User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 04:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > diablo2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
diablo2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
30. huhtikuuta 2007 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olis sellanen ongelma että mulla on nytten kaverin diablo2 lainassa ja

olen tehny acocountin jossa on omat ukkoni. jos ostan oman diablon niin

voidaanko minä ja kaveri pelata samaa aika vaika mulla on sen pelill ä

tehty acco. koska mulla on sielä yli 75 lvl ukkoja ja kaverilla myös.jäi täss ävaan häiritsemaan koska kaveri haluaa pelin takaisin :S.
Senior Member
_
30. huhtikuuta 2007 @ 21:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käsittääkseni samalla tunnuksella ei voi kaksi pelaajaa olla samaan aikaan pelissä joten jos hahmoja ei voi jotenkin siirtää (kannattaa selailla Diablon / Blizzardin sivuja ja katsella vinkkiä) niin sitten voi olla huonompi homma :/

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
Junior Member
_
30. huhtikuuta 2007 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Irratium:
Käsittääkseni samalla tunnuksella ei voi kaksi pelaajaa olla samaan aikaan pelissä joten jos hahmoja ei voi jotenkin siirtää (kannattaa selailla Diablon / Blizzardin sivuja ja katsella vinkkiä) niin sitten voi olla huonompi homma :/

voi ei :S
Senior Member
_
30. huhtikuuta 2007 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm. Mitenkäs tuo accountin teko tuossa menikään, oliko se sidonnainen siihen Cd-keyhyn vaiko ei? Koska jos pelille riittää että sinulla on toimiva (aito) peli ja sille tehty tunnus eikä se riipu pelin asennuksesta vaan itse tunnuksesta että toimiiko se niin sittenhän ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Monissa peleissä käytäntö toimii juuri noin (toimivuus riippuu tunnuksesta, ei pelin itsensä asennuksesta).

Joka tapauksessa kannattaa kokeilla.

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
kyljys88
Member

4 tuotearviota
_
1. toukokuuta 2007 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samalla CD-koodilla voi pelata samaan aikaan vain yksi account.

Eli jos olette asentanut yhdellä ja samalla CD-koodilla pelin molempien tietokoneisiin, samaan aikaan pelaaminen ei onnistu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. toukokuuta 2007 @ 15:07

Junior Member
_
1. toukokuuta 2007 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kyljys88:
Samalla CD-koodilla voi pelata samaan aikaan vain yksi account.

Eli jos olette asentanut yhdellä ja samalla CD-koodilla pelin molempien tietokoneisiin, samaan aikaan pelaaminen ei onnistu.

mutta jos oma pelini on asenettu eri cd keyllä?
viluinen
Suspended due to non-functional email address
_
2. toukokuuta 2007 @ 04:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun ymmärtääkseni Diablo 2 accountit eivät ole sidottu cd keyhin, eli voit tehdä accountin toisella cd keyllä ja pelata toisella. Näin olen ymmärtänyt.

Intel Core 2 Duo E6400, Abit AB9, Radeon X1950 Pro, 2Gt 667 DDR2, 160Gt kovo ja Win XP
Junior Member
_
2. toukokuuta 2007 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti viluinen:
Minun ymmärtääkseni Diablo 2 accountit eivät ole sidottu cd keyhin, eli voit tehdä accountin toisella cd keyllä ja pelata toisella. Näin olen ymmärtänyt.

eli siis voin pelata omalla koneella kaverin pelillä tehdyllä accolla ja hän omalalsnsa joka on samalla pelillä tehty. jos vain pelini cd key on eri?
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
2. toukokuuta 2007 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nimenomaan juurikin näin..

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > diablo2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy