User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 16.11.2025 / 00:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp home professionaliksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
windows xp home professionaliksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Goldenass
Newbie
_
16. toukokuuta 2007 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
päiviä. otsikon mukainen toimenpide olisi harkinnassa. saisin kaverilta ostettua xp professionalin koska se hommas vistan. professionalihan minun mielestäni tukee kahta näyttöä ja home ei. on aika hankalaa katsella esim. youtubesta musavideoita tv:n kautta koska työpöydästä ei saa pirukaan selvää (ei ole taulutelkkaria, nyyh!). pystynkö vain päivittämään xp pro:ksi ilman että kovalevyltä menetetään kaikki tiedot. en millän viitsisi kaikkia ohjelmia, musaa ym. tunkeen uudelleen koneeseen. kiitoksia vastauksista.
pkaksp
Moderator
_
16. toukokuuta 2007 @ 19:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Home tukee kyllä takuuvarmasti kahta näyttöä. Jos ei parempaa syytä vaihtamiseen ole, niin jätä se tekemättä.
Member

13 tuotearviota
_
16. toukokuuta 2007 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä XP Home ja kaksi näyttöä pelittää...
Goldenass
Newbie
_
17. toukokuuta 2007 @ 04:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ahaa, olen siis peukalo keskellä kämentä. no, nyt menee sit väärälle alueelle mutta kai se sallitaan. kuinkas saan molemmat näytötö yht aikaa päälle käyttäen ati:n näytönohjainta? aikaisemmin olen catalyst control centeristä vaihtanut näytön mutta siinä ei ole voinut valita kuin tv:n tai normi näytön.
Mainos
_
__

_
Mr.Jay
Newbie
_
17. toukokuuta 2007 @ 05:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Klikkaat työpöytää oikealla hiirennapilla ja otat ominaisuudet.
Sitten valitset Asetukset-välilehden ja sieltää likkaat sen ison kakkosen valituksi. Ja pistät kohtaan "Laajenna Windows-työpöytä tähän näyttölaitteeseen"

Näin saat niin sanottua jatkoa työpöydälle ja videoita katsoaksesi vain vedät sen ikkunan telkkariin.

-Olin ateisti ennen kuin tajusin olevani Jumala-
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp home professionaliksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy