|
Työpöydälle "lentäminen"
|
|
|
ManBlond
Account closed as per user's own request
|
25. huhtikuuta 2007 @ 15:47 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Osaisiko joku kertoa mistä mahtaa olla kyse kun alkanut yhtäkkiä käymään niin että kun esim. pelailen jotain peliä ja painan hiiren nappia niin kone siirtää työpöydälle näkymän ja pienentää itse pelin alapalkkiin. Ja tämä tapahtuu pikkaisen turhan usein, elikä aivan jatkuvasti. Hiirenä logitechin mx-laseri.
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
28. huhtikuuta 2007 @ 20:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mikä hiiren nappi tuon saa aikaan? Yleinen ohje hiiren häiriöihin on, poista ja asenna ajuri uudelleen.
|
|
ManBlond
|
29. huhtikuuta 2007 @ 06:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
vasen nappi alko aiheuttamaan tuota ongelmaa ihan yhtäkkiä. Napit ihan normaalisti asetettu oikeakätisille.
|
|
hp_guru
Inactive
|
29. huhtikuuta 2007 @ 10:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ManBlond: vasen nappi alko aiheuttamaan tuota ongelmaa ihan yhtäkkiä. Napit ihan normaalisti asetettu oikeakätisille.
Katsele, ettei SetPointissa ole asetukset pielessä.
Jos se on asennettu. Kato myös onko vaikutusta jos otat tai poistat käytöstä tunnista peli automaattisesti asetus setpointissa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. huhtikuuta 2007 @ 10:24
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
29. huhtikuuta 2007 @ 10:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ohan siinä muutama mahdollisuus: joko softassa tai sitten hiiressä tai jopa Windowsissa. Jälkimmäistä on nyt ensimmäiseksi vaikea epäillä. Eli poista ajuri ja asenna uudelleen. Hiirtä voi kokeilla jossakin toisessa koneessa. Tekeekö se tuota muutenkin kuin pelatessa, esim. työpöydällä tms klikkailtaessa?
|
AfterDawn Addict
|
29. huhtikuuta 2007 @ 10:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Rekisterin siivoaminen saattaa auttaa myös, esim. ccleaner tai regseeker on hyvä.
|
|
ManBlond
|
2. toukokuuta 2007 @ 00:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei tee muualla kun pelien yhteydessä. Kahdella eri pelillä tekee samaa aika ajoin mitä tuossa olen pelaillu (Ravenshield & Rapala Pro Fishing) eli nekin ihan erilaisia pelejä(jos sillä merkitystä). Olen koittanut myös ottamalla ajurin pois ja asentamalla uudelleen, sekä ihan winukan omilla ajureilla. Kanna kokeilin erilaisilla asetuksilla setpointissa. Muistikampojakin jo läträsin ja kokeilin voisiko niissä jotenkin piillä syy. Kinkkinen on mokoma murhe nyt.
|
AfterDawn Addict
|
2. toukokuuta 2007 @ 02:10 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Asenna ne oireilevat pelit uudestaan.
|
|
Mainos
|
  |
|
Member
1 tuotearvio
|
2. toukokuuta 2007 @ 03:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hommasin hiljattain Logitechin MX Revolution laaserin, ja mulla ainakin on tuo SetPoint sydeemi sekoillut. Koitin sen si päivittää ni ei oo mitää sen jälkee ollu.. Että päivitä uusimpaan versioon tai jos on jo uusin, niin koita kattoo asetukset kuntoon ja varmista, että setpoint jää päälle kun pelin käynnistät.
|