Eli latasin tässä videopätkän ja toisenkin koneelleni ja Windows pisti viestiä:
Tiedostoa C:\Videotiedosto.avi.part ei voitu tallentaa, koska lähdetiedostoa ei voitu lukea.
Yritä myöhemmin uudelleen tai ota yhteyttä palvelimen ylläpitäjään.
Tämä siis kävi tänään kahden tiedoston kohdalla, ja eilenkin yhden, mutta muilla samasta paikasta ladanneilla ei ole kyseistä ongelmaa tietääkseni ollut. Mikä mättää?
Eilen jälleen latasin 200mb:n päivitystiedoston peliini, ja taas kerran tuli sama valitus.. Mozillan tapaan työpöydällä on nyt 2 tiedostoa: BF2142_Update_1.25 ja BF2142_Update_1.25.exe joista Mozillalogon sisältävä 'part' tiedosto on sen 200mb ja BF2142_Update_1.25 on 0mb, eikä kumpaakaan voi käyttää.
Jäiskö jotenkin kesken toi lataus aina. Asenna Firefoxiisi Down Them All plugin ja kokeile ladata sillä.
Ton pitäisi kiihdyttää latausnopeuksia ja lisänakkina pystyy katkaisemaan latauksen milloin itse haluaa... Ja tietenkin jatkamaan milloin itse haluaa ;).
Firefox muistaakseni luo latauksen aikana aina 2 tiedostoa, joista toinen poistetaan kun kaikki bitit tullut. Eli jossain se datavirta takkuaa ja lataus jää kesken.
Free Download Manager on 'paras' imurointi ohjelma, koska se antaa tehdä vaikka 500 kpl Connections, joista jokainen imee selainvauhdilla. (Lähetyspää menee pienemmälläkin määrällä kyykkyyn)
FlashGet on toinen ohjelma ja jollain saiteilla ainoa toimiva imutus väline, siinä max connections on 20. FDM (50-100 connections) imee parikyt % nopeammin ku FlashGet.
Saitista riippuen vauhtia on 200-500 kilotavua/sekuntti.
On myös mestoja jotka estää useamman kuin 1 connectionin. Silloin jää jäljelle muu hyöty, 'jatka latausta' jne.
Download managerien etu plugineihin on se, et jos joku sulkee Firefoxin, se lataus katkeaa. Yhteiskäyttöisissä koneissa "pökiöt" ei edes nää että siellä ohjelma imee, koska kun yläkulman [-] painikkeesta ohjelman pienentää, niin se katoaa tehtäväpalkista.
p.s. Onko kukaan saannut FireFoxin Lataukset ikkunassa 'jatka latausta' toimintaa pelittämään? Semmonenhan siinä ikunassa näkyy imuroinnissa.
Mä en oo koskaan. Lähetyspää poikkasee/matkalla katkee ei jatka. Hidas lataus, jatkanpa huomenna, siis pause päälle ei jatka.