User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 08:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kaiuttimien valinta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaiuttimien valinta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Hakfu13
Member
_
26. toukokuuta 2007 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen hommaamassa raskaansarjan pelikäyttöön kajareita, tilaan sopisi passelisti 5.1. Kertokaa hinta laatu suhteeltaan hyviä kajareita. Eli mahdollisimman hyvät, muttei nyt mitään über kalliita olla hommaamassa.

Olen kattellut noita Creativen ProGamer G500. Testeissä pärjännyt aika hyvin?

Kertokaa omat mielipiteenne!
Member

3 tuotearviota
_
26. toukokuuta 2007 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nuo ovat hyvin kehutut joten varmasti hyvä valinta.
Mutta minkäs hitaisia olit ajatellut?

LAPTOP: Lenovo SL 410
TABLET: Acer Iconia Tab A501
PC: Asus P8P67pro, GTX550 Ti, 8GB (2x4GB 1600MHz), Intel Core I5 2300.
SCREENS: Benq V2420 24", Samsung LE26R86 26",ViewSonic VG1921wm 19", Acer X193HQ 19".
thtorsten
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. toukokuuta 2007 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ainakin jos fps pelejä pelaa ( esim Cs, bf, cod etc ), niin kannattaa mielummin satsata kuulokkeisiin.
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. toukokuuta 2007 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin aivan, jos pelaaminen on se mitä haet niin hommaat n.100e maksavan äänikortin ja sitten kunnon kuulokkeet. Näillä saa aikaan kunnon peliulottuvuudet.

a mon avis
Hakfu13
Member
_
26. toukokuuta 2007 @ 14:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No se G500 hintaluokka on kohtuullisen sopiva.

Äänikorttina toimii uudessa koneessani Creativen Xi-fi XtremeGamer.
Olen ajatellut että kotona haluis kunnon äänentoiston kokohuoneeseen.

Voisitte antaa toki myös kuuloke vinkkejä, kun atm löytyy vain ikivanhat romut.

Ps. Älkää kuitenkaan liiaksi hypätkö kuuloke puolelle ;)
Member

3 tuotearviota
_
26. toukokuuta 2007 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo voisi kans olla hyvä vaihtoehto.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4850

LAPTOP: Lenovo SL 410
TABLET: Acer Iconia Tab A501
PC: Asus P8P67pro, GTX550 Ti, 8GB (2x4GB 1600MHz), Intel Core I5 2300.
SCREENS: Benq V2420 24", Samsung LE26R86 26",ViewSonic VG1921wm 19", Acer X193HQ 19".
Shiraz84
Suspended due to non-functional email address
_
27. toukokuuta 2007 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti anttikon:
Tuo voisi kans olla hyvä vaihtoehto.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4850

Joo ite oon ajatellu hommata noi, eiköhän ole ihan "muhkeat" äänet... Joo ja mitä kuulokkeisiin, kyllä mun mielestä kajarit on tärkeämmät, mutta kummatkin on (lähes) välttämättömän omista "syistään"! Joo tällä hetkellä löytyy jotku 10?:n halpis kuulokkeet, kohtapuolin olis tarkotus hommata nämä:

Icemat Siberia

Eli noita suosittelen, niin kajareiden ostoon jälkeen...

Logitech G5, G15 ja G25!

Logitech Z-5400!

HP Pavilion m8046:ko "pyörittämään" näitä...?

ÄÄÄäääh, ku Xbox360 vaan hyrräämään ja kunnon (omakokoama)kone myöhemmin!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2007 @ 11:13

PeteTK
AfterDawn Addict
_
27. toukokuuta 2007 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa nuo Icemat Siberiat yms. roskat unohtaa jos yhtään haluaa äänenlaatua.
Koko huoneeseen jos halutaan kunnon äänentoisto niin unohdetaan myös nuo Logitechin yms räppänät.

Tehomylly.
Shiraz84
_
27. toukokuuta 2007 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PeteTK:
Kannattaa nuo Icemat Siberiat yms. roskat unohtaa jos yhtään haluaa äänenlaatua.
Koko huoneeseen jos halutaan kunnon äänentoisto niin unohdetaan myös nuo Logitechin yms räppänät.
Unohtuko jotain...? No sanoa ne paremmat vaihtoehdot, "innolla" odotellaan...

Logitech G5, G15 ja G25!

Logitech Z-5400!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2007 @ 11:59

PeteTK
AfterDawn Addict
_
27. toukokuuta 2007 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Normaalit kuulokkeet, esim. Sennheiser HD555.
Kaiuttimia jos halajaa niin esim. 5x Tannoy Mercury F1, AP Sub Focus ja Procasterin vahvistin.

Tehomylly.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2007 @ 12:17

Shiraz84
_
27. toukokuuta 2007 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaiuttimia jos halajaa niin esim. 5x Tannoy Mercury F1, AP Sub Focus ja Procasterin vahvistin.
Jos noita kajareita halajaa niin muuta ei sitten voikkaan halajata, joo... Logitech Z-5400 ja Icemat Siberiat voittoon, niin ja niitten lisäksi se konekkin siihen...

Logitech G5, G15 ja G25!

Logitech Z-5400!

PeteTK
AfterDawn Addict
_
27. toukokuuta 2007 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Jos noita kajareita halajaa niin muuta ei sitten voikkaan halajata, joo... Logitech Z-5400 ja Icemat Siberiat voittoon, niin ja niitten lisäksi se konekkin siihen...

Miksi ei voisi jotain muuta haluta enää noiden jälkeen?
Kunhan nyt ehdotin kun haluttiin hyvää muttei üuberkallista.
Icemat Siberiat ovat huonot vaikka mitä väittäisit.
Ehkä Logitechin seteillä hikisesti pystyy pelaamaan mutta musiikilla luultavasti hirveät.

Tehomylly.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2007 @ 12:30

Shiraz84
_
27. toukokuuta 2007 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Miksi ei voisi jotain muuta haluta enää noiden jälkeen?
Kunhan nyt ehdotin kun haluttiin hyvää muttei üuberkallista.
Icemat Siberiat ovat huonot vaikka mitä väittäisit.
Ehkä Logitechin seteillä hikisesti pystyy pelaamaan mutta musiikilla luultavasti hirveät.
No uberkalliita noi on, ainakin mun mielestä... Ja paha nyt mennä puhumaan noitten kahen puolesta kun niitä ei ole kuullut/käyttänyt saati edes nähnyt, mutta ei voi olla huonoja hintansa ja tunnettavuutensa ansiosta, ei vain voi... No mutta se selviää piakkoin, kuhan sen koneen ensin hommaa...

Logitech G5, G15 ja G25!

Logitech Z-5400!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2007 @ 12:46

PeteTK
AfterDawn Addict
_
27. toukokuuta 2007 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

No uberkalliita noi on, ainakin mun mielestä... Ja paha nyt mennä puhumaan noitten kahen puolesta kun niitä ei ole kuullut/käyttänyt saati edes nähnyt, mutta ei voi olla huonoja hintansa ja tunnettavuutensa ansiosta, ei vain voi... No mutta se selviää piakkoin, kuhan sen koneen ensin hommaa...

Miten hinta ja tunnettavuus liittyy laatuun, varsinkin noissa kun nuo ovat halvat molemmat?
Ehkä nuo ovat siksi tunnettuja kun joku Anttila yms. myyvät noita kun parempaakaan marketeissa ei ole tarjolla?
Yleensä halvalla ei saa hyvää, toki poikkeuksiakin on, mutta hintaansa nähden jokin tuote voi olla hyvä vaikka absoluuttisella asteikolla se olisi paskaa.
Ne mitä minä ehdotin olivat melkein halvimpia mitä erillislaitteina saa.

Tehomylly.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2007 @ 13:09

Fevermist
Member
_
27. toukokuuta 2007 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asiaa sivuten, ja vain asiasta tietäville,
mikä olisi paras subwoofer "noin" 350? hujakoilla,
vai saako tohon hintaan vain kuraa?

Esimerkkina juuri toi ap:n sub focus, sillä mitä nyt siitä googlasin niin siitä on lähinntä sanottu että se on ihan "välttävä" mutta ei mikään erikoinen.

Settinä mulla on tällä hetkellä
vahvari: yammun rx-757
etu kajarit: Tannoy Fusion 4
Keskari: Tannoy Mercury F Center
PeteTK
AfterDawn Addict
_
27. toukokuuta 2007 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Halvin minkä minä tiedän on BK:n Xls-200, se on jopa musiikillakin hyvä.
Ehkä tuollainen käytettynä?
Bk:n Gemini voisi myös olla ihan ok, tosin äänenpaineet taitaa aika heppoisiksi jäädä.

Tehomylly.
Member
_
27. toukokuuta 2007 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi helvetti sentään, etkö nyt tajunnu yhtään lukea tota ensimmäistä viestiä? Sun ei tartte tulla tänne hehkuttaa tietojas jostaki über hifistä, mist lähtee semmosina hertseinä ääniaallot ulos, ettei ihmisen korva enää ees tunnista semmosta tai erota. Jos nyt kattoo tota sun settiä niin 5x Tannoy Mercury = ~500? + AP Sub Focus = ~300? + Procasterin vahvari = ~300? YHTEENSÄ = ~1100?

Ja jos nyt jaksaisit katsoa mitä ensimmäisessä viestissä luki niin siellä sanotaan että ollaan hommaamassa hyviä kajareita 5.1, missä hinta/laatu suhde pitää olla kohdallaan ja hän on itse ajatellut noita CREATIVE ProGamer G500, eikö tossa vaiheessa pitäis vähän päässä helistä, että ollaan ostamassa semmosia 200-300? kajareita eikä mitään professional Hifi-kajareita vahvistimineen kaikkineen.
mufasalol
Member

1 tuotearvio
_
27. toukokuuta 2007 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Voi helvetti sentään, etkö nyt tajunnu yhtään lukea tota ensimmäistä viestiä? Sun ei tartte tulla tänne hehkuttaa tietojas jostaki über hifistä, mist lähtee semmosina hertseinä ääniaallot ulos, ettei ihmisen korva enää ees tunnista semmosta tai erota. Jos nyt kattoo tota sun settiä niin 5x Tannoy Mercury = ~500? + AP Sub Focus = ~300? + Procasterin vahvari = ~300? YHTEENSÄ = ~1100?

Ja jos nyt jaksaisit katsoa mitä ensimmäisessä viestissä luki niin siellä sanotaan että ollaan hommaamassa hyviä kajareita 5.1, missä hinta/laatu suhde pitää olla kohdallaan ja hän on itse ajatellut noita CREATIVE ProGamer G500, eikö tossa vaiheessa pitäis vähän päässä helistä, että ollaan ostamassa semmosia 200-300? kajareita eikä mitään professional Hifi-kajareita vahvistimineen kaikkineen.

Hahaha, noi ei todellakaan ole mitkää uber hifi kaíuttimet, noi on juuri siinä rajalla että saa halvalla kunnon äänentoiston (ei rätise, on tarpeeksi äänenpainetta, toistaa kaikki taajuudet kunnolla jne). Ei todellakaan minkään ihmisen kuuloalueen ulkopuolella >_<
Kysyjä kirjoitti että haluaa hyvän äänentoiston koko huoneeseensa. Silloin pitää unohtaa noi "setit" heti kättelyssä ja ostaa vaikka pikkuhiljaa jos rahat ei heti riitä. Eli ekana vahvistin + etukajarit, sitten myöhemmin lisää.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2007 @ 14:07

PeteTK
AfterDawn Addict
_
27. toukokuuta 2007 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Voi helvetti sentään, etkö nyt tajunnu yhtään lukea tota ensimmäistä viestiä? Sun ei tartte tulla tänne hehkuttaa tietojas jostaki über hifistä, mist lähtee semmosina hertseinä ääniaallot ulos, ettei ihmisen korva enää ees tunnista semmosta tai erota. Jos nyt kattoo tota sun settiä niin 5x Tannoy Mercury = ~500€ + AP Sub Focus = ~300€ + Procasterin vahvari = ~300€ YHTEENSÄ = ~1100€

Ja jos nyt jaksaisit katsoa mitä ensimmäisessä viestissä luki niin siellä sanotaan että ollaan hommaamassa hyviä kajareita 5.1, missä hinta/laatu suhde pitää olla kohdallaan ja hän on itse ajatellut noita CREATIVE ProGamer G500, eikö tossa vaiheessa pitäis vähän päässä helistä, että ollaan ostamassa semmosia 200-300€ kajareita eikä mitään professional Hifi-kajareita vahvistimineen kaikkineen.

En hehkuta tietojani mistään üuberhifistä vaan tarjosin vaihtoehdoksi käytännössä halvimman erillislaitteista kootun setin mitä kehtaa jopa kuunnella.
Tuolla Sub Focuksella ei päästä edes ihmisen kuuloalueen alarajalle asti joten se siitä üuberhifistä :D

Hyviä kajareita haluttiin raskaaseen pelikäyttöön, no 200e muovipurkit ei samaan lauseeseen kuulu.
Vieläkään ei mitään professional hifi-kaiuttimia tarjottu vaan ihan entry level laitteita jos olisi jopa oikeasti kiinnostusta edes kohtuulliseen ääneen.

Tehomylly.
Member
_
27. toukokuuta 2007 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos tyyppi on ilmottanut panostavansa jotain about 300? niin se kertoo vähän siitä ettei oo aikomustakaan ostaa hifi-kajareita. Mulla ittelläni on 2.1 kajarit ja joku saatanan Fujitsu Siemens subbari ja loistavasti pärjään eli nyt ei nussita niillä hertsipilluilla (näin mä oon ainakin ymmärtäny). Eli mun mielestä tässä ei olla hakemassakaan hifi-laitteistoa, vaan ihan perus äänentoisto settiä. Mä ainaki ymmärsin myös niin, että tätä settiä on tarkotus käyttää pelaamiseen? Noh 5.1 kajarithan on oivalliset siihen kun kuulee esim jossain FPS-pelissä kun vihollinen esim hiipii takavasemmalta, ja mun tietääkseni siihen ei hirveesti hifiä tarvita, että se ajaa sen tarkotuksen. Kun pelattavuutta ja siihen käytännön hyötyä kajareista hakee on se ihan sama minkälaisilla hifi-kajareilla pelaa. Tietenkin se on mukavaa plussaa kun se äänenlaatu hemmottelee sun kuuloaistias mut jollekin tavalliselle maantallaajalle noi 5.1 kajarit riittää aivan hyvin. Saiksä tosiaankin tästä semmosen kuvan, että tässä ollaan hakemassa jotain parin tonnin settiä? Mä en kyllä saanut, olis ollu pikkasen erilaista esimerkkiä hänellä, että minkälaista on ostamassa jos olis näin ollut. ^^

Peace! xD
PeteTK
AfterDawn Addict
_
27. toukokuuta 2007 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten sanoin, ehdotin hieman parempaa settiä mutta ei sitä tietenkään ole pakkoa hankkia jos muovipurkkiroina kelpaa :P
Kyllä kaiuttimien laatu-eron huomaa pelikäytössäkin helposti.

Tehomylly.
Member
_
27. toukokuuta 2007 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietenkin sen huomaa mut jos ajatellaan sitä hyötyä kajareista kun pelataan nii siihenhän riittää et kajareista tulee esim joku piipitys monona vaikka niistä tietyistä kajareista niin tiiät mistä viholinen tulee! ;D Eli siihen tarkotukseen ei paljon laatua tarvita. Mutta tietenkin se tuo mukavuutta lisää kun on laatua ja olen aivan varma että niillä kajareilla mitkä tää heppu ostaa kuunnellaa musaa ja sillonhan tulee tietenkin laatu ykkösenä. Kyl mulla on ainaki kaks ihan ok kajaria täs ja tosta subbarista lähtee ihan mukavat bassot ja ku pistää tarpeeks kovalle nii vois hiukset kuivattaa tossa ilmavirrassa mikä sielt refleksiputkesta tulee (vai mikä nyt olikaan).. :D ja mulle ainaki riittää oivasti nää, ja ihan tiedoks kuuntelen ihan helvetin paljon musaa koneella. Eiköhän tällekin hepulle noi kajarit käy laadussa ihan hyvin. Itse suosittelen sulle siis noita kajareita. :)
Shiraz84
_
27. toukokuuta 2007 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Miten hinta ja tunnettavuus liittyy laatuun, varsinkin noissa kun nuo ovat halvat molemmat?
Ehkä nuo ovat siksi tunnettuja kun joku Anttila yms. myyvät noita kun parempaakaan marketeissa ei ole tarjolla?
Yleensä halvalla ei saa hyvää, toki poikkeuksiakin on, mutta hintaansa nähden jokin tuote voi olla hyvä vaikka absoluuttisella asteikolla se olisi paskaa.
Ne mitä minä ehdotin olivat melkein halvimpia mitä erillislaitteina saa.
No eipä paskat (yleensä) saa tunnettavuutta, ne vaan jätetään pölyttymään, mitä noille (Logitech Z-5400 ja Icemat Siberioille) ei ole tehty... Joo halvalla ei saa hyvää, mutta kuten joku sanoi: sun kajarit on ihan liian kalliit, ainakin mitä ketjun tekijä haluaisi...

Logitech G5, G15 ja G25!

Logitech Z-5400!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2007 @ 15:44

PeteTK
AfterDawn Addict
_
27. toukokuuta 2007 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GoldenFIN:
Tietenkin sen huomaa mut jos ajatellaan sitä hyötyä kajareista kun pelataan nii siihenhän riittää et kajareista tulee esim joku piipitys monona vaikka niistä tietyistä kajareista niin tiiät mistä viholinen tulee! ;D Eli siihen tarkotukseen ei paljon laatua tarvita. Mutta tietenkin se tuo mukavuutta lisää kun on laatua ja olen aivan varma että niillä kajareilla mitkä tää heppu ostaa kuunnellaa musaa ja sillonhan tulee tietenkin laatu ykkösenä. Kyl mulla on ainaki kaks ihan ok kajaria täs ja tosta subbarista lähtee ihan mukavat bassot ja ku pistää tarpeeks kovalle nii vois hiukset kuivattaa tossa ilmavirrassa mikä sielt refleksiputkesta tulee (vai mikä nyt olikaan).. :D ja mulle ainaki riittää oivasti nää, ja ihan tiedoks kuuntelen ihan helvetin paljon musaa koneella. Eiköhän tällekin hepulle noi kajarit käy laadussa ihan hyvin. Itse suosittelen sulle siis noita kajareita. :)

Kyllä paremmilla kaiuttimilla kuulee paremmin mistä ammutaan ja mistä vihollinen tulee.

Kyllä, musiikilla huonon äänenlaadun huomaa paljon helpommin kuin peleissä, mutta moni kehuu nuo muovipurkkisarjat maasta taivaaseen saakka kun paremmasta ei ole kokemusta.

Sillä heiluuko tukka kun refleksiputkesta tulee ilmaa ei liity mitenkään äänenlaatuun.
Aloittelijalle äänenpaine ja jumputtava yläbasso taitavat olla tärkeimmät, vaikka yleensä äänenpaineen riittävyyttä ei tarvitse miettiä.

Lainaus:

No eipä paskat (yleensä) saa tunnettavuutta, ne vaan jätetään pölyttymään, mitä noille (Logitech Z-5400 ja Icemat Siberioille) ei ole tehty... Joo halvalla ei saa hyvää, mutta kuten joku sanoi: sun kajarit on ihan liian kalliit, ainakin mitä ketjun tekijä haluaisi...

Siinä se on kun ei siellä ruokakaupassa myydä kuin Logitechiä yms. muovipurkkisarjaa niin tietysti ihmiset niitä ostavat, hyvästä äänestä kuitenkin kaukana.
Käytettynä F1 kaiuttimet 150e ja tuohon käytetty vahvistin 150e , lisää sitten kun on taas rahaa, varmasti miellyttävämpää kuunnella esim. musiikkia.

Tehomylly.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2007 @ 15:55

Mainos
_
__

_
Member
_
27. toukokuuta 2007 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En väittänyt, että mitä enemmän ja kovemmalla paineella ilma tulee refleksiputkesta, sitä parempi äänenlaatu on! :DD LOL
Täytyy myöntää että vähän on kokemusta kunnon hifi-kajareista. Kaveri harrastaa noita kajareita aika paljon, että siellä sitten ollaan jumputettu teknoa henkemme edestä, ja kyllä, miellytti korvaa. Mutta jos kaveri on sitä mieltä, että muovipurkkikajarit riittää hänelle aivan hyvin, niin miksi pulittaa noin paljon? ;) Eikä me olla kuultu nyt viimisten kymmenen viestin jälkeen mitään mielipidettä kyseiseltä apua kysyvältä ostajalta, että saatais jotain suuntaanäyttävää tähän "avun antoon". Eli haluaako hän hifikajarit vai muovipurkkikajarit? :)

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kaiuttimien valinta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy