User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.8.2025 / 17:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > microsoft wireless optical desktop 700
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Microsoft wireless Optical Desktop 700
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Topi1234
Member

10 tuotearviota
_
8. toukokuuta 2007 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä siis näppäimistö ja hiiri kun laitan vastaanottimen kiinni koneeseen niin kone sanoo: USB-laitetta ei tunnistettu.. Yksi USB laitteista on vikatilassa, eikä windows tunnista sitä. Olen kokeillut kaikkiin 4 usb paikkaan kaikissa sama juttu olen resetoinut biosin olen pitänyt konetta irti verkkovirrasta olen kokeillut jopa asentaa windowsin / ajurit uudellee (windowsin uudelleen asennus oli muutenkin edessa) ja olen kokeillut naapurin koneella jossa laite toimii moitteettomasti.. eli mitä teen?? kiitos avuista
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2007 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko vista vai xp käytössä?

Kannattaa hakea uusimmat ajurit netistä erityisesti jos vista kyseessä. Suosittelen päivittämään myös emolevyn ajurit uusimpiin netistä.

MB: Asus A8N5X
CPU: AMD Athlon 64(tm) 3200+ @ 2,0 GHz
GC: Club 3D Geforce 6800GS
Mem: 3070mb DDR RAM @ 400 mhz
HD: 160 gb. Maxtor hard disk
200 gb. Maxtor hard disk
+ Smartx v2.0 modded Xbox gaming console
Topi1234
Member

10 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2007 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mut paketissa lukee että ajureita ei tarvita et ne sisältyy windowsiin.. Ja XP on ja paketis lukee myös desinged for xp.. Olen ajureita ettinyt mut huonolla tuloksella. No lähetin näppäimistön takaisin ja tilasin hieman kalliimman tilalle.. se uusi oli muistaakseni Logitech, desktop 110. Et onko kyseinen systeemi hyvä?
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2007 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuon logitechin pitäisi olla ihan laatuvalmistaja että tuskin tulet pettymään. Mutta jos tuo windows ei tunnista sitä uuttakaan näppäimistöä niin tarkista biosista onko siellä jotain mahdollisuutta säätää tuota usb:tä ja toisekseen ne emolevyn ajurit luulisi ainakin löytyvän netistä jos tarvetta tulee.
Mainos
_
__

_
Topi1234
Member

10 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2007 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo.. olen biosista tutkinut mutta sieltä ei oikeen mitään löytynyt.. Se on joku phoenix:in bios.. Jos tämä nyt mitään vaikuttaa niin tämä kyseessä oleva kone on kannettava.. tuli mieleen että jos kannettavan näppäimistön ajurit jotenkin sekoittaisi.. mutta eikö se silloin yrittäisi kuitenkin asentaa sitä?? tämä logitech minkä tilasin on desktop set eli lnagaton näppäimistö ja hiiri.. niinkuin oli tämä micro$oftinkin.. no pitää katella miten käy.. ;)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > microsoft wireless optical desktop 700

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy