User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 02:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > äänikortti rikki?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänikortti rikki?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jophe
Newbie
_
11. toukokuuta 2007 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On ollut tässä monien eri headsettien kanssa sellasia ongelmia, että mikit eivät toimi kunnolla. Ääni jonka lähetän, on vain särinää. Kolmilla eri headseteillä olen koittanut ja mitkään eivät ole toimineet. Eri ohjelmilla olen koittanu saada ääntä ulos, mutta aina vain sitä särinää pukkaa ulos.

Ja kyseessä on integroitu äänikortti. Jos tässä on niin käynyt että äänikortti on rikki, niin millä hinnalla suurinpiirtein sais normaalin äänikortin musiikinkuunteluun ja pelaamiseen? Tällä vanhalla integroidulla olen tullut ihan hyvin toimeen, enkä tarvitsisi paljon tätä parempaa.

Kiitoksia.
Senior Member

5 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2007 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olethan koittanut tiputtaa nauhotuksen äänenvoimakkuutta ja ottaa Mic Boostin pois päältä? Jos, niin sittenpä taitaa äänikortissa olla jotain häikää... Ongelma voi toki johtua myös ajureista, oletko koittanut päivittää?

Uusia perus äänikortteja saa melkosen halvalla. Katso vaikka täältä:
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26270?eiesittelya=1

"Arbeit macht frei"
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > äänikortti rikki?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy