User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 04:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikäs on pielessä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikäs on pielessä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Repez
Newbie
_
30. maaliskuuta 2007 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jokin tietokoneeni kokoonpanossa mättää...
Emolevy : K8Neo4 FI
Näyttis : Sapphire x1950pro
Prossu : amd 64 3800+ (2400mhz)
Muistit : 1.5 GB Ram
Kovo : 200GB

3Dmark05:sta sain vain 7300 pistettä, joka on Futuremarkin sivujen mukaan hyvin alhainen kokoonpanolleni.
Regel
Member
_
30. maaliskuuta 2007 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Virukset, taustasovellukset, päivitykset (erityisesti ajurien)...
ja sitten voisi kokeilla peleissä, onko paljoa lagia, oblivionin average fps yms.
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. maaliskuuta 2007 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten niin alhainen? Tuskin tulee itselle paljon paremmat scoret tuosta. 3dmark 06 tuli noin 5000.

E: Ja millä asetuksilla noita markkeja olet ajellut? Onko aa+af sun muut herkut miten säädetty?

E:ajelin juuri itse 3dmark 05, sama näyttis kuin sinulla. vai paljonko sinulla on muistia? Omassa on 256mb, näyttis vakiokelloilla, tulos:9924.

lol

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. maaliskuuta 2007 @ 19:55

Repez
Newbie
_
31. maaliskuuta 2007 @ 04:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No esimerkiksi quake 4;ssa FPS on sisätiloissa 60. Taistelussa ja ulkona se laskee 30:meneen enkä voi tehdä sille mitään, näin käy ihan millä tahansa asetuksilla. Oblivionissa sisätiloissa ja taistelu/ulkona ihan sama juttu, samoin on BF 2142 laita.

3Dmarkin asetukset ovat vakioina, elikkä ei aa+af päällä.
Ja muistia näyttiksessä on 256MB. Vaikuttaakohan emolevyn ajurit hirveästi, ei meinaa taida olla uusimmat ladattuna, näytönohjaimen ajurit on ne 7.3 eli uusimmat, ja asetuksiin en ole koskenut.
PeteTK
AfterDawn Addict
_
31. maaliskuuta 2007 @ 05:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytönohjaimen asetuksista Catalyst AI yms. pois, ihan defaultille kaikki.
On tuo tulos hieman alakanttiin kyllä.

Tehomylly.
Undercova
Senior Member
_
31. maaliskuuta 2007 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Repez:
No esimerkiksi quake 4;ssa FPS on sisätiloissa 60. Taistelussa ja ulkona se laskee 30:meneen enkä voi tehdä sille mitään, näin käy ihan millä tahansa asetuksilla. Oblivionissa sisätiloissa ja taistelu/ulkona ihan sama juttu, samoin on BF 2142 laita.
Kuulostaa vertical syncin tekosilta, onko kyseinen toiminto päällä?

Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450
Repez
Newbie
_
31. maaliskuuta 2007 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt olen kokeillut noitten 7.3 ajureiden lisäksi 6.12. Ei vaikutusta,
Lisäksi olen formatoinut koneen ja asentanut windowsin uudestaa, ei vaikutusta. Tuosta Vertical Syncista en ole varma vielä, pitää asentaa pelejä ja katsoa. Mites vaikuttaako prossun/näyttiksen lämmöt yhtään?
Repez
Newbie
_
31. maaliskuuta 2007 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt läpi Spybot search and destoroyn, ei vaikutusta, biosin versio on 6.0, en tiedä onko silläkään väliä, mainitsen nyt vain. Futuremarkin mukaan samanlaisella systeemillä mikä minulla on, on saatu jopa 9000+ pistettä 3dmark05:Sta. Ja toiseksi huonoin on saanut 8466 pistettä huonommallaa prosessorilla mikä minulla on, elikkä 1000 pistettä enemmän, kyllä jossain kusee.. Ja vertical Sync ei ole päällä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2007 @ 10:25

Mainos
_
__

_
Repez
Newbie
_
31. maaliskuuta 2007 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt olen kokeillut melkein kaiken mahdollisen,, taitaa mennä kesällä prossu,emolevy ja muistit vaihtoon :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikäs on pielessä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy