User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 00:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > amd vai intel
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
amd vai intel
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
29. huhtikuuta 2007 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AMD Athlon 64 X2 6000+ (boxed)
vai
Intel Core 2 Duo E6600(boxed)
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
29. huhtikuuta 2007 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Intel E6600 todellakin!!

EDIT: http://www23.tomshardware.com/cpu.html?m...2=694&chart=171

tossa jotain testiä. ja pienellä kellotuksella tuo E6600 on paljon tehokkaampi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. huhtikuuta 2007 @ 14:21

Member

1 tuotearvio
_
29. huhtikuuta 2007 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kellottaa en ajatellut
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. huhtikuuta 2007 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tuota inteliä suosittelisin itsekkin.

lol
schnappi
_
29. huhtikuuta 2007 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jomppes:
kellottaa en ajatellut
No se on vakionakin tehokkaampi. mutta pieni kellotus on aina poikaa :D koska tolla prossulla se on äärettömän helppoa!

s1mppeli
_
29. huhtikuuta 2007 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä todellakin toi E6600 kantsii ottaa.. AMD ei pärjää enää.. 64:lla ne vielä yritti, mutta kyllä noi Intelin Core2 vie

kerro vähä
AfterDawn Addict
_
30. huhtikuuta 2007 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tuo 6000+ hirvittävästi vakiona jää 6600 jalkoihin. Mutta Inteliä kehiin, jos vähääkään meinaa kellottaa, mutta jos ei tule kellteltua, niin sitten on lähestulkoon aivan sama kumman ottaa. Intel kuitenkin vain hiukan tehokkaampi.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Senior Member

15 tuotearviota
_
30. huhtikuuta 2007 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
luulisi intelin pysyvän kuitenkin viileämpänä

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Markolain
Newbie
_
12. toukokuuta 2007 @ 06:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä AMD kestää kellottaa ja pysyy hyvin viileänä. oma valintani oli AMD 6000+.
perusteluna mulla valintaan se että mulla on ollu aina amd

-MSI k9n SLI
-AMD Athlon X2 6000+
-GeForce 8800GTX x2
-Buffalo 1Gb DDR2 800MHz x2
j0p0
Senior Member
_
12. toukokuuta 2007 @ 07:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Markolain:
kyllä AMD kestää kellottaa ja pysyy hyvin viileänä. oma valintani oli AMD 6000+.
perusteluna mulla valintaan se että mulla on ollu aina amd
Toi AMD ei oo kyllä kellottajan valinta todellakaan.
Se venyy joku 200MHz joka on todella vähän.

E6600 menee helposti 3GHz ja reilusti ylikin.
Ja silloin se on aivan eri tasoa kuin mikään AMD.

AMD on tällä hetkellä huonompi, ei voi mitään.

Zotac 8800gt, x2 3600+, 2gb, sonta 2 + samsung 206bw
Senior Member

10 tuotearviota
_
12. toukokuuta 2007 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ehdottomasti E6600. ostin vasta itse ja kun olen asetukset saanut toimimaan niin olen ollut hyvin tyytyväinen :P
palkki
Junior Member
_
12. toukokuuta 2007 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mut jos ennestään on AM2 kantanen emo, nii halvemmaks tulee ostaa toi AMD, eli se ois sit kannattavampi.

Älä tee sitä tänään, minkä voit jättää huomiseen.
Senior Member

10 tuotearviota
_
12. toukokuuta 2007 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no siinä tapauksessa kylläkin kannattavampaa mutta jos on ostamassa pakettia niin core 2 duo on aina parempi vaihtoehto :D

Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
12. toukokuuta 2007 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kyllä toi e6600 on paras valinta, mutta jos amd:n saat halvemmalla, niin kyllä sekin on hyvä vaihtoehto.

j0p0, kyllä noi amd:tkin todellakin kellottuu yleensä enemmän kun 200mhz, 500mhz on aika perus niille, riippuu tietty vähän.

ja onhan toi sun omaskin 2.7ghz ja eikös toi 3600+ ole joku 2ghz vakiona?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > amd vai intel

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy