User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 15:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > netti ei toimi ja muuta vikaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Netti ei toimi ja muuta vikaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
_sebb_
Member
_
22. huhtikuuta 2007 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on pakard bell konepaketti tässä linkki http://support.packardbell.com/fi/item/?sn=119695170315&g=1400
Sen jälkeen ku mä ostin tän viime jouluna niin tää on alkanu tekemään niin että kone ei käynisty windows logon jälkeen ku yrittää käynistää mutta käynistyy ku on yrittäny käynistää 10 kertaa.Netti ei toimi aina elikkä ku on netissä niin ku vaihtaa sivua sielä niin tulee se juttu jossa lukee jotain tekstiä ja ku sammutta sen ja laittaa uuden netti sivun niin tulee se sama teksti juttu.Mutta rupee toimimaan ehkä 20 min päästä tai niin että käynistää koneen uudestaan mutta css tomii :o .Eka mä suoritin osittaisen palautuksen pakard bell rekovery programmella mutta pian sen jälkeen tapahtui sama asia sitten mä suoritin täydellisen palautuksen pakard bell rekovery programmella mutta netti taas pätkii mutta koneen käynistyksessä ei oo viälä mitään vikaa mutta pelkään että niin tapahtuu taas . niin mikä oli käynistymisen ongelman syy ja miten ehkäsen sen että niin ei tapahdu taas ja mikä sen mahdollisesti aiheutti ??? :D

sebe

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. huhtikuuta 2007 @ 11:23

Senior Member

7 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2007 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuulostaa vähän siltä että tämä sopisi paremmin tuonne wirukset ja haittaohjelmat osioon paremmin...

Onko koneessa:

1. palomuuri - ZoneAlarm
2. Virustutka - Avast
3. Spyware tutka - Spybot S&D
4. Sälänpoistaja - CCleaner

Jos ei noilla parane tai löydy mitään vikaa niin sitten kannattaa ruveta etsimään ongelmia rauta puolelta... Koneen pölytilanne kannattaa tarkastaa myös...

Q9550 / Asus P5Q-PRO / Gainward 4850 / DDR2 Kingston HyperX 8GT / Zalman ZM600-HP Silent 600W / SATAII 2TB

Bite IT!
Fight IT!
_sebb_
Member
_
23. huhtikuuta 2007 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mulla on 1. 2. 4. mulla oli alkuperäsesti f-sekuren virussuoja mutta vaihdoin sen noihin formatoinin jaälkeen :o

sebe
Mainos
_
__

_
_sebb_
Member
_
23. huhtikuuta 2007 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en mä ihan uskois et olis pölyä ku tää kone on ihan uus :D Mutta mikä tota nettiä vaivaa ? :D

sebe

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. huhtikuuta 2007 @ 11:30

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > netti ei toimi ja muuta vikaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy