User Käyttäjä Salasana  

torstai 22.5.2025 / 11:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > canon vai panasonic, aloittelijalle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Canon vai panasonic, aloittelijalle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
batter
Newbie
_
23. huhtikuuta 2007 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen vihdoin hankkimassa digikameraa, ja olen tuskastellut mallien paljouden kanssa. Voisiko joku kokeneempi kertoa, mikä kamera olisi hyvä tällaiselle aloittelijalle? Saisi olla mielellään sellainen taskukokoinen, että kulkee helposti mukana. Olen ajatellut joko canonia tai panasonicia, mutta malleja on niin paljon etten tajua enää mitään! Panasonicin lumix...vai Canonin powershot,vai Ixus??? Help!!
digisti
Newbie
_
23. huhtikuuta 2007 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota noin... kannattaa miettiä mihin tarkoitukseen kameraa suunnittelee ja sen pohjalta lähteä miettimään budjettia, mitä
kamerasta on valmis maksamaan ja vertailla sitten tarjolla olevia
kameramalleja keskenään. Molemmat mainitsemasi merkit varmaan ovat ihan hyviä, mallisarjoissa löytyy monenhintaista ja eri käyttötarkoitukseen sopivaa... Powershoteista löydät laadukkaan ja teknisesti hyvin toimivan tuotteen, mutta niin varmaan Panastakin. Itse menisin ihan oikeaan kameraliikkeeseen tutkimaan ja kyselemään. Sitten kun itselle "se oikea" malli tuntuu löytyneen, niin hintavertailuja kannattaa tehdä. Esim. Canonia löytyy aika monesta ketjusta tarjoushintaan. Hintaa miettiessä kannattaa vielä budjetoida kunnolliseen laukkuun, muistikorttiin ja akkulaturiinkin. Niihin menee kevyesti lähes 100 ekeä.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > canon vai panasonic, aloittelijalle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy