User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 13:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > läppärin akun kestävyys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Läppärin akun kestävyys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
dandea
Newbie
_
29. toukokuuta 2007 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten on läppärin Li-ion akun kanssa: onko parempi käyttää akkua koko ajan (eli käyttää akku loppuun, antaa ladata täyteen ja sitten taas käyttää akulla) vai pitää konetta koko ajan seinässä jos sitä ei kuljettele missään?
Noranti
Member
_
31. toukokuuta 2007 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse pitelin uutta läppäriä aina seinässä ja muutaman kuukauden kuluttua kun olisi akkua tarvinnut, ei se jaksanut kuin vartin. Eli kannattaa varmaan ajaa silloin tällöin tyhjäksi (kone auki vaikka yöksi). Akkuhan kestää satoja latauksia eli jos vaikka kerran viikossa tai parissa tyhjentää niin vuosia pitäisi akun kestää. Koko ajan seinässä siis kesti pari kuukautta.
dandea
Newbie
_
31. toukokuuta 2007 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, ilmeisesti siis kannattaa käyttää myös sitä akkua...
Mulla on ollut kys. läppäri nyt noin vuoden päivät (n.11 kk) ja olen koko ajan melkein antanut sen aina kulua loppuun ja sitten vasta ladannut. Uutena akku kesti n 3,5h - nykyään n. 1,5h. On se ainakin huomattavasti enemmän kuin 15min...
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > läppärin akun kestävyys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy