User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 15:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > kuinka moni pelaa verkossa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuinka moni pelaa verkossa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
6. huhtikuuta 2007 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin kysästä, että kuinka moni minun lisäksi pelaa PS2:lla verkossa ja mitä pelejä? Itse pelailen Call of duty Finest Hour, Big Red One ja Resident Evil Outbreak file #2:sta.

Intel Pentium D 805 2,66ghz (3,0ghz), Asrock 775i65G, Dual Channel 2x512mb DDR400, GeForce 6200, Creative SB Live! 5.1
Junior Member
_
6. huhtikuuta 2007 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
suunnitelmissa on ollut jäänyt aina siihen kun on netin salasana jossain hyvässä piilossa. ja semmosta oon miettinyt kun pelailen varmuskopioita enimmäkseen (ettei alkuperäiset menisi rikki) niin onkos mahdollista niitä pelata netissä vai ei

Toshiba Satellite A100-570 -kannettava+ usb portable hd 160gt
ps2 slim + swap magic plus 3 coder
psp 3.80 M33+1Gt+2Gt(näyttö paskana)(hakusessa rikkinäinen psp)
AMD Athlon x2 5200+, Ge-force 8600 GT, 2G 2ddr 800MHZ,
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
6. huhtikuuta 2007 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jospa käsittelisit hellästi niitä levyjä, eivät ne rikki mene. Ja "varmuuskopioilla" voi kyllä pelata netissä, mutta en voi neuvoa miten, tämän sivuston sääntöjen vuoksi. Kaikkia pelejä ei kuitenkaan voi pelata netissä ilman alkuperäistä levyä, johtuen kopiosuojaajien hyvästä työstä/crackereitten huonosta. Tai cd-keyn puutteesta. Mutta jos sinulla on aito cd-key, voit yleensä pelata peliä netissä. Katsot vain alkuperäisen levyn pinnasta tai jostain muusta paikasta cd-keyn.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Member

4 tuotearviota
_
6. huhtikuuta 2007 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä ainakin enkkupuolella keskustellaan tästä:
http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/368071
Samassa ketjussa myös ohje: http://forums.afterdawn.com/thread_jump.cfm/368071/2191621

Ja itse kysymykseen, pelailen pääasiassa pes:siä ja lätkää netissä.

Senior Member

3 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2007 @ 04:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun käsittääkseni näitäkin asioita saa käsitellä kunhan ei tule suoraa linkkiä mistä noita CD kräkkejä ja kopiosuojan kierto-ohjelmia saa. Itse olen neuvonut pariinkin kertaan miten kopiolla pääsee verkkoon. En ole tosin enää pitkiin aikoihin testannut toimivuutta. Eihän sitä tiedä vaikka olisivat keksineet taas jotain suojia.
Junior Member
_
14. huhtikuuta 2007 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä pelaan ps2 netissä, pelit joita pelaan on Battlefield 2 ja Tony Hawks underground.

tpv
Junior Member
_
26. huhtikuuta 2007 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole ikinä pelannut netissä. En pleikalla enkä pc:llä
Junior Member

2 tuotearviota
_
30. huhtikuuta 2007 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. joulukuuta 2009 @ 16:28

Member

2 tuotearviota
_
31. toukokuuta 2007 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voisko joku kertoo mist sais nettiadapterin pakuu pleikka 2 ku pelasin kaverin slimil bf2 netis(se on oma peli)ni jäin netti peliin koukkuu
Member

2 tuotearviota
_
31. toukokuuta 2007 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti japski:
voisko joku kertoo mist sais nettiadapterin paksuu pleikka 2 ku pelasin kaverin slimil bf2 netis(se on oma peli)ni jäin nettipeliin koukkuu
Junior Member

2 tuotearviota
_
19. kesäkuuta 2007 @ 23:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. joulukuuta 2009 @ 16:28

Member

9 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2007 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä viesti ei varmaan mitenkään liity tähän keskusteluun mut kysyisin: Mitä tarvin pleikkarilla netissä pelaamiseen? Tietokone ja netti on. Pleikkarin pieni malli joka vissiin sisältää sen verkkoadapterin. Mitä muuta tarvin?

| PC: Win 7 64-bit | Intel i7 920 & Noctua NH-D14 | Ati HD5870 | Asus P6T | OCZ Vertex 2 120GB, Samsung F3 1TB ja Samsung F4EG 2TB | 6 Gt DDR3 1333 MHz | Corsair HX650 | Fractal Design Define R2 | BenQ G2420HDBE | Razer DeathAdder | Sennheiser HD555 & CMoy |

Afterdawnin säännöt täällä.
valiomies
Junior Member
_
2. marraskuuta 2007 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla bf2 moderncombat (ps2) ja haluun pelaa netis ku yksinpeli on perseestä! mistä mä saisin semmos3n jutskan mil pääsee sinne nettipelii..? paljon maksaa? ja MISTÄ???

ois kiva jos joku viittis vastaa.. ****TTAA ne PRKL BOTIT!...
Junior Member
_
10. marraskuuta 2007 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä pelaan battlefield 2 verkos
valiomies
Junior Member
_
25. marraskuuta 2007 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
i would like to know how u do that!
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
25. marraskuuta 2007 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"jutska" maksaa sen verran, että saat jostain jonkun accountin, ja cd-keyn. Helpoiten ostamalla pelin kaupasta.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Mainos
_
__

_
Bubbl3s
Newbie
_
2. joulukuuta 2007 @ 00:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään tietoa löytyykö Nhl 08:lle tota DNA$ id:tä
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > kuinka moni pelaa verkossa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy