User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 04:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > millainen headset?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Millainen headset?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
heb3obob
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2007 @ 03:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäs ostaa uus headset ihan pelaamiseen. hintaraja ois semmonen noin 40e. oon miettiny näitä http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4117 ja eikös nää mee sillee et koneeseen kiinni vaan kolme johtoa? eli mikin johto sisältyy noihin kolmeen? pistälää parempia ehotuksia tai kokemuksia noista zalmaneista. kiitttos.
Member

1 tuotearvio
_
31. maaliskuuta 2007 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos sillä oikeestaan mitään väliä sisältyyks se mikin johto niihin 3:een jos sul pitää kummiski olla 5.1 äänäri. Mutta, mulla on http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=12022 ja menee normaalisti yhteen + mikki ja silti kuuluu ihan 5.1 laatuna eri paikoista..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2007 @ 15:49

heb3obob
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2007 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no lähinnä sitä johtojuttua mietin ku koneen takana 3 reikää ja pitäs kait olla 5.1 äänikortti?
ja en oikeen noihi logitecheinin lämpene..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2007 @ 16:14

Senior Member

1 tuotearvio
_
31. maaliskuuta 2007 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta koss sb-45. Ainakin itse olen tyytyväinen ja maksoi 34.90.

lol
heb3obob
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2007 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.elektroni.fi/?product=7350 Nääkin vois olla hyvä vaihtoehto vai mitä ootte mieltä?

edit: sori katoin nii monesti kaikkia ni meni sekasi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2007 @ 02:38

thtorsten
Senior Member

1 tuotearvio
_
31. maaliskuuta 2007 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on noi kuulokkeet ollu jo 1,5 vuotta ( mikiton malli ). On muuten ihan alyttoman laadukkaat kuulokkeet tohon hintaan. On niin mukavat paassa etten aina edes tajua etta ne on paassa :D Loistavat pelikayttoon, ite hakkaan cssaa ja loistavast kuule kaikki mulkut ku ne hiippailee lahistol. Suosittelen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2007 @ 17:53

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
31. maaliskuuta 2007 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juurihan smaga tuossa yläpuolella niitä kehui. Näyttävätkin enemmän kuulokkeilta kuin suurin osa noista pelikuulokkeista. Luulisin, että ovat ihan hyvät. Tosin ei ole omakohtaisia kokemuksia.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > millainen headset?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy