User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 09:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > c2d e6300 lämmöt?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
c2d e6300 lämmöt?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

8 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2007 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikä oon ihmetellyt noita prossun lämpöjä kun tuppaa käymään aika kuumana. Kyseessä siis core 2 duo e6300 boxed tuulettimella. core 0: 52 (liekkiä näyttää speedfan) ja core 1: 51 ilman erityistä rasitusta. Everest näyttäisi, että kiertää 890 rpm. Saiskos noita kierroksia vaikka jostain lisää? Mitä olen muiden lämpöjä katellu ni boxed tuuletuksella 30-40 vakio kelloilla.
thtorsten
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. huhtikuuta 2007 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla cooleri pyorii 1900rpm, ja 2,4ghz kelloilla 42C ( boxed )
Member

8 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2007 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti thtorsten:
mulla cooleri pyorii 1900rpm, ja 2,4ghz kelloilla 42C ( boxed )

Mistä pystyy säätään tota boxed tuuletinta?
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. huhtikuuta 2007 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulisinpa että biosista pystyy säätämään.

lol

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2007 @ 21:25

Member

2 tuotearviota
_
2. huhtikuuta 2007 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa tarkastaa tuo vielä CoreTempillä, koska ainakin Asuksen P5B näyttää emolla olevasta lämpöanturista n. 10C-astetta liikaa. CoreTemp antaa suoraan ytimien lämpötilat.

#afterdawn.com @quakenet
Mainos
_
__

_
Member

8 tuotearviota
_
2. huhtikuuta 2007 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Latasin core tempin. lämmöt ytimien lämmöt näyttäs olevan vielki sen 50c. Biosseista olen etsinyt tuulettimen säätöön liittyviä juttuja, löytyikin fan control jossa 3 kohtaa mitä voi säätää:
Automatic Fan Detection jossa vaihtoehdot: disable,next boot & allways.
Processor Zone Damping vaihtoehtoja: high & normal
Processor Zone Response vaihtoehdot: Aggressive,normal & slow

Jos osaatte nouvoa noiden kanssa ni hyvä olisi. Kuitenkin tuntuu tuo alle 1000 kierrosta naurettavan pieneltä. Just avasin kopan ja imuroin prossua, eikä sitä pölyäkään ollut kauheesti keertynyt.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > c2d e6300 lämmöt?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy