User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 18:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pelihiirimatto..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelihiirimatto..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Crursher
Suspended due to non-functional email address
_
14. huhtikuuta 2007 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä näistä kolmesta pelihiirimatosta olisi paras?
Razer mantis control:
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/RZ02-060200-R1M1?classid=12
Razer mantis speed:
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/RZ02-060100-R1M1?classid=12
Vai QPad CT large:
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/MU-QPAD-CT-4LB?classid=12

ja mitä eroa noilla kahdella razerilla on?

Lg L196 2ms || Logitech Z3 || Logitech G15, Logitech MX518 || Intel E4500@2,5Ghz || Asrock 4coredual || 7600 GS silent || Samsumg 120Gb ||
apilas
Suspended permanently
_
14. huhtikuuta 2007 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No käytännössä noilla hiirimatoilla ei ole mitään eroa toisiinsa. Eli ihan sama minkä valitset.

Uskallan jopa väittää, että noilla hiirimatoilla jopa hiukan rahastetaan. Siis tarkoitan sitä, että kun niitä tuputetaan ja melkeinpä vannotaan, että super hiiri tarvitsee super hiiri maton.

Kärjistin asiaa tuossa hiukan, mutta pointti on se, että jos sinulla ei ole nyt ihan sitä kaikkein vanhinta 2? kangaspintaista hiirimattoa niin aivan sama minkä valitset omalle pelihiirellesi. Ei noilla loppupeleissä ole mitään vaikutusta pelattavuuteen. On ne sitten kuinka "oikeiden pelaajien" suunnittelemia tahansa.

Hiirimaton suht. liukas ja kova pinta ovat riittäviä pelikäytössä.

Joku on varmasti eri mieltä, ainakin hiirimatto kauppiaat, mutta näin minä ajattelen!

7900GTO 512mb T.S.A SANCTI

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2007 @ 10:17

Member

1 tuotearvio
_
14. huhtikuuta 2007 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on sil vähän väliä mut en ala kinaamaan. ota tuo keskimmäinen. on tuo FIBER kuitupinta.

Nykynen:Cooler master Stacker 830,Antec True power Trio 550W, EVGA nForce i680 SLI, Intel C2D E6400 @ 3.6ghz,Scythe infinity, OCZ 2x1GB, 2x1GB Mushkin@1066mhz DDR2, 2 x Seagate barracuda 320GB,RAID,Club 3D 8800GTS 640mb x2 SLI, Creative Sound Blaster X-Fi Platinium

2.kone AMD 64 athlon X2 5200+ 3.4ghz, Abit KN9 SLI platinum, GF 7900GTX MSI, 4 X samsung 500GB T166, 2GB mushkin 800mhz, Compucase ATX midi tower + 500W HEC 120mm
apilas
Suspended permanently
_
14. huhtikuuta 2007 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerran jututin atk-kauppiasta hiirimatoista (samassa yhteydessä kun ostin uuden hiiren), niin jäi sellainen kuva kauppiaan jutuista, että 10?-30? hiirimatoilla on eroa kuin yölllä ja päivällä. Toiseksi, että huippuhiirelle saa mukamas 10%-40% lisää suorituskykyä, kun valitsee oikean eli yllättäen sen kaikkein kalleimman hiirimaton!

Juu varmastihan asia näin on :D

Kauppiaan eduksi tarvitsee sanoa, että aina löytyy kyllä ihmisiä, jotka uskovat noita satuja.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2007 @ 10:31

Senior Member

15 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2007 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
apilas, kyllä niillä matoilla vaan eroa on...itse käytin hetken aikaa deathadderilla sellaista 2e halpahallimattoa joka oli aivan liian pieni sekä kitkaa tuli todella paljon..hiiri liikkui vaivalloisesti..vaihdoin sitten tähän breatheen joka oli selvästi parempi mutta tämäkin on heijastavapintainen ja ehkä hieman liian pieni minulle. itse varmaan ostan tuollaisen mantis speedin tai controllin..

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
apilas
Suspended permanently
_
14. huhtikuuta 2007 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ymmärrätkö Cob92 jo kirjoitettua tekstiä?

Ensimmäinen vastaus kysyjälle missä totetan:
"mutta pointti on se, että jos sinulla ei ole nyt ihan sitä kaikkein vanhinta 2? kangaspintaista hiirimattoa niin aivan sama minkä valitset omalle pelihiirellesi."

Ja myös totesin tuossa aikasemmin, että riittää kunhan hiirimatto on suht. liukas ja kova.

Eli valitettavasti et hyödy yhtään vaikka sijoitat 100? mattoon noin 10?-20? sijasta.

Mutta sinä olet vielä sen verran nuori, että sinuun uppoaa nuo "ammattipelaajien suunnittelemat" tyyppiset mainostekstit! Kunhan ikää tulee sinulleken ja olet työntänyt kätesi kyynärpäitä myöten p__kaan tarpeeksi monta kertaa niin sinäkin rupeat käyttämään tervettä maalaisjärkeä, etkä usko enään mitä tahansa humpuukia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2007 @ 12:18

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2007 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ensimmäinen vastaus kysyjälle missä totetan:
"mutta pointti on se, että jos sinulla ei ole nyt ihan sitä kaikkein vanhinta 2? kangaspintaista hiirimattoa niin aivan sama minkä valitset omalle pelihiirellesi."

Ja myös totesin tuossa aikasemmin, että riittää kunhan hiirimatto on suht. liukas ja kova.

Eli valitettavasti et hyödy yhtään vaikka sijoitat 100? mattoon noin 10?-20? sijasta.

Liioittelua liioittelun perään. 2? on hyvin kaukana 10-20? eli olisit vaan muotoillut sen ensimmäisen lauseen niin että sinun mielestä saa parhaan rahallisen vastineen hiirimatolle hintaluokasta 10-20?.

Ja kukaan täällä nyt tuskin on mitään 100? laittamassa mattoon...
Summassa ostettu suht liukas ja kovakin saattaa osoittautua harhaostokseksi ja osahan ei edes mukavuus syistä ota kovaa mattoa.
Lainaus:
Uskallan jopa väittää, että noilla hiirimatoilla jopa hiukan rahastetaan. Siis tarkoitan sitä, että kun niitä tuputetaan ja melkeinpä vannotaan, että super hiiri tarvitsee super hiiri maton.

Super hiiri tarvitsee SOPIVAN maton.
Lainaus:
Kärjistin asiaa tuossa hiukan, mutta pointti on se, että jos sinulla ei ole nyt ihan sitä kaikkein vanhinta 2? kangaspintaista hiirimattoa niin aivan sama minkä valitset omalle pelihiirellesi. Ei noilla loppupeleissä ole mitään vaikutusta pelattavuuteen. On ne sitten kuinka "oikeiden pelaajien" suunnittelemia tahansa.

Eroa on kuin yöllä ja päivällä. Oma hiireni ei toiminut ollenkaan noin 25? hintaisella ultimat originalilla.
Lainaus:
Kerran jututin atk-kauppiasta hiirimatoista (samassa yhteydessä kun ostin uuden hiiren), niin jäi sellainen kuva kauppiaan jutuista, että 10?-30? hiirimatoilla on eroa kuin yölllä ja päivällä. Toiseksi, että huippuhiirelle saa mukamas 10%-40% lisää suorituskykyä, kun valitsee oikean eli yllättäen sen kaikkein kalleimman hiirimaton!

Oikean hiirimaton valinta voi auttaa huomattavankin paljon. Se nyt on eri asia minkä hintainen se sopiva matto on.
Ja eroa on todellakin kuin yöllä ja päivällä. Eksoottiset materiaalit kuten lasi tai teflon tekee joistakin hiiristä käyttökelvottomia...
apilas
Suspended permanently
_
14. huhtikuuta 2007 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totta puhut siinä, että monien valintaan vaikuttaa mukavuus.

Tässä topic:ssa etsitään kuitenkin sellaista hiirimattoa, joka antaaa parhaimman suorituskyvyn.

Itse ihmettelen joka tapauksessa sitä, että hyvin usein ostovaiheessa kalliin hiireen mukaan yritetään tuputtaa todella kallista hiirimattoa. Ja ennen kaikkea luodaan ostajalle sellainen kuva, että tämä kyseinen hiiri ei "toimi" halvemmilla hiirimatoilla.

Noh se olisikin poikaa, jos esim. Mikrobitti tai joku muu vastaava taho testaisi tulevaisuudessa, vaikka tusinan verran erilaisia hiirimattoja erilaisilla pelihiireillä!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2007 @ 12:48

Senior Member

15 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2007 @ 12:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tässä nyt aluksi kysyttiin että mikä noista matoista on paras ja mitä eroa noilla razereilla on...joni93 on ainut joka antoi vastauksen jonka crursher halusi kuulla..ja oletko varma että tuo 92 on minun ikäni ;)..no on se mutta kuitenkin henkinen ikä voi aivan hyvin olla suurempi

apilas
Suspended permanently
_
14. huhtikuuta 2007 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Cob92:
ja oletko varma että tuo 92 on minun ikäni ;)..no on se mutta kuitenkin henkinen ikä voi aivan hyvin olla suurempi

No siinä vaiheessa Cob sun henkinen tasosi on aikuisten tasolla, kun et enää välitä siitä, jos joku viittaa sun ikään. Eli jossain vaiheessa tulee se hetki, jolloin sillä iällä ei kerta kaikkiaan ole enää mitään merkitystä. Nuoremmille se taas on monesti itsetunto kysymys.

Esimerkiksi tämän kevään ja viime talven aikana minulle on vinoiltu enemmän ja vähemmän sekä naljailtu, että olenko vielä esim. ala-asteella? Kertaakaan en provosoitunut niistä kommenteista. Ne "ala-arvoiset" kommentit kun eivät kertakaikkiaan tunnu missään.

Asiaan:
Todellakin tarkoitin sitä, että tarpeeksi monta kertaa kun olet kuullut mainosmiesten kehumisia niin jossain vaiheessa opit suodattamaan ne ylistyssanat ja ajattelemaan itse ihan omilla aivoilla. Mainosmiesten työ on myydä ja kuluttajien pitää koittaa osata valita ne parhaimmat "mansikat" sen kaiken tuputtamisen keskeltä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2007 @ 13:04

Senior Member

15 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2007 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse asiassa uskon että esim deathadderin ja mx518 hiiren tarkkuuserot ovat minimaaliset joten en uskonut kauppiaita siinä että deathadder olisi ylivoimaisesti paras ja mullistava keksintö (mitä se ei ole :P..led vaan vaihtui infrapunaksi ja dpi hieman nousi)..ostin sen sen takia koska olin testannut mx518 kaverin luona ja se ei yksinkertaisesti sopinut käteeni oikein hyvin...hinta oli tosin kalliimpi kuin mx518 mutta kun se ei yksinkertaisesti sopinut käteen niin tietenki deathadderin ostin... ja jos sekään ei olisi sopinut niin olisin lähettänyt takaisin tehtaalle. Mutta tosiaan kysymyshän oli hiirimatoista...
itse ottaisin jommankumman noista razereista (niinkuin aikaisemmin sanoin) koska ne ovat isompia ja itse kun olen low sens pelaaja ja niin tuntuu crursherkin olevan kun kerran on ostamassa isoa mattoa..
olisiko kellään tietoa että heijastaako noitten mantiksien pinta pahasti? itse todella huomasin että tämän breathen pinta heijastaa koska hiiri lukee aika korkealta ilmasta (n. 1-2cm) kun taas puupöydällä vaan noin 1mm...itse ostaisin ison ja ei-heijastavan vaikka maksaisi 50e. aivan sama vaikka olisikin ylihintaa jos kerran ei halvemmallakaan saa kunnollista.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2007 @ 13:48

Senior Member

10 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2007 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ota noista vaihtoehdoista mantis control jos otat, on tässäkin se fiber pinta, itselläni on ja hyvin pelaa. sai teknisiltä 15? :D niin ja speed matto on tarkoitettu pelaajille jotka pelaavat low sensitive hiiren nopeudella, että tiedoksi. niin ja QPad:kin on varmasti hyvä matto :)

edit: niin ja kyllä huomasin habun eron tän mantis control maton ja 5?:n halpis maton välillä ihan kevyesti. liikkuu paremmin vain, control on tarkoitettu enemmän niille jotka pelaavat vähän nopeammalla hiiren nopeudella. niin ja helppo kontrolloida hiirtä vaikka olisi vähän enemmän nopeutta :P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2007 @ 14:27

apilas
Suspended permanently
_
14. huhtikuuta 2007 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin 15? maton vanhan kangaspintaisen maton tilalle. Eroa oli koska nyt pinta on liukas ja kova.

Uskallan kuitenkin väitää, että jos ostaisin nyt ~40?:n merkkimaton niin tuskinpa siitä hyötyisin.

Senior Member

15 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2007 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli crursher varmaankin ottaa speedin? itse ainakin otan

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2007 @ 15:22

Crursher
Suspended due to non-functional email address
_
14. huhtikuuta 2007 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooh...
Speedin otan, koska olen itsekkin low sensitivity pelaaja.
Ja kokoakin on riittävästi.

Lg L196 2ms || Logitech Z3 || Logitech G15, Logitech MX518 || Intel E4500@2,5Ghz || Asrock 4coredual || 7600 GS silent || Samsumg 120Gb ||
Senior Member

10 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2007 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Crursher:
Jooh...
Speedin otan, koska olen itsekkin low sensitivity pelaaja.
Ja kokoakin on riittävästi.
niin, mantiksesta ei oikein voi sanoa että olisi liian pieni matto :D sopiva ainakin mun pöydälle mutta kaikki ei tykkää.
Member
_
14. huhtikuuta 2007 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tokihan juu matolla on väliä. Mutta ei se pelaajaa tee..
eli itse käytin tollasta normaali mattoa jonkin aikaa. ja huomasin että paremmin tuo mun mx510 toimii ilman mitään hemmetin mattoa.. nyt alustana on täläisen lidlin tietokonepöydän paljas pinta. ja toimii niin vallan hyvin että.

eli mulle matolla ei ole kyl muuta väliä kunhan se on mahdollisimman iso. jottei kesken touhun putoa matolta..

Kaikki noista on hyviä. omasta lompakostasi sit kiinni kuinka "hyvän" haluat ostaa..

apilas
Suspended permanently
_
14. huhtikuuta 2007 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis lompsasta kiinni, mutta kuitenkin sanot, että pelaat lidlin tietokonepöydän paljaalla pinnalla mx518 huippuhiirellä?

No kannattaako silloin ostaa mitään sikakallista "huippumattoa", jos paljaalla tietokonepäydälläkin voi liikutella vallan mainiosti tuollaista mx518 huippuhiirtä?

Itse olen myös sitä mieltä, että kova ja liukas pinta riittää, eikä tarvitse ostaa mitään mainosmiesten tuputtamia "huippupelaajien suunnittelemia" kalliita hiirimattoja.

Member
_
14. huhtikuuta 2007 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jep jep.. siinäpä se pointti onkin.. EI tarvitse..
Mulla tuo luistaa ainakin kun eläin tuossa. kun hiiressä on teflon lätkät. ja tarkuudessa ei ole pienintäkään heittoa.. menee sinne minne ohjaan..

eli jos on huippu hiiri joka ei ole pallohiiri. niin kunhan on kova ja ja tasainen pinta niin hiiri kyl futaa vallan mainiosti.. eli voit siis sijoittaa sen 30? mitä tuollainen "huippu" matto maksaa niin muualle.. toki sit jos ei ole hyvää pintaa pöydässä niin onhan se matto aina ostos joka kannattaa. Mut järki käteen. Hinta kun ei tarkoita että olisi hyvä tuote..

Senior Member

10 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2007 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
totta, hinta ei aina ratkaise. mutta jos saa vaikka halvalla jonkun hyvän maton niin kannattaa ostaa, ainakin jos on huonopintainen pöytä jossa kuluu hiiren tassut eikä liu-u hyvin. oli tässä mullakin semmonen täysin tasapintainen hiirimatto mutta se oli ihan sairaan pieni ja hiiri pomppi joskus minne sattui vaikka oli suora niin vaihdoin pois... jos on sitä mieltä että pärjää vaikka pöydän pinnalla niin sillähän sitten voi naputella, miten itse haluaa niin on paras. ei kannata kylläkään mitään hirveitä tuhlata hiirimattoon. laittaa johonkin järkevämpään mutta sehän onkin eri asia jos on rahaa mitä pistää menemään :D yleensä halvallakin matolla pärjää, mutta paremmalla huomasin itse vain paremman ohjattavuuden ja liukuvuuden.
apilas
Suspended permanently
_
14. huhtikuuta 2007 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ArcDucK:
Mut järki käteen. Hinta kun ei tarkoita että olisi hyvä tuote..

Mukava huomata, että täällä on henkilöitä, jotka ajattelevat samalla tavalla kuin itsekin :)

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2007 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ArcDucK:
tokihan juu matolla on väliä. Mutta ei se pelaajaa tee..
eli itse käytin tollasta normaali mattoa jonkin aikaa. ja huomasin että paremmin tuo mun mx510 toimii ilman mitään hemmetin mattoa.. nyt alustana on täläisen lidlin tietokonepöydän paljas pinta. ja toimii niin vallan hyvin että.

eli mulle matolla ei ole kyl muuta väliä kunhan se on mahdollisimman iso. jottei kesken touhun putoa matolta..

Kaikki noista on hyviä. omasta lompakostasi sit kiinni kuinka "hyvän" haluat ostaa..

Tässäkin on pointtina se että kun ei tiedä paremmasta niin ei osaa kuvitellakkaan sitä. No, voihan tuo pöydänpinta olla parempi kuin se sinun normaalimatto. Mutta sitten jos olisit joskus kokeillut hiirtäsi vaikka sellaisella matolla kuin ultimat original niin et ikinä suostuisi pelaamaan pöydällä...
Itselläni oli MX518 ja kokeilin sitä usealla eri pinnalla ja voin sanoa että se ultimatin pinta oli todellista ylivoimaa pelattavuuden kannalta :)
Lainaus:
totta, hinta ei aina ratkaise.

Pakko olla samaa mieltä kanssasi vaikka ostamani hiirimatot eivät ole sieltä halvimmasta päästä (ultimat n.25? ja speedpad n.20?). Sekä sen todellakin tiedän että hiirimatot ovat melkoisen ylihintaisia siihen nähden mitä niiden teko maksaa. Varsinkin tämä speedpad on vain karkeasti ottaen kovamuovinen läpyskä alla olevilla kumeilla ja se maksaa 20?. Toisaalta se ajaa asiansa enemmän kuin hyvin joten olen tyytyväinen ,mutta aivan varmasti halvemmallakin saisi yhtä hyvää pelattavuutta. Hiirimatto testejä on kuitenkin todella huonosti ja sitten kun vielä pitäisi testeissä olla oma hiiri että tietäisi sille parhaiten soveltuvan alustan niin ollaankin jo melkoisessa suossa kun etsitään sitä oikeaa vaihtoehtoa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2007 @ 20:55

Member
_
15. huhtikuuta 2007 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toki juu.. voihan sitä olla parempiakin. Mut muutamaa tollasta kalliimpaa "pelaajan pelaajalle" tekemää olen kokeillut ja yhsikään ei ole vakuuttanut mua yli 20? hinnallaan ostamaan. tarkkuus ja liukuvuus kun on tässä melkein parempi mita itse olen kokeillut. ja ei ole mahdollisuutta pudota pois matolta.

ainoa miinus on että tää pöytä on aloittaessa kylmä. Lämmettyä se on ihan loisva :D

apilas
Suspended permanently
_
15. huhtikuuta 2007 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja sitten voi ajatella tuota hiirimattojen hinnoittelua sillä, että nimetön laatumatto maksaa 10?-15? ja sitten merkkimatto maksaa sen 25?-35?. Eli siis hintaa tulee reilusti lisää siitä, kun matossa lukee esim. Razer tai muun vastaavan kalliin hiirivalmistajan nimi.

Ja jos jollain on tarvetta kyseenalaistaa tuota merkki nimen tuomaa lisähintaa niin meneppäs esim. käynnykkä liikkeestä ostamaan vyökotelo kännykälle. Nokian logolla varustettu vyökotelo maksaa varovaisen arvioni mukaan noin 50% enemmän kuin samanlainen nimettömän valmistajan vyökotelo.

Aivan samoin on kännykän akuissa. Nokian akku on huomattavasti kalliimpi kuin nimetön akku. Kahdeksan vuotta kännykän myyjänä toimineen henkilön mukaan käytössä noiden akkujen ero tasan 0.

Vastaavanlaisia esimerkkejä olisi pilvin pimein, mutta niitä en rupea tässä nyt luettelemaan. Jokainen kuitenkin ymmärtää varmaan pointtini eli kalliimpien mattojen hinnoissa on sitä "merkki-lisää" eli suomeksi sanottuna ILMAA.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. huhtikuuta 2007 @ 10:48

Mainos
_
__

_
Member

15 tuotearviota
_
15. huhtikuuta 2007 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eihän noissa ole edes ranne tukea ..

mitä noilla tekee

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pelihiirimatto..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy