Logitechin mx518
|
|
Junior Member
|
17. huhtikuuta 2007 @ 17:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis logitechin mx518 hiirestä...... Onko ollut hyvä hiiri käytössä jne?
Pelaamiskäyttöön ois tarkotus.
|
Mestaus
Senior Member
1 tuotearvio
|
17. huhtikuuta 2007 @ 21:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on tuo,suosittelen.Hyvin pelit toimii ton kanssa.Jos haluut viellä satsaa nii osta vaikka G5,se on sentäs laaseri.Tosin kyllähän niitä taitaa viellä tykimpiäki olla....
Mestaus
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. huhtikuuta 2007 @ 21:21
|
Member
2 tuotearviota
|
17. huhtikuuta 2007 @ 23:05 |
Linkki tähän viestiin
|
MX518 on parempi kuin nuo laserlelut. Itse olen omistanut sekä Logitechin, että Razerin hiiriä, lasermalleja(myös G5) ja optisia. Parhaimmat mallit suorituskyvyn puolesta ovat olleet MX518 ja Razerin Diamondback.
Ei kannata uskoa mainosmiesten kikkoja ja sokeutua trendisanoista kuten "laser". MX518 on ehdottomasti yksi parhaista pelihiiristä tällä hetkellä. DeathAdderista on puhuttu ja lupailtu paljon, mutta sitä ovat ainakin aiemmin vaivanneet monet lastentaudit, jotka MX518:sta on saatu karsittua. Itse en uskalla tuosta Razerin tulokkaasta sanoa vielä mitään, kun en ole päässyt kokeilemaan.
#afterdawn.com @quakenet
|
AfterDawn Addict
|
18. huhtikuuta 2007 @ 06:31 |
Linkki tähän viestiin
|
mx518 on myös itselläni, ja äärimmäisen tyytyväinen olen ollut ostokseeni. Suosittelen.
Tosiaan aikaisemmin oli laser hiiri käytössä, ja tämä mx518 hakkaa sen mennen tullen.
N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
18. huhtikuuta 2007 @ 07:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä kans kyseinen mx518. Ja ei mitään valituksen aihetta löydy. Passasi paremmin käteen kuin razerin hiiret, niin päädyin tähän.
lol
|
Junior Member
|
18. huhtikuuta 2007 @ 11:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Ok,kiitos vaastauksista. MX518 siis seuraava ostos:D
|
Jone90
Suspended due to non-functional email address
|
18. huhtikuuta 2007 @ 13:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep tuo mx518 on aivan loistava hiiri pelaamiseen ym... Ittellä ollu tuo vähän päälle vuoden eikä mitään ongelmii oo ollu.
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
19. huhtikuuta 2007 @ 18:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, olen kanssa onnellinen omistaja.
Hyvin toimii ja olen erioten tykästynyt noihin Edellinen/Seuraava nappeihin. G5:ssä on vain seuraava(?)
Logitechin SetPoint ohjelmaa en kyllä suosittele kenellekkään.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
19. huhtikuuta 2007 @ 19:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Oon pelannu tolla mx518 kaverin luona erittäin hyvälle vaikutti. Itellä on tuo razer diamondback joka on mun mielestä hieman parempi ku tuo mx518. Ja se logitech setpoint on iha kauhee :C
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
19. huhtikuuta 2007 @ 19:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitäs vikaa tässä setpointissa on?
lol
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
19. huhtikuuta 2007 @ 19:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaveri on jolla tuo logitechin hiiri on haukkunu ton setpointin iha pystyy ja ku ite yritin säätää sillä jotai esim noita nappi binding juttuja ei saatana toiminu ja muutenki jotenkin sekavan olonen.
|
Mecli
Member
|
19. huhtikuuta 2007 @ 20:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Tämä Razer vs. mx518 on vähän niin ja näin... Kumpi sopii käteen paremmin niin on tietysti parempi... Toiminnot ovat lähes samat tosin on puhuttu että razerin valikko on pare kuin setpoin mutta se on käyttäjästä kiinni.
Itsellä Razer diamondback ja hyvin menee... Suosittelen sitä ennemmin koska omaan käteeni sopii...
Ja tämä kuuluisa G5... Se on sellainen möykky jossa oma käteni ei lepää, mutta varmasti hyvä, ei vain sovi käteeni...
Microsoft Windows Vista Ultimate
ASUS P5B
Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz
ASUS NVIDIA GeForce 8800 GTX 768MB
Buffalo 800Mhz DDR2 4GB (4x1gb)
Seagate Barracuda 320GB
Seagate Barracuda 320GB
Antec P180-kotelo
|
Member
2 tuotearviota
|
20. huhtikuuta 2007 @ 16:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga: Mitäs vikaa tässä setpointissa on?
Kun hankin MX518:n, asensin samalla Setpointin uusimman version. Heti ensimmäisellä pelikerralla Setpoint kaatoi mukanaan Counter Striken.
Tuon jälkeen en ole kyseiseen roskaan koskenut, sillä Setpointtia vaivasivat erinnäiset ongelmat jo aikoinaan Dual Opticalin kanssa, joka myös toimi loistavasti ilman Logitechin ohjelmia.
#afterdawn.com @quakenet
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. huhtikuuta 2007 @ 07:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaa ei ainakaan itsellä ole ollut mitään ongelmaa tuon setpointin kanssa..
lol
|
Jarskaaja
Member
|
21. huhtikuuta 2007 @ 10:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Meikäläiselläki Mx518.. Eikä SetPointti oo aiheuttanu onkelmia. =P
|
Member
4 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2007 @ 12:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse Omistan MX400, ja ei ongelmia Setpointin kanssa. Kertokaas tarkemmin mikä tekee setpointista huonon/kauheen? Ja tarkistakaa samalla notta "ota peiasetukset käytöön" EI ole vlittuna =P Muuten menee näppäinten määrittelyt uusiks pelin ajaks =)
AsRock Z68 Extreme4|| Intel i5 2500K || 2*4Gb DDR3 1600mhz || Nvidia GTX 780 OC || 1TB 7200 HDD || Corsair TX 650W
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2007 @ 12:10
|
Member
2 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2007 @ 12:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Enemmin voisi kysyä, että mitä hyötyä Setpointista on? MX518 ainakin toimii paremmin kuin hyvin ilmankin. Mielestäni tuo on vain yksi uusi turha taustaprosessi, vaikka toimisikin ilman ongelmia.
#afterdawn.com @quakenet
|
Mestaus
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. huhtikuuta 2007 @ 15:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Käytän ite tota koska,välillä painelen noita muita nappeja niin tuleeki hiireen vahingossa lisää senssiä.Otan tosta setpointista noille muille nappuloille,että ei toimintoa.
Mestaus
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
7. toukokuuta 2007 @ 10:49 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllä MX518 ihan hyvä on kun ei kalliskaaan ole ja ihan tarkkakin on suosittelen. ja hyvä pelata tietysti :)
|
BIGdane
Member
|
7. toukokuuta 2007 @ 11:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo mullon kans mx518 en oo parempaan hiireen vielä koskenu vissiin. Razeria ei oo ollu itellä mutta koitin sitä ja se ei ollu ainakaan käessä niin hyvä imo.
|
Junior Member
|
7. toukokuuta 2007 @ 13:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Hehe. Kyllä tuota MX518 hiirulaista näkee aika monella pelaajalla. Jopa aika moni näistä PRO-pelaajista tyyliin esim. CS:ssä jne käyttää joko MX518 tai DiamondBackia.
Itse käyttänyt MX518 siitä lähtien kun se tuli ja välillä vaihdettiin kaverin kanssa hetkeksi päikseen kokeiltaksemme eroja, ja kyllä molemmat kaaduttiin tyylikkäästi MX:n puolelle pelien suhteen. MX toimii myös varsin mainiosti toimisto-/nettihiirenä johtuen sen toiminnoista:
- Eteen- ja taaksepäin
- Sovelluksen vaihto lennosta
- Porrastettu senssin säätö (jonka voi itse määrittää SetPointissa)
OFF-TOPIC
Kynttilänä kakkuun voisin kertoa vielä hieman off-topickina, että toimii erinomaisesti yhteen Logitechin Multimedia Keyboard Eliten kanssa (nykyinen näppikseni). Ko. näppiksessä on F-nappien toisena vaihtoehtona tietty toiminto, joka:
- Avaa tietyn ohjelman (office + 4 omaa)
- Eteen- ja taaksepäin
- Tulostus
- Tallennus
Lisänä vielä:
- Suosikit-kansio
- Avaa Kotisivu
- Multimedia-napit (soita, stop, seuraava, edellinen jne)
- Avaa ensisijainen soitin
- Äänenvoimakkuus
- Sähköposti
- Messenger
- Laskin (äxDEE)
- Sleep-tila
- Zoom-napit (esimerkiksi tekstin koon muutamiseen nettisivuilla)
Nuo toiminnot ovat vielä muistaakseni täysin muokattavissa oman pään mukaan.
EDITTI: Anti-Typo
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. toukokuuta 2007 @ 13:12
|
Junior Member
|
22. kesäkuuta 2007 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
No mulla ollu tää mx518 jo n. kuukauden, hyvältä tuntuu ja ainakaan itsellä ei ole ollut ongelmia SetPointin kanssa...
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
22. kesäkuuta 2007 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla kans ollu mx518 reilu 1,5 vuotta ja tosi tyytyväinen oon ollu. Pysyy hyvin mukana kaikissa peleissä. Suosittelen.
Question everything
|
Mainos
|
  |
|
Member
13 tuotearviota
|
22. kesäkuuta 2007 @ 19:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä ollut MX518 hyvän aikaa...kerrassaan mahtava hiiri,toimii kuin unelma.Hyvä kädelle,nopea reakointi,selailuun aivan mahtava jne.Razorin hiiristä en tiedä,kun vain yhtä olen koittanut,joka tuntui hirveen kapeelta kädelle.Sen takia,miksi pidän mx518 parempana onkin juuri se,kuinka se soveltuu kädelle ja pelaamiseen.
|