User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 10:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > paypal
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PayPal
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345>
wildlion
Junior Member
_
22. huhtikuuta 2009 @ 04:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos tiedosta mut vaatiix se internet-palvelun? Mul ei vielä ole sopimusta kun se on vain "II-tilini". Kun Op:stä sanottiin et pitää internet-sivuilla verified by visa palvelu ottaa k.o. kortin tiedoissa käyttöön jos heidän electron-kortilla aikoo jotain ostella.
W.A.R.
Member

2 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2009 @ 05:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sää voit sen verifoida verkkopankissa tai mennä pankkiin ja pyytää heitä verifoimaan.

LIFE IS WHAT HAPPENS TO YOU WHILE YOURE BUSY MAKING OTHER PLANS.
-John Lennon-
Admin

17 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2009 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wildlion:
Kiitos tiedosta mut vaatiix se internet-palvelun? Mul ei vielä ole sopimusta kun se on vain "II-tilini". Kun Op:stä sanottiin et pitää internet-sivuilla verified by visa palvelu ottaa k.o. kortin tiedoissa käyttöön jos heidän electron-kortilla aikoo jotain ostella.
Siis aseta op:n verkkopankissa kortti tuohon verified by visa tilaan.

Mene paypalin sivustolle rekisteröi siellä itsesi palveluun.

Laita tuon visa electron kortin tiedot sinne.

Kortiltasi testiksi veloitetaan n. euro kaks joka sinulle myöhemmin palautetaan varmistamisen jälkeen.

Sen jälkeen maksat ostoksesi PayPalilla niillä sivustoilla joissa tuo paypal käy. Paypal veloittaa/varaa kortiltasi nuo summat.

Idea paypalissa on se että kauppias ja sinä asioitte paypalin kanssa. Se tekee siitä sen turvallisen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. huhtikuuta 2009 @ 08:50

W.A.R.
Member

2 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2009 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pihlis12:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wildlion:
Siis aseta op:n verkkopankissa kortti tuohon verified by visa tilaan.

Mene paypalin sivustolle rekisteröi siellä itsesi palveluun.

Laita tuon visa electron kortin tiedot sinne.

Kortiltasi testiksi veloitetaan n. euro kaks joka sinulle myöhemmin palautetaan varmistamisen jälkeen.

Sen jälkeen maksat ostoksesi PayPalilla niillä sivustoilla joissa tuo paypal käy. Paypal veloittaa/varaa kortiltasi nuo summat.

Idea paypalissa on se että kauppias ja sinä asioitte paypalin kanssa. Se tekee siitä sen turvallisen.

Aivan.Tuossa on jo kaikki pähkinänkuoreen tiivistettynä!:)

LIFE IS WHAT HAPPENS TO YOU WHILE YOURE BUSY MAKING OTHER PLANS.
-John Lennon-
Beherit93
Newbie
_
22. huhtikuuta 2009 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervehdys!
Elikkäs homman nimi olis nyt tällainen että silmiini osui US ebayssa (sivusto jossa kävin ensimmäistä kertaa) ja silmiini osui kaksi kohdetta jotka olisin kiinnostunut ostamaan, niitten yhteis hinta olisi 16 dollaria siel sivul.

-miten alotan? omistan vain Nordean Visa electron pankkikortin
ja ei onnistunut sillä maksaminen. edellisistä viesteistä oletan että näköjään paypal olisi parasta hankkia ?
olen ihan hakoteillä että mitä nyt pitäisi tehdä.

neuvoja ?
jos joku voisi antaa vinkit vaihe vaiheelta ?

ps:tarvitsisin vastauksen mahd pian koska eräpäivä tavaroissa on enän muutama päivä joten ehin tilata

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. huhtikuuta 2009 @ 15:13

Meridiac
Junior Member
_
22. huhtikuuta 2009 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ainekaan paypaliin luota tippaakaan koska jollekin maksetut rahat voi kinuta paypallilta takaisin mikäli niitä ei ole siirretty pankkiin, jolloin ostajalla on rahat sekä tavara(t).
Admin

17 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2009 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Meridiac:
Itse en ainekaan paypaliin luota tippaakaan koska jollekin maksetut rahat voi kinuta paypallilta takaisin mikäli niitä ei ole siirretty pankkiin, jolloin ostajalla on rahat sekä tavara(t).
Niin ja jos maksat luottokortilla voit ilmoittaa luottokunnalle että en ole mitään ostanut.
Meridiac
Junior Member
_
22. huhtikuuta 2009 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mmm totta
Beherit93
Newbie
_
23. huhtikuuta 2009 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En kyllä saanut vielä vastausta mun kysymykseen... I need help!
remedyer
Newbie
_
23. huhtikuuta 2009 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Meridiac:
No kyllähän se on mahdollista,mutta ei kovin heppoisin perustein.. Itse joskus ebaystä tilasin tavaran,joka ei sitten vastannut odotuksia(feikki sd-kortti hk:sta..) Sain rahat takaisin paypalilta. Hei,eihän tämä ole mitenkään huono juttu ostajan kannalta? :) Päinvastoin
Admin

17 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2009 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Beherit93:
Laita kortti verkkomaksu tilaan, mikäli tarvetta.

Rekkaa itsesi paypaliin ja liitä korttisi sinne.

Rekkaa itsesi ebay:hin ja liitä paypal tili ebay tiliisi.

Ostaessasi tuotteen maksa se paypalillä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. huhtikuuta 2009 @ 13:49

Beherit93
Newbie
_
23. huhtikuuta 2009 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Beherit93:
Laita kortti verkkomaksu tilaan, mikäli tarvetta.

Rekkaa itsesi paypaliin ja liitä korttisi sinne.

Rekkaa itsesi ebay:hin ja liitä paypal tili ebay tiliisi.

Ostaessasi tuotteen maksa se paypalillä.
Kiitos! eikun yrittämään.
ukki1996
Newbie

1 tuotearvio
_
24. huhtikuuta 2009 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin dealextremestä iphoneen suojan ja siinä lukee nyt shipped by air mail ni onko siinä enää mitää estettä miksei se tulisikaan ? aattelin että jos siirtäis rahaa paypaliin lisää ja tilaisin jotain muuta ... ja nii muutes onnistuuko tollasen 5mW true green laserin tilaaminen suomeen ?

joni väekvä
remedyer
Newbie
_
24. huhtikuuta 2009 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ukki1996:
shipped by air mail

Meinaa "postitettu lentopostina". 5mW on lasereissa maximiteho Suomessa,eli voit huoleti sen tilata.
ukki1996
Newbie

1 tuotearvio
_
24. huhtikuuta 2009 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oke eli voin siirtää lisää rahaa paypaliin ja ei tarvi hulehtia että ei jostain syystä tulisikaa ? ja haittaako se mitää ku se on "True Green Laser" ?

joni väekvä
Admin

17 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2009 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oke eli voin siirtää lisää rahaa paypaliin ja ei tarvi hulehtia että ei jostain syystä tulisikaa ? ja haittaako se mitää ku se on "True Green Laser" ?
Kannattaa nyt kuitenkin vähän miettiä mitä sieltä netistä on tilaamassa. Mihin tollasta tarvitset?
ukki1996
Newbie

1 tuotearvio
_
24. huhtikuuta 2009 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noooh =D ihan huvin vuoks ku vaa 9? maksaa joten... onko se varma että onnistuu :D

joni väekvä
Admin

17 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2009 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota en tiedä kuinka vahvoja lasereita saa suomessa myydä. Kannattaa sit vaan olla varovainen koska tollanen oikeasti on silmään osuessa erittäin vaarallinen ihmiselle sekä eläimelle. Kyllä ne sen sielä tullissa sitten ottaa talteen jos se on jotenkin laiton suomessa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. huhtikuuta 2009 @ 13:51

Senior Member

7 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2009 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis olen ihan pihalla tästä Paypal jutusta, mutta siis miksi ihmeessä pitäisi liittää Electron kortti siihen, kun minusta ainakin tuntuu yksinkertaiselta vain siirtää rahaa paypal tilille siellä oleville tiedoille ja sitten vaan maksaa. Näin olen testisti siis tehny suomessa. Mitenkäs tuo valuutan muutto? Olen tilaamassa englannista kenkiä, kun siirrän rahat sinne paypal tilille, niin ottaako se punnan kurssin siltä päivältä kun kauppa veloittaa sen paypalilta vai silloin kun siirrän sen euroissa sinne?

remedyer
Newbie
_
24. huhtikuuta 2009 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota en tiedä kuinka vahvoja lasereita saa suomessa myydä. Kannattaa sit vaan olla varovainen koska tollanen oikeasti on silmään osuessa erittäin vaarallinen ihmiselle sekä eläimelle. Kyllä ne sen sielä tullissa sitten ottaa talteen jos se on jotenkin laiton suomessa.
Johan tuo tuli tässä ketjussa mainittua,että 5mW laser on laillinen Suomessa. Siitä ylöspäin laiton.
Admin

17 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2009 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinhän se tuli se tuossa jo toistamiseen kysyttiin niin toistamiseen siihen vastasin.
Admin

17 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2009 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LoBer:
Siis olen ihan pihalla tästä Paypal jutusta, mutta siis miksi ihmeessä pitäisi liittää Electron kortti siihen, kun minusta ainakin tuntuu yksinkertaiselta vain siirtää rahaa paypal tilille siellä oleville tiedoille ja sitten vaan maksaa. Näin olen testisti siis tehny suomessa. Mitenkäs tuo valuutan muutto? Olen tilaamassa englannista kenkiä, kun siirrän rahat sinne paypal tilille, niin ottaako se punnan kurssin siltä päivältä kun kauppa veloittaa sen paypalilta vai silloin kun siirrän sen euroissa sinne?
Sen takia itse olen tuon kortin siihen liittänyt että en varaa/sido turhaan mitään rahaa minnekkään. Tiettyhän sen voi sinne ennen ostoakin siirtää mutta noin se on mielestäni helpompaa. Tuosta päivän kurssista en tiedä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. huhtikuuta 2009 @ 15:47

Junior Member
_
27. huhtikuuta 2009 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs ite oisin tilaamas Saksasta kuteita, ja maksutavat jäävät vähiin. Olen 17 vuotta joten en vissiin saa pankin nettitunnuksia joten piti isän tilin kautta siirtää, ja meni säätämiseks.

Mahollisuus olisikin PayPal, mutta en ole löytänyt vielä vastausta siihen että voiko sinne siirtää rahaa ilman nettitunnuksia. Olisiko mahdollista siirtää tilisiirrolla omalle PayPal tunnukselle rahaa ja maksaa Saksaan?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. huhtikuuta 2009 @ 16:14

Admin

17 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2009 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Berol0:
Elikkäs ite oisin tilaamas Saksasta kuteita, ja maksutavat jäävät vähiin. Olen 17 vuotta joten en vissiin saa pankin nettitunnuksia joten piti isän tilin kautta siirtää, ja meni säätämiseks.

Mahollisuus olisikin PayPal, mutta en ole löytänyt vielä vastausta siihen että voiko sinne siirtää rahaa ilman nettitunnuksia. Olisiko mahdollista siirtää tilisiirrolla omalle PayPal tunnukselle rahaa ja maksaa Saksaan?
Käsittääkseni et voi laittaa tilisiirtona rahaa paypaliin Suomesta. Mutta kyllä 17 vuotias pitäisi kyetä nyt verkkopankkitunnukset saamaan.
Mainos
_
__

_
HPman
Junior Member

5 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2009 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisi tarvetta tehdä Paypall Mass payment ja olen ohjeita lukenut alla olevista linkeistä mutta englanninkielentaitoni ei ole kovin hyvä ja kuitenkin olisi todella tärkeää tehdä maksu oikein.

Eli olenko nyt käsittänyt oikein että voin tehdä tuon kun minulla on jo Premium account.

Tarvitsen siis spreadsheet softwaren mutta en tajunnut täysin että miten tuohon softaan mitäkin pitää merkata?

Ilmeisesti myös rahat täytyy ensin siirtää paypall tililleni ja vasta sitten voin tehdä tuon? Olen aikaisemmin käyttänyt useasti paypallia tavallisten maksujen tekemisessä niin että paypal on tehnyt suoraan maksu ntililtäni Visa Electronin kautta.

Maksaako se että siirrän rahaa omalle paypall tililleni?

Olisin todella kiitollinen jos joku jaksaisi selventää tätä asiaa :)

https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_batch-payment-overview-outside

http://www.thewholesaleforums.co.uk/foru...spay-guide.html

http://www.dnforum.com/f34/how-do-paypal...ead-266771.html

Sivu:<12345>
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > paypal

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy