Sanokaas joitakin räiskintä- ja sotapelejä
|
|
Hande14
Suspended due to non-functional email address
|
26. toukokuuta 2007 @ 12:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Sanokaas joitain ilmaisia räiskintä- ja sotapelejä. Joita pystyis pelaamaan netissä yhdessä kavereiden kanssa. Vähän niin kuin america's army ja wolfenstein. Itselläni wolfensten ei toimi koska koneessa vista ja america's army ei toimi, koska hidas netti. Porukat ei viitti ostaa nopeempaa :(.
Ja ne sais olla mieluiten jotain sellaisia pelejä jotka pitää ladata.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2007 @ 12:33
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
26. toukokuuta 2007 @ 12:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä netti sitten sinulla on?
Meinaan vaan, että kunhan ei motukka (puhelin modeemi) oo, niin kyllä sillä pitäis pelaamaan pystyä. 32 ja 64 palaajan kentät tosin saa unohtaa...
Edit: Koeta ladata vaikka Battlefield 2:den demoversio. Jos toimii kunnolla, niin suosittelen hankkimaan: Pirun hyvä peli, eikä maksa paljoa. Tuossa (peli ja ensimmäinen lisäosa). Minä porskuttelen 512-768kb/s netillä, ja hyvin toimii kaikkista isoimmatkin mapit.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2007 @ 12:53
|
Hande14
|
26. toukokuuta 2007 @ 15:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu meiän netti on 512/1
|
helppo67
Member
|
26. toukokuuta 2007 @ 18:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuon Batllefield 2 + lisäosan saa tiltistä halvimmalla.
Siellä se maksaa VAIN 20? postikuluineen.
Tässä linkki: http://www.tilt.fi/
Löytyy helpoiten kun laittaa hakuun Battlefield 2 ja sit sieltä se deluxe edition.
Hyvä peli on ja modeja löytyy myös mukavasti.(esim. project reality)
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
26. toukokuuta 2007 @ 18:55 |
Linkki tähän viestiin
|
minä ainakin kuulin että wolfenstein toimisi vistassa.. vai oliko se niin että piti olla nvidian kortti johon pitää ladata tietyt ajurit?
1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
|
Hande14
|
27. toukokuuta 2007 @ 06:34 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Member
|
27. toukokuuta 2007 @ 08:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä niitä niin voi erotellä uudempia mutta tuli mieleen
BF 1942+DC
BF2 netissä
CS:S
Soldat
siinä ois jokunen ku mietti ohimennen
|
Member
|
28. toukokuuta 2007 @ 12:00 |
Linkki tähän viestiin
|
ja yksikään näistä ei ole ilmainen, joten semmoiset kuin soldier front ja war rock ovat ilmasia. Pelit eivät ole vain laadukkaita, vaan ne on kopiota suosituimmista yleisistä peleistä. Kannattaa nyt ainakin Wr kokeilla, osa tykkää osa ei (minä en).
|
henkettu
Account closed as per user's own request
|
28. toukokuuta 2007 @ 12:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla toimii ainakin Wolfenstein ihan hyvin.. En ole sitä kyllä paljoa pelaillu... Kerran latasin, pelasin 5 min ja heitin roskakoriin.
Ei vaan maistu mulle.
|
Member
|
28. toukokuuta 2007 @ 13:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse ainakin suosittelen tota war rockia. Vähän saman tyylinen ku ET, mutta siinä on parempi grafiikka ja siinä on enemmän aseita.
Pc is like air conditioner. When windows are open they just wont work properly.
|
Mainos
|
  |
|
Member
|
28. toukokuuta 2007 @ 14:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Wolfenstein: enemy territory ja siihen True Combat:elite modi. On ainakin omasta mielestäni riittävän haastava, nätti ja riittävästi realismiin tähtäävä modi. Pesee monet kaupalliset pelit 6-0.
Myös Wolfenstein: The frontline on kokeilemisen arvoinen modi et:lle. Se ei hirveästi eroa perus et:stä muuta kuin, että peliä on hiukan väännetty realistisempaan suuntaan ja rautatähtäimet on tuotu mukaan.
"V*****aa, sanoi kettu pihlajanmarjoista."
|