User Käyttäjä Salasana  

maanantai 22.9.2025 / 13:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ nollasharen turvallisuus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dc++ nollasharen turvallisuus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ville71
Junior Member
_
12. huhtikuuta 2007 @ 01:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli mieleen että jos liikkuu DC++ hubeilla sharettamatta mitään, niinkuin moni tekee, niin onko silloin myös turvassa levy-yhtiöiden kyyliltä yms.?

Eli siis voisi imuroida muilta tavaraa, eikä hubeilla nuuskivat kyylät saa todisteita mistään, sillä eihän käyttäjän imuroinnit näy muille kuin niille joilta imuroidaan ja kun oma sharekansiokin on tyhjä? Elleivät sitten hakkeroi koko systeemiä tai pääse käsiksi tutkimaan verkkojen dataliikennettä?
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. huhtikuuta 2007 @ 01:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voivoi.. kyllä on dc-maailmakin nykyään perseestä yleisillä hubeilla. Toista se oli ennen kun ei ollut vielä kehittynyt kaikkimullehetisukupolvea..

Olet turvassa, älä huoli :)
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
12. huhtikuuta 2007 @ 03:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Turvassa olet, mutta olisi ehkä parempi lopettaa lataaminen kokonaan, jos kerta et anna kellekkään mitään takaisin.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Moderator
_
12. huhtikuuta 2007 @ 05:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Eli siis voisi imuroida muilta tavaraa, eikä hubeilla nuuskivat kyylät saa todisteita mistään, sillä eihän käyttäjän imuroinnit näy muille kuin niille joilta imuroidaan ja kun oma sharekansiokin on tyhjä?
...Tollaset tappaa p2p:n. "Emmä haluu sharettaa kun KRP tulee ovelle koht!111!". Kaikesta jää todisteita mitä netissä teet, sivujen/hubien logit (mitkä voi tosin tuhota, todistusaineiden hävittämisestä taitaa kyllä tulla jotain sanktiota (?)). Ja nykyisen (erittäin vammaisen) tekijänoikeuslain "Lex Kampelan" takia myös lataaminen yksityiseen käyttöön on laitonta.

Lainaus:
Turvassa olet
Hörplömhörplöm, kukaan ei ole turvassa.

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
Ville71
Junior Member
_
12. huhtikuuta 2007 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vi^^uako te mulle keuhkoatte saat^^an juniorit? Mä olin jo netissä kun te olitte lastenvaunuissa. :)

Asiaan. Olen ollut joitakin vuosia pihalla p2p-verkoista, ja nyt ostin uuden koneen ja imuri alkoi taas hurisemaan. Mun mielestä se on jokaisen oma asia sharettaako vai ei, ja hubien haltijat voivat laittaa sopivaksi katsomansa sharerajan. Ennen mullakin oli sharea, mutta silloin kaikki oli huolettomampaa. Nykyään kyylät kyttäävät verkkoa entistä tiukemmin ja joillekin on langennut isoja laskuja. Ei ihme että moni pelaa varman päälle eikä shareta. Mutta älkää te pelätkö että tulen riistämään filejänne antamatta mitään takaisin, pysytte vaan niillä share>0 hubeilla niin me pummit ei häiritä teidän elämää.
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. huhtikuuta 2007 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Voivoi.. kyllä on dc-maailmakin nykyään perseestä yleisillä hubeilla. Toista se oli ennen kun ei ollut vielä kehittynyt kaikkimullehetisukupolvea..
Sanoppa muuta, mahtaisi olla upeaa kun porukka nollahubeilla latailisi vain toistensa tyhjiä listoja kun muutakaan ei saatavilla ole :)

Lainaus:

Vi^^uako te mulle keuhkoatte saat^^an juniorit? Mä olin jo netissä kun te olitte lastenvaunuissa. :)
Ja mitä tähän tulee niin jokseenkin epäilen.

home cooking is killing the restaurant industry
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
22. huhtikuuta 2007 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@Ville71

käys poika ostaa lisää foliota. :)

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Mainos
_
__

_
Moderator
_
22. huhtikuuta 2007 @ 20:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
pysytte vaan niillä share>0 hubeilla niin me pummit ei häiritä teidän elämää.
Eipä tuota cp:tä tule enää käytettyä, niin ei ole tuotakaan ongelmaa. Ei toimi enää tuo softa tässä "kaikkimullehetinyt"-yhteiskunnassa. Privat sitten erikseen.

Lainaus:
Vi^^uako te mulle keuhkoatte saat^^an juniorit?
Suurin virhe oli että tulit edes julkiselle foorumille kysymään tälläistä. ;)

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ nollasharen turvallisuus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy