BF2 lagi.
|
|
Member
4 tuotearviota
|
23. toukokuuta 2007 @ 11:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Battlefield 2 lagaa aina, ihan sama mihin servulle menee.
Asensin kaikki patchit uusimmasta vanhimpaan vuorotellen. ei auttanut.
Kun enne kyseinen peli oli koneella niin sillon ei peli laginut yhtään, vaikka pingi oli iso.
|
Member
4 tuotearviota
|
23. toukokuuta 2007 @ 17:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Sain ongelmaan ratkaisun.
Jos muille tulee samaa ongelmaa niin tässä oli mun ratkasu:
Otin Zone Alarmin pois päältä kun pelasin ni ei pätkiny, eli varmaankin se esti vähän sitä punkbusteria.
|
Senior Member
|
24. toukokuuta 2007 @ 05:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan sinulla kuitenkin jokin palomuuri pelatessakin päällä tai olet ainakin NAT:n takana? Koneesi on muuten erittäin pian pöpöjä pullollansa.
What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
|
oujee
Member
1 tuotearvio
|
24. toukokuuta 2007 @ 06:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuleeko niitä pöpöjä sitten miten paljon pelatessa? Itse olen tahkonnu call of duty 2:sta ja tuota bf2:sta yli vuoden ilman mitään palomuuria koskaan ja ei ole ainakaan vielä tullu mitään. Lienee siis korkea aika laittaa jokin muuri vai?
Asus M4A89GTD Pro -- Phenom II 1055T @ 3,5GHz -- Scythe Mugen 2 Rev. B -- Kingston HyperX DDR3 1600MHz 2*2GB -- PowerColor HD5850 1GB PCS+ Overclock -- Fractal Design Define R2 -- Xion AXP 750W -- Win7 Home Premium 64-bit
|
Member
1 tuotearvio
|
24. toukokuuta 2007 @ 06:45 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllä kannattais pitää sitä palomuurii päällä aina.. painappa siitä oikeelta alaalta kellon vierestä sitä zonealarmii 2 kertaa ja mee program controls ja oikeelta yläältä programs ja eti bf2.exe ja laita kaikkiin niihin vihree vee kirjain (V)... sillon se päästää sen läpi.. tai toinen on että laita se palomuurin taso siihen mediumiin niinkun mulla on ja ei pätki mikään nettipeli sen takia D:D:D
Sony Vaio: Intel i3 350M, HD 5650 1GB, 4GB DDR3, 500GB HDD, 15,5", Windows 7 Home Premium.
|
Senior Member
|
24. toukokuuta 2007 @ 08:07 |
Linkki tähän viestiin
|
oujee: Ilmeisesti olet sitten NAT:n takana tai motukassasi on itsessään palomuuri ja softamuurisi on aivan turhaa.
What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
|
oujee
Member
1 tuotearvio
|
24. toukokuuta 2007 @ 13:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Haywire: oujee: Ilmeisesti olet sitten NAT:n takana tai motukassasi on itsessään palomuuri ja softamuurisi on aivan turhaa.
Öö.. Enpä ole tutkinu asiaa sen koommin ku mulle on sanottu, ettei kannata muuta kuin winukan oma muuri olla. Tuossa modeemissa (Cisco 575-LRE) saattaapi olla oma muuri. En tiedä sitte.
Asus M4A89GTD Pro -- Phenom II 1055T @ 3,5GHz -- Scythe Mugen 2 Rev. B -- Kingston HyperX DDR3 1600MHz 2*2GB -- PowerColor HD5850 1GB PCS+ Overclock -- Fractal Design Define R2 -- Xion AXP 750W -- Win7 Home Premium 64-bit
|
Mainos
|
  |
|
Member
4 tuotearviota
|
26. toukokuuta 2007 @ 07:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Vika oli Punkbusterissa. Se pti päivittää manuaalisesti.
|