User Käyttäjä Salasana  

perjantai 26.12.2025 / 07:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > windows vista & wolfenstein: enemy territory
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Vista & Wolfenstein: Enemy territory
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234>
wezzlin
Newbie
_
1. elokuuta 2007 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
philips 107 E
Hande14
Suspended due to non-functional email address
_
6. elokuuta 2007 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sulla windows vista?

Jos on niin ominaisuudet--->yhteen sopivuus--->laita ruksi:poista näytön skaalaus käytöstä DPI-asetuksen ollessa korkea.

ahtonen
_
23. elokuuta 2007 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mul ois sellane ongelma ku meen johonki servulle ni punkbusteri potkii heti ulos. oon lukenu jostai et pb pitäs päivittää mut mistä esn saa päivitettyä?? kertokaa mitä mun pitäis tehä??
Hande14
_
23. elokuuta 2007 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile tätä opasta
Olen ite tehy kyseisen oppaan ja se toimii :)
ahtonen
_
23. elokuuta 2007 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei toiminut se opas. tein jo sen mukaan ja sen avulla pääsin kyllä servuille mutta pb potkii sieltä heti ulos. ni mitäs sille vois tehä??
tepi87
Newbie
_
23. elokuuta 2007 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. \pb_cl_enable (please check the version number)
2. \pb_sv_enable (please check the version number)
3. \pb_sv_update (this will send a request to the master server for the update. This process may take several minute depending on computer and connection speed.)
4. After the download process is done the user will see a message stating "PunkBuster Server: PunkBuster Server (v1.xxx I axxxx c1.xxxx Enabled)"

siin on helppo päivitys ohje pb:hen jos vähän ees ymmärtää englantii :D
itelläni on sama ongelma et pb kaataa koko koneen joten tyydyin pelaamanan servuil jos ei tarvii pb:tä... ku nopeeta aukas konsolin alus nii siin luki jotain cvar issue jne...

in the army
tepi87
Newbie
_
23. elokuuta 2007 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii eli noi komennot kirjotetaan konsoliin jos joku ei ymmärtänyt :P

in the army
ahtonen
_
23. elokuuta 2007 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mä en oikee ymmärrä englantii (se oli ylä asteel 6 :D )ni voisko joku kertoo ton suomeks et mitä pitäs tehdä?? :D
tepi87
Newbie
_
24. elokuuta 2007 @ 05:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli tos on komennot konsoliin. muistakaa laittaa se \ merkki
1. \pb_cl_enable (laittaa punkbusterin clientin päälle)
2. \pb_sv_enable (laittaa jonkun pb:n jutun päälle. "en oo tost sv:stä nii varma")
3. \pb_sv_update (lähettää pyynnön servulle päivitystä varten tämä voi kestää useita minuutteja riippuen koneesta ja internet yhteydestä.)

4. kunhan lataus on suoritettu konsoliin tulee teksti "PunkBuster Server: PunkBuster Server (v1.xxx I axxxx c1.xxxx Enabled)"

eli tos lukee sit pb: version numero. ja pb: on päivitetty
iloisia peli herkiä kaikille :)

in the army
Hande14
_
24. elokuuta 2007 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Pelkkä punkbusterin päälle laitto varmaan auttaa. Oletko klikannut sellaista kohtaa kuin "Enable bunkbuster".
tepi87
Newbie
_
25. elokuuta 2007 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikilla koneilla punkbuster ei toimi. esim itselläni.. joillakin lähtee pb toimimaan kun sen päivittää mutta itselläni ei toimi.. pb potkii ulos servulta ja koko kone kaatuu samoin tein. itselläni ei toiminut vaikka päivitin mutta kaverin koneella rupes toimimaan samoin tein. ilman pb:tä toimii siis täydellisesti joten pelaan ainoastaan servuil jotka ei vaadi pb:t'ä

in the army
Rossifumi
Junior Member
_
25. elokuuta 2007 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän mättää mulla ET:ssä kun lagometrissä tulee tälläisiä piikkejä:

Nuo piikit todellakin pätkäisevät pelin about puoleksi sekunniksi. Tabbia painamalla ei huomaa heittoa pingissä joka on siis tuossa lagometrin tasaisessa kohdassa ihan normaalilla tasolla.

Servulla ei tunnu olevan juurikaan väliä.

Käyttis siis Vista ultimate 64-bit.

Muuta rautaa: C2D E6600 4GB ram ja 8800GTS joten ei pitäis koneen rautatasolla lagata.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. elokuuta 2007 @ 20:30

Hande14
_
26. elokuuta 2007 @ 05:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
varmaankin 64-bit:n syy. Esim. Toi mun PB-opas on tarkotettu vain 32bittisille :(. Toi sun versio ei tue bielä wolfensteinia :(
nahkisss
Newbie
_
12. marraskuuta 2007 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli mikäköhän tommonen juttu on, kun peli jäätyyja tulee teksti "et.exe lakkasi toimimasta... windows sulkee ohjelman" Ja muutenki hirveän matalat fps:ssät, vaikka on graffa asetukset melekin minimissä. Vinkkiä vaa jos tietoa löytyy!
Edille
_
13. marraskuuta 2007 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun kokoonpano windows vista home premium ja amd athlon 5000+ 2x dualcore ja keskus muistii 3gb en saa toimii tolla ohjeella näyttis ati radeon 2900hd pro

Teriveisin Edille.!

Kato myös säännöt http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Junior Member

1 tuotearvio
_
5. joulukuuta 2007 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro kaikki!
mulla on kans ongelmia tänt ET:n ja Vistan välillä.
Ongelma on seuraava:
Aluksi ET toimii oikein hyvin ilman mitään jäätymisiä mutta pelattuani vähän aikaa peli jäätyy täysin ja ruutuun tulee teksti: ET.exe lakkasi toimimasta. Sit koko peli häviää.
Tiiän että tää ongelma on tullu esille täällä mutta ei ole tullut oikein selvää vastausta minun melestäni tähän juttuun.
Eli jos joku järkevämpi tietää ratkaisun tähän niin viittitkö laittaa sen tänne.
Oikein paljon kiitoksia jo etukäteen ja hyvää joulunodotusta!

Life is like a card game. If you play your cards well, you will be rewarded, with a good life...
Keep this in mind when making big decisions!!
tepi87
Newbie
_
6. joulukuuta 2007 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli laita punkbuster pois päältä ja kokeile pelata jollakin servulla joka ei vaadi punkbusteria. jos toimii siellä hyvin niin kokeile punkbusterin päivittämistä ja jos ei niin sitten en osaa kyllä sanoa mitän.

in the army
Maatsi
Inactive
_
7. joulukuuta 2007 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo terve vaan kaikki.

Mulla on kanssa ton ET:n ja Vistan välilllä pikkusta onkelmaa. Mun ongelma on se etten pysty ees asentamaan koko peliä.

http://img198.imagevenue.com/img.php?image=53044_ET_122_580lo.jpg

Elikkä tommone tulee, kun yrittää asentaa kyseistä peliä.
Junior Member

1 tuotearvio
_
7. joulukuuta 2007 @ 21:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miltä sivuilta latasit ET:n?
Kannattaa ehkä kokeilla jotain toista paikkaa. En tiiä auttaako asiassa mutta kannattaa ainakin kokeilla. Ite latasin peliplaneetasta(linkki) ja toimii hyvin että kokeileppa sieltä jos et ole vielä sieltä yrittänyt. http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/p...-toiminta/3887/

Life is like a card game. If you play your cards well, you will be rewarded, with a good life...
Keep this in mind when making big decisions!!
lespa
Newbie
_
2. tammikuuta 2008 @ 23:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen kokeillut kaikkia teidän neuvoja mutta mikään ei toimi... kun aukasen et.exe nii se jäätyy heti harmaaseen ruutuun.. en pääse edes valikkoihin.. ja en saa laitettua ruksia kohtaan "suorita tämä ohjelma järjestelmänvalvojana" mikä vikana? mulla on vista ultimate 32-bit
Fotble
Newbie

1 tuotearvio
_
29. tammikuuta 2008 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun mä meen pelaan et niin se lataa kaikki jutut ja sit tulee
"Game code (ui_mp_86.dll) failed Pure Server check" että mitä toi juttu oikein tarkoittaa?
Supersila
_
3. helmikuuta 2008 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellänikin tulee tuo sama viesti kuin Fotblella, enkä pääse pelaamaan...
Fotble
Newbie

1 tuotearvio
_
3. helmikuuta 2008 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos hande toi sun opas toimi ja nyt pelaan et 25/8 XD
Hande14
_
4. helmikuuta 2008 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kiva kuulla :D
Joo vissiin joku 100ihmistä on jo kehunu tota, että kiva jos toimii ;)
Mainos
_
__

_
etpelaaja
Newbie
_
19. toukokuuta 2008 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hittoku ei tonne oppaaseen pääse ikinä >:(

Sivu:<1234>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > windows vista & wolfenstein: enemy territory

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy