vista.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. maaliskuuta 2007 @ 16:30

AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
25. maaliskuuta 2007 @ 05:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Starforce on peleissä monesti käytetty kopion suojaus.
tässä linkissä päivitys kopion suojaus ohjelmaan vistalle: http://www.star-force.com/protection.phtml?c=83&id=957

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
Senior Member

4 tuotearviota
_
25. maaliskuuta 2007 @ 05:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuta tietoa kyseisestä tuotoksesta: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/475678
henkettu
_
25. maaliskuuta 2007 @ 06:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Krhm.. mä selvitin tätä asiaa hiukan ja tällasta selvisi:

tällasta

Ja

tällasta

Sitten mä poistin tolla poistotyökalulla sen, mut se imotus tulee edelleen.

kannattaisko mun päivittää se kumminki, ettei tota vikailmotusta ainakaan tule..?
En mä mittän pelejä kumminkaan kopioi..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. maaliskuuta 2007 @ 16:32

AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
25. maaliskuuta 2007 @ 06:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
En mä mittän pelejä kumminkaan kopioi..
siis se asentuu pelin mukana ja peli tarkastaa onko se kopio ainakun käynnistät pelin.

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
henkettu
_
25. maaliskuuta 2007 @ 06:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin. Eli ei mua haittaa se, kun ei mulla ole mitää kopioita.
wiidooo
Newbie
_
4. heinäkuuta 2007 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No saitko pois sen?Mulla sama vika..
henkettu
_
4. heinäkuuta 2007 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain. Poista peli ja sitten sen jälkeen se Starforce sillä Starforce-poistajalla.

E: Onko Vista? Jos on, niinpäivitä se SFP eka.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. heinäkuuta 2007 @ 12:10

wiidooo
Newbie
_
4. heinäkuuta 2007 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On vista.

Eli ensin päivitän starforcen sitten poistan pelin/pelit ja sit poistan starforcen sillä poistajalla..

Kiitos avusta
Mainos
_
__

_
henkettu
_
4. heinäkuuta 2007 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jepp.

Siis poista vain ne pelit, missä on se suojaus...
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > star force protection vikaimoitus..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy