|
RTHDCPL.EXE - Laiton järjestelmä-DLL:n uudelleensijoitus
|
|
|
sirvir
Junior Member
|
4. huhtikuuta 2007 @ 05:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Saan käynnistyksen yhteydessä viestin RTHDCPL.EXE - Laiton järjestelmä-DLL:n uudelleensijoitus.
Järjestelmä-DLL user32.dll on uudelleensijoitettu muistissa. Sovellus ei toimi asianmukaisesti. DLL C:\WINDOWS\system32\HHCTRL.OCX uudelleensijoitettiin, koska se käytti muistialuetta, joka on varattu Windows NT:n järjestelmä-DLL:lle Ota yhteys ohjelmiston toimittajaan uuden DLL:n saamiseksi.
Mikähän tuo on ja miten sen saa pois?
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
4. huhtikuuta 2007 @ 07:12 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
|
4. huhtikuuta 2007 @ 14:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulle apuja kans :(. Katoin ton linkin ja latasin mutta tulee error '' Your system language is different from the installation package language '' tjsp...wtf ??? Apuja pliiis
|
|
jutasa
Suspended due to non-functional email address
|
4. huhtikuuta 2007 @ 15:56 |
Linkki tähän viestiin
|

Että semmonen virheilmoitus :P
Edit: Kokeilin ladata sen korjausfilun tuolta Microsoftilta mut se herjaa siittä, että mun käyttiksen ja sen filun kieli on eri :S
Edit2: Sori, sieltä voi vaihtaa sen kielen ku vähän viitti kattoa >.<
Ja ei tuu virheilmotusta enää.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. huhtikuuta 2007 @ 16:09
|
Senior Member
|
4. huhtikuuta 2007 @ 16:08 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Sama mulla ton kielen kaa...apuja..kiitos hirveesti ***** Mikkisofta
|
Member
2 tuotearviota
|
4. huhtikuuta 2007 @ 17:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mullaki oli tuo bugi ja nyt toimii taas kiitti avusta...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. huhtikuuta 2007 @ 17:10
|
Junior Member
|
5. huhtikuuta 2007 @ 03:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Heippa! Mulla tuli myös tuo ilmoitus. Kertoisiko joku mitä kohtaa tuolla korjaussivulla pitää klikata? En klikkaa mitään ennenkuin joku täällä kertoo, olen ennenki täältä saanut hyviä neuvoja ja luotan teihin =)
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
5. huhtikuuta 2007 @ 03:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
Vigilante
|
5. huhtikuuta 2007 @ 04:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
esim. media ceneterille pitää valita englanninkielinen korjaus
Nainen tulee ennen konetta!
|
Junior Member
|
7. huhtikuuta 2007 @ 05:44 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Suuret kiitokset jälleen kerran =)
|
|
frenzyone
Member
2 tuotearviota
|
7. huhtikuuta 2007 @ 08:58 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kiitos tiedosta täältäkin.Oli sama ongelma.
|
Senior Member
|
7. huhtikuuta 2007 @ 10:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jep samat, kiitosta
|
|
Laraprkl
Newbie
|
8. huhtikuuta 2007 @ 13:18 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla olis tuo sama ongelma, mutta joko microsoftin sivut tökkii tai jotain mutta en saa ladattua tuota pakettia. :S
Edit. Ongelma selvisi jo! :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. huhtikuuta 2007 @ 13:31
|
|
kairis
Member
|
8. huhtikuuta 2007 @ 14:01 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Moi. Mulla on sama ongelma kuin teillä.
Mutta sen ongelman korjaaminen ei olekaan niin helppoa...
Asennan tuon patchin-->asentuu hyvin-->silti tulee sama error...
Kone on buutattu, ei vaikutusta. Mikä ihme on?
Ja kyseessä Win XP Fin.
~kairis~
|
|
Qmottaa
|
8. huhtikuuta 2007 @ 15:43 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Asensin mutta vielä tulee virheilmoitus....perrrrr
Mikä avuksi?
|
|
Markkanen
Member
|
8. huhtikuuta 2007 @ 15:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mitkä windowssit teillä on? mulla on windows XP media center edition ja mullekki tulee tuo :/
Apple iPhone 2G 8GB
|
|
Qmottaa
|
8. huhtikuuta 2007 @ 16:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Markkanen: Mitkä windowssit teillä on? mulla on windows XP media center edition ja mullekki tulee tuo :/
Sama täällä win XP media center edition. Oletko sä asentanut sen "korjaussarjan"? http://www.microsoft.com/downloads/detai...&displaylang=en
Nyt toimii...... se menikin työpöydälle ja se piti asentaa sieltä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2007 @ 19:07
|
|
Markkanen
Member
|
8. huhtikuuta 2007 @ 16:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo nyt tein sen eikä tuu enää. :) Ihmettelin vaan kun koitin monta kertaa tota suomenkielistä että perhana mikähä siinä on nii piti vaihtaa englanniks vaikka tää on suomenkielinen.
Apple iPhone 2G 8GB
|
|
kairis
Member
|
8. huhtikuuta 2007 @ 16:23 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ja minä sain ongelman ratkaistua poistamalla ne hotfixit, jotka tän ongelman aiheuttivat...
~kairis~
|
|
HANNINJA1
Newbie
|
9. huhtikuuta 2007 @ 04:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Markkanen: Joo nyt tein sen eikä tuu enää. :) Ihmettelin vaan kun koitin monta kertaa tota suomenkielistä että perhana mikähä siinä on nii piti vaihtaa englanniks vaikka tää on suomenkielinen.
jaska
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2007 @ 12:22 |
Linkki tähän viestiin
|
|
kiitos ohjeista MCE valitteli tuota ja on nyt kunnossa, eli kiitos.
|
Newbie
|
10. huhtikuuta 2007 @ 09:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itsellä oli sama ongelma, mediacenter vaati enkun kielen paketin ja sitten toimii taas. Toisessa koneessa on Linux Ubuntu ja voi pojat että on huoleton vehje,ei viruksia, ei tarvitse skannailla millään pöpö-softalla, ei herjaile laittomia toimintoja jne jne. Alkaa taas hihat palamaan ton vindoussin kanssa.
Storck
|
|
Pond
|
10. huhtikuuta 2007 @ 11:35 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Apuva!
Tyttären kannettavalla (acer aspire 3103wlmi, windows xp-media center edition) tuli myös 'järjestelmä dll... uudelleen sijoitettu...' -ilmoitus. Päivittelin täällä olevien ohjeiden mukaan (+kieli enkuksi).
Nyt ei käynnistettäessä enää ko herjaa tule, mutta näyttö-ongelma on edelleen... Eli näyttö on aivan 'retliinin' värinen, niin ettei teksteistä tahdo selvää saada... sama väritys joka paikassa/ohjelmassa... Näytönohjain on ATI Radeon Xpress 1100.
Mitähän pitäis päivittää ja mistähän löytyy...
Juna lähtee kohta... ja olis kiva saada kone kuntoon ennen lähtöä ettei jää ihmettely viikon päähän...!!
|
Newbie
|
10. huhtikuuta 2007 @ 11:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Yksi vaihtoehto on että teet järjestelmän palautuksen, esim. viikkoa taaemmaksi. Se auttaa ensi hätään kunhan et tee vindoussin päivityksiä ennen kuin on aikaa perehtyä enemmän...
Storck
|
|
Mainos
|
  |
|
|
pkaksp
Moderator
|
10. huhtikuuta 2007 @ 15:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Yksi vaihtoehto on poistaa tuo viallinen päivitys ohjauspaneelin kautta lisää tai poista sovelluksia.... päivitykset.....
Viallinen päivitys on KB925902
Edit, ja muistakaa ottaa automaattinen päivitys pois käytöstä, ettei se kone aja tuota saman tien uudestaan... :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. huhtikuuta 2007 @ 15:47
|