User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 23.7.2025 / 21:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > videokuva liian tumma!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Videokuva liian tumma!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Standler
Newbie
_
23. huhtikuuta 2007 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritän kattoo BSPlayerillä videoita mut kuva on liian tumma.
Oon jo asentanu ffdsshowin.
Voisko joku kertoo et saisin kuntoon.
Kiitti etukäteen.
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2007 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muunna ffdshown video asetuksista säätöjä Picture Properties -välilehdeltä.
Onko BSPlayerissä kuvan säätöjä? Muuntanut niitä?

Myös Windows Media Player sekä VLC Media Player ohjelmissa on kuvan tummuuteen liittyviä asetuksia...

Standler
Newbie
_
23. huhtikuuta 2007 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BSPlayerissä oon käynyt muuntaa videoasetuksia mutta niitä ei voi jostai syystä hyväksyy.
Standler
Newbie
_
25. huhtikuuta 2007 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ffdshowia en viittis mennä näpelöimään mut voisiks lähettää vaikka screenshotin sun omista "Picture Properties" säädöistä, jos mun omat ois menny jotenki huonoks.
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
25. huhtikuuta 2007 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

En ole itse muuttanut noita.
Rastita ja kokeile vaikuttaako mitään, jos muunnat Luminance asetusta.
(saat Reset-nappulasta takaisin vakio säädöt)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. huhtikuuta 2007 @ 18:12

Standler
Newbie
_
26. huhtikuuta 2007 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok kiitti. :)
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
26. huhtikuuta 2007 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja näyttiksen control centeristä tms. löytyy kanssa asetukset. painat oikeella työpöytää, niin siellä lukee ati/nvidia.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > videokuva liian tumma!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy