User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 21:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > aplodeja auttajille!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Aplodeja Auttajille!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
CKent
Suspended due to non-functional email address
_
20. huhtikuuta 2007 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saattaa olla että toistan vanhaa asiaa, mutta nostaisin kyllä korkealle jalustalle Auttajan ja muut, jotka jaksavat antaa täsmäohjeita önniäisten parissa taisteleville. UPEAA TYÖTÄ!!
henkettu
Account closed as per user's own request
_
21. huhtikuuta 2007 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo. Sama täällä, kiitos kaikille lukuisille, jotka ovat muakin auttaneet..
Senior Member
_
21. huhtikuuta 2007 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nojaa, teemme tätä vapaaehtoisesti että saamme hyvän mielen. Toisinaan voi oppia muiden "mokista" itsekin lisää.

Kai se sitten minunkin on sanottava että kiitos.

KokisMan
Member
_
22. huhtikuuta 2007 @ 03:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitokset vain kaikille, jotka auttavat/ovat auttaneet minua. Yritän myös joskus olla auttajan enkä vain autettavan puolella. :D
Hz4
Account closed as per user's own request
_
23. huhtikuuta 2007 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos myös täältä päin. Varsinkin Linux puolelle:)
Senior Member

26 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2007 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen ollut turhautunut, koska auttamiseni on ollut viimeaikoina liiankin vähäistä. rautapuolen asiat ovat olleet minulle mieluisimpia. ohjelmistot kehittyvät ja ovat toisinaan "monimutkaisia" kun taas emo, kovalevy, näytönohjain, virtalähde, muistit, romppuasemat jne. eivät ole kovasti muuttuneet vuosien aikana. jumpperit emoissa (itsellä kytkimet) ja romppuasemissa ovat sitä samaa vanhaa, ja sekös miellyttää. muut osalueet (paitsi windows pelit) ovat menneet kyllä multa ohi korvien. messengeristä (7.5) tuli joskus raapustettua, mutta huomasin että samasta aiheesta kirjoitetaan jatkuvasti joten tuumin käytä googlea tai sivuston omaa hakua ! itse kiitän foorumin oppaista (joita on paljon) ja käyttäjiä pitkäjänteisyydestä joita he ovat foorumin eteen tehneet.
juka39
Member

2 tuotearviota
_
25. huhtikuuta 2007 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä teki suuren vaikutuksen tällaiseen ennen talvisotaa syntyneeseen avuttomaan tietokoneen käyttäjään, kun joku teistä auttajista "kalusi" mun HjT lokini ja sain koneeni puhdistettua käyttökuntoon. Tähän sopinee se tunnettu kasku kirjailija "Iki" Kiannosta, joka rakentamisessa tarvitsemaansa puutavaran laskun saatuaan aneli sitä anteeksi köyhänä kirjailijana. Kun yritys teki kulttuuriteon ja päästi kirjailijan palkähästä, lähetti tämä kiitoskirjeen, jossa peräkaneettina ilmoitti vastakin käyttävänsä yrityksen palveluja samoin ehdoin.Kiitos teille nuoret (ainakin minua nuoremmat) kun jaksatte auttaa!
Member

4 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2007 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mua ne ei auta joten ei aplodeja.. vielä...

| AMD FX-6300 @4.01 gHz w/ Arctic Freezer 7 pro rev. 2 | 8GB GSkill Ripjaws 1600mhz | ASUS M5A97 R2.0 | ASUS NVIDIA GeForce GTX 660 Direct CU II OC | WD 1TB + OCZ agility 3 120gb | XFX 550w | Fractal Define R4 |

www.nr-gaming.eu
IsoPylly
Member
_
13. toukokuuta 2007 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hienostunut golf-taputus ;)

Amilo M-3438G,Linux+KDE
HP DV5-1153EO, Linux+Gnome
AspireOne, Linux+KDE
Asus P6T + I7. Linux+KDE
Member

4 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2007 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nytte annan apolodit!

| AMD FX-6300 @4.01 gHz w/ Arctic Freezer 7 pro rev. 2 | 8GB GSkill Ripjaws 1600mhz | ASUS M5A97 R2.0 | ASUS NVIDIA GeForce GTX 660 Direct CU II OC | WD 1TB + OCZ agility 3 120gb | XFX 550w | Fractal Define R4 |

www.nr-gaming.eu
Junior Member

3 tuotearviota
_
20. toukokuuta 2007 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia vaan myös täältä suunnalta niille, jotka ovat auttaneet :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. toukokuuta 2007 @ 20:40

Senior Member
_
22. toukokuuta 2007 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taputan jaloillanikin niille ,ketkä ovat auttaneet ,sekä myös niille ketkä ovat jaksaneet kestää mun neuvojani ,kuten nim. starttaa. Nöyrin kiitos kaikille ja erityisesti kunnon moderaattoreille sekä Neptunille. =)

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Member

2 tuotearviota
_
23. toukokuuta 2007 @ 07:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minuakin avustettu :) olen saattanut myös jotakin avustaa.
*tap tap*
Mainos
_
__

_
atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2007 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kiitoksii ketkä on mua 5kk aikana autellu :) tap tap
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > aplodeja auttajille!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy