User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 23:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > videot kaatavat koneen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Videot kaatavat koneen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
flopp123
Newbie
_
28. toukokuuta 2007 @ 07:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs ongelma: Millä tahansa mediatoistimella (WMP, Winamp, Bsplayer, jopa VLC, WMPc...) katsottaessa mitä tahansa videota kodekeista riippumatta toistin jää jumiin. Sitten kun koittaa sulkea toistinta tehtävienhallinnan kautta kone menee lukkoon ja päästää ikävän piippauksen. Sitten ainoa keino päästä pois on reset. Joillain toistimilla kone pysyy vähän kauemmin pystyssä, esim. WMP:llä video juuttuu ekaan frameen, mutta ääni pyörii taustalla normaalisti. Sama tässä tapauksessa, että jos koittaa sulkea niin koko höskä kaatuu.

Sitten jännä juttu, että pystyn katselemaan noita videoita normaalisti Virtualdubilla. Mikään mediatoistinhan tuo ei varsinaisesti ole, mutta sillä noita nykyään katselen. Myös esim. Youtubet ja Googlevideot toimivat normaalisti.

Olen koittanut asennella ja poistella eri codecceja tuloksetta. Olen myös kokeillut paria versiota näytönohjaimen eri ajureista, tietenkin ensin poistanut vanhat ajurit... Tuloksetta myös. Ja tämä tuli ihan yhtäkkiä, ennen toimi ihan moitteettomasti kaikki.

Speksit
Windows XP
Asus K8V-X
1024mb ddr
Radeon 9500pro
Soundblaster 128 pci
80+160gb kovot

Jees, että jos joku nerokas viitsisi vähän auttaa tässä :p. Ilmotelkaa jos tarvii vielä jotain tietoa
flopp123
Newbie
_
28. toukokuuta 2007 @ 07:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja vielä senverran että jos jättää tehtävienhallinnan päälle kun laittaa videon pyörimään, niin sieltä kyseinen mediatoistin näyttää käyttävän 100% suoritinta.
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2007 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuulostas vähän
tältä ja haulla vastaavia.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

flopp123
Newbie
_
29. toukokuuta 2007 @ 05:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipäs kummastakaan löytynyt apua :/
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2007 @ 06:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletkos noita perusjuttuja tehnyt, rekisterin siivous/ virheen korjaus/ eheytys.
Tuossa ja yksi, jota voisi testata.
Advanced WindowsCare v2 Personal

flopp123
Newbie
_
29. toukokuuta 2007 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooh olin käytelly ad-awarei, spybottei yms... Käytin tuota windowscaree ja se jotain poisteli noita omasta mielestään uhkaavia juttuja ja nyt on kone entistä enemmän sekaisin. Kaikki näyttää siltä kuin ei olisi näytönohjainta lainkaan :/
flopp123
Newbie
_
29. toukokuuta 2007 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooh no se vika korjaantu sillä et asenteli näyttiksen ajurit uusiks. videot ei tosin vieläkään toimi.
AfterDawn Addict
_
29. toukokuuta 2007 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootkos kokeillu winukan korjausasennusta?

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/313946
flopp123
Newbie
_
29. toukokuuta 2007 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpäs pysty käyttämään korjausasennusta, kun minulla on vielä todella vanha windows xp-levy, ja kun olen noiden internet-päivitysten avulla asennellut SP2 niin korjausasennusta yrittäessäni se valittaa väärää versiota... Enkä viitsisi koko winukkaakaan alkaa uusiksi säätämään :S
AfterDawn Addict
_
29. toukokuuta 2007 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti flopp123:
Enpäs pysty käyttämään korjausasennusta, kun minulla on vielä todella vanha windows xp-levy, ja kun olen noiden internet-päivitysten avulla asennellut SP2 niin korjausasennusta yrittäessäni se valittaa väärää versiota... Enkä viitsisi koko winukkaakaan alkaa uusiksi säätämään :S
Jos saat joltain kaverilta xp-levyn, niin onnistuu sillä, käytät vaan omaa lisenssiä.
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2007 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Mainos
_
__

_
nikolai4
Suspended due to non-functional email address
_
21. heinäkuuta 2007 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on tämä aivan sama ongelma. Kokeillut eri codecceja ja myös näyttiksen ajureita.

Vika tuli päälle ku vaihoit Radeonin 9500 Pro:sta ASUS:ksen 7600GS:ään.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > videot kaatavat koneen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy