User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 08:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > s.t.a.l.k.e.r.: the shadow of chernobyl ongelma [ratkennut]
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
S.T.A.L.K.E.R.: The Shadow of Chernobyl ongelma [Ratkennut]
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko joku antaa vinkkiä pieneen ongelmaan:

Ostin tänään kyseisen pelin mutta nyt jäin "jumiin" heti pelin alkuun, eli olen siinä pienessä huoneessa, jossa Sidorovich istuu tiskin takana.
Miten siitä huoneesta pääsee ulos? Ovi on lukossa eikä se avaudu vaikka painaisi F-nappulaa kuinka paljon.

Edit: Pelin päivitin (Patch version 1.0001) heti asennuksen jälkeen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. huhtikuuta 2007 @ 13:31

jarski85
Junior Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nortti:
Voisiko joku antaa vinkkiä pieneen ongelmaan:

Ostin tänään kyseisen pelin mutta nyt jäin "jumiin" heti pelin alkuun, eli olen siinä pienessä huoneessa, jossa Sidorovich istuu tiskin takana.
Miten siitä huoneesta pääsee ulos? Ovi on lukossa eikä se avaudu vaikka painaisi F-nappulaa kuinka paljon.

Edit: Pelin päivitin (Patch version 1.0001) heti asennuksen jälkeen.

sun pitää puhua sillä äijälle siinä tiskin takana ja se antaa tehtävän sulle

AMD Phenom x4 9650, M3A78-T, AMD 790GX Chipset, Kingston HyperX 4x 2GB DDR2 1066MHz, Asus HD4870 512MB Dark Knight.
Senior Member
_
28. huhtikuuta 2007 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kyllä saanut jutustellut ja saanut tehtävän (täytyy etsiä ja tuhota Strelok) mutta se ovi vaan pysyy lukossa.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
28. huhtikuuta 2007 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mene puhumaan sille uudestaan. Jos ei auta, asenna peli yksinkertaisesti uudelleen. Minulla toimi hyvin ilman patchia. Ehkä sinullakin toimisi.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Senior Member
_
29. huhtikuuta 2007 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olenko ihan "pönttö" vai enkö nyt tajua jotain juttua, kun en saa ovea vieläkään auki.
Olen kokeillut ilman päivitystä ja päivityksen jälkeen sekä olen asentanut pelin uudelleen mutta ihan samssa kohdassa olen edelleen.

Olen siis tuossa kohdassa:

http://www.aijaa.com/v.php?i=510401.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=510402.jpg

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. huhtikuuta 2007 @ 07:44

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
29. huhtikuuta 2007 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katsos, mitä tehtäviä sinulla on siitä ihmeen navigaattorista.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Senior Member
_
29. huhtikuuta 2007 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Katsos, mitä tehtäviä sinulla on siitä ihmeen navigaattorista.
Tässä kuvia:

http://www.aijaa.com/v.php?i=510641.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=510645.jpg
Newbie

1 tuotearvio
_
29. huhtikuuta 2007 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joku ihmeen bugi toi on.. Lataa aikaisempi loadi tai aloita peli alusta (jos ei ole aikasempaa loadii)
Mulla kävin vähän vastaavasti useammassakin tilanteesa ja toi loadi aina pelasti
Senior Member
_
29. huhtikuuta 2007 @ 09:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cremlin:
Joku ihmeen bugi toi on.. Lataa aikaisempi loadi tai aloita peli alusta (jos ei ole aikasempaa loadii)
Mulla kävin vähän vastaavasti useammassakin tilanteesa ja toi loadi aina pelasti
Olen siis ihan pelin alussa ja varmaankin 5 kertaa aloittanut uuden pelin mutta samassa huoneessa pyörin edelleen. Täytyy vielä jossain vaiheessa yrittää uudelleen.

Edit:

ONGELMA POISTUI!
Alotin taas uudestaan alusta alkaen ja nyt pääsin huoneesta ulos. En tiedä missä se vika oli, ihan samalla tavalla taas toimin.
Pääasia kuitenkin että pääsee pelaamaan!

Kiitokset vastauksista!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. huhtikuuta 2007 @ 12:01

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
29. huhtikuuta 2007 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, hyvä että onnistui. Peli on aika täynnä bugeja kuulemisten ja lukemisten perusteella, tuo taitaa olla toinen niistä. Muistahan tallentaa, ettet jää loukkuun uudestaan. ;)

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > s.t.a.l.k.e.r.: the shadow of chernobyl ongelma [ratkennut]

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy