User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 18:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin ulkoasun parantelu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windowsin ulkoasun parantelu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ecuadore
Newbie
_
2. toukokuuta 2007 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ominaisuudet - Ulkoasu - lisäasetukset
Tein tuonne mieleni mukaiset muutokset, vaihdoin fontteja ja värejä yms.,yms. Kuitenkaan, kun tallennan muutokset, ne eivät tule voimaan. Missä on vika? Joitakin vähäisiä muutoksia kyllä tulee voimaan, esimerkiksi viestikentät ovat haluamani värisiä ja tietyt fontit ja koot. Kuitenkaan esimerkiksi selainten yläpalkin värit eivät muutu yms.

Apua?
MJH
Member
_
4. toukokuuta 2007 @ 07:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyttöjärjestelmäsi on varmankin XP.

Oletko tehnyt muutoksia Teemat välilehdellä tai onko käytössä WindowBlinds -tyyppinen ohjelma jolla muokataan windowsin ulkonäköä.

Olen itse muokannut win2000:n ulkonäköä ja huomasin, että nuo estävät joidenkin asetusten vaikutusta tai sitten ne ovat uudelleen käynnistyksen yhteydessä taas ennallaan.
Ecuadore
Newbie
_
4. toukokuuta 2007 @ 09:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, käyttöjärjestelmä on XP.
Paikka jossa olen muutoksia tehnyt on nimenomaan tuo lisäasetukset-napin takaa löytyvä ikkuna jossa voi tehdä mielensä mukaisia muutoksia.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin ulkoasun parantelu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy