User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 14:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone sammuilee pelattaessa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone sammuilee pelattaessa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Gingaz
Newbie
_
9. huhtikuuta 2007 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi! Elikkäs vika on sellane kun alan pelaamaan jotain peliä niin hetken aikaa pystyn pelaamaan kunnes kone käynnistyy uudelleen. Onkohan virtalähde paskana, ku kyl ny luulis et 300W tommost settii jaksaa pyörittää?
Koneen speksit:
Epox EP-8K9A7I, Athlon XP 2500+, 512MB, Radeon 9700 PRO, 250GB, Enlight 300W.
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
10. huhtikuuta 2007 @ 03:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
katoppas lämmöt jollain softalla.

esim:
Pc-wizard
speef fan
EVEREST ultimate edition <-- 30 päivän trial.

Virus88
Member
_
10. huhtikuuta 2007 @ 06:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai yks voi olla että päivitä BIOSit. Itelläni ku hommasin uuden koneen ni teki samaa. heti ku biosit päivitti ni jo lähti toimimaa.
Gingaz
Newbie
_
10. huhtikuuta 2007 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen päivittäny ton biossin jo, mut ei toimi. Ja lämmöt on iha normaalit. FX5200 Ultra näyttis oli ennen täs konees ja silloi ei tehny tommost. Tietenki voisin koittaa viel vaihtaa toiseen virtalähteeseen ja kattoo et toimisko.
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
10. huhtikuuta 2007 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no jos toi on vasta vaihettu näyttis niin päivitä ajurit ihan ekana. se on monta kertaa syynä. unoha ajureiden päivittämisen ajaksi tuo poweri ja jos ei ala toimimaan niin sitten toista poweria kokeilemaan.

Gingaz
Newbie
_
28. toukokuuta 2007 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kyllä toimi kokeilin vähän aikaa sit Unreal Tournamenttia ja 5minuutin pääst kone boottas. Olen asentanut XP:n uudestaan ja uusimmat ajurit ja kaikki pitäis ol kunnos virtalähteenki oon vaihtanu 350w Fortroniin.
Senior Member
_
29. toukokuuta 2007 @ 05:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gingaz:
Ei kyllä toimi kokeilin vähän aikaa sit Unreal Tournamenttia ja 5minuutin pääst kone boottas. Olen asentanut XP:n uudestaan ja uusimmat ajurit ja kaikki pitäis ol kunnos virtalähteenki oon vaihtanu 350w Fortroniin.
Mistähän sää ne ajurit latasit? Kokeillaan nyt niitä vielä.

Näyttikselle:
LINKKI
Äänipiirille ja piirisarjalle:
LINKKI

Intel E2180 * Abit IP35-E * Kingston 2048mb ddr2 * Radeon HD2600XT * Samsung p120 200, LaCie p3 250 * Acer H233H * Logitech mx5000
http://www.eurobilltracker.eu/?referer=72616 Rekisteröidy ja seuraa eurosetelin matkaa!
Mainos
_
__

_
Gingaz
Newbie
_
29. toukokuuta 2007 @ 08:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajurit olen ihan ATIN sivuilta ladannu ja Emon ajurit Epoxin sivuilta.
Mut löysin tommosen http://www.futurehardware.in/104625.htm siin on näköjää sama ongelma ku mul, mut vaan toinen emo. Tommosil asetuksil pitäis kokeil
Advanced:
---------
--> AGP/PCI Frequency Setting: Manual
--> AGP/PCI Frequency (MHz): 66.66/33.33
--> AGP Voltage: 1.7V

Advanced-->Chip Configuration:
------------------------------
--> Memory Turbo: Enabled
--> AGP Capability: 4x Mode
--> Video Memory Cache: USWC

Ongelmana on vaan että tuolt mun biossist ei löytyny mistään et vois säätää AGP:n voltteja eikä AGP/PCI Frequency Setting kohtia. Eikä viel kaiken lisäks Video Memory Cache ja Memory Turbo kohtia. Tommone löyty et voi vaihtaa ton AGP 8x:n AGP 4x:ksi. Mut siit ei ollu hyötyy.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone sammuilee pelattaessa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy