User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 16:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > v-sync ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
v-sync ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jokru
Member
_
31. toukokuuta 2007 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli minulla on pieni Ongelma tämän v-syncin kanssa. Haluaisin fps:än 100 joka on mahdollista koneellani mutta v-sync rajoittaa sitä. Ennen formatointia koneessani oli fps 100 koska olin ottanut v-syncin pois päältä powestripin kautta. Nyt kun yritän ottaa niin ruksi ei pysy millään kohdassa disable vertical sync vaikka ruksi on otettu pois kohdasta estä tuki laiteajurien valinnoille. eli mikä avuksi? Nvidian settingseistä en löytänyt kohtaa mistä saisin v-syncin pois.

Neuvoja otetaan vastaan ja kiitoksia jo näin valmiiksi auttajille =)
Member

1 tuotearvio
_
7. kesäkuuta 2007 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minkä takia haluat fps sän 100?

Jokru
Member
_
7. kesäkuuta 2007 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pelaamisen takia, ja löysin sen nvidian omista ajureista jo :) oli vain eri paikassa mitä ohjeissa koska on uudemmat ajurit
Member

1 tuotearvio
_
7. kesäkuuta 2007 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaa jaa... kunhan ajattelin kun jos pelaa esim cs 1.6 niin siinähän ei ole kauheesti väliä että onko fps 60 vai 100. kunhan se on siihen 60 pintaan. noh enpähän mä tiedä mitä sä oot pelaamassa joten ihan sama :D

Jokru
Member
_
7. kesäkuuta 2007 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
samaa peliä tässä hakataan,, ja on sitä tullu sen verran paljo pelattua että kyllä huomaa että siinä jonkinlaane ero on. Ei toki suuri mutta kyllä mielummin silti pelaa 100fps ku 60
Primmee
Member
_
7. kesäkuuta 2007 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itekin pitäisin mielummin v-sycin pois, mutta näyttää vähän... noh rumalta ilman... :/
Jokru
Member
_
7. kesäkuuta 2007 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
enpä olisi huomannut että se olisi minula grafiikoihin vaikuttanut? :o
shnigi
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2007 @ 20:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
(offtopic mutta jos pelaa 1.6 niin fps on todellakin merkitystä 60 ja 100 välillä)
Jokru
Member
_
8. kesäkuuta 2007 @ 08:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen samaa mieltä ja eiköhän tämä topicci ole mennit jo kokonaan off topiciksi =)
Primmee
Member
_
8. kesäkuuta 2007 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä näkyy suurin piirtein tälläistä peleissä kun v-sync on pois päältä näyttiksen asetuksista: http://www.nhancer.com/help/images/VSync.png

Ikävää katsottavaa, joten V-sync on mulla aina päällä
Member

1 tuotearvio
_
11. kesäkuuta 2007 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no minä taistelin tämän saman asian kanssa aikoinaan ja sit kun olisin mennyt ottamaan v-syncin pois niin huomasinkin että se olikin jo valmiiksi pois. ja cs 1.6 fps näytti 60.. sitten säädin niiden console komentojen kanssa eikä niistä ollut yhtään mitään apua... sitten näytönohjaimen kellotuksen jäkeen menin pelaamaan ja huomasinkin yllättäen fps olevan 100... elikkä näytönohjaimeni tehot eivät vissiin riittäneet.

Latetux
Junior Member

1 tuotearvio
_
11. kesäkuuta 2007 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh kun oot ottanu v-syncit pois nii kirjota konsolee: developer 1 ja fps_max 101.1 (jos haluut fps 100)

Mut jos haluut tietää paljonko on maksimi sun koneella nii kirjota: developer 1 ja fps_max 5000

Edit: Mun koneella oon päässy fps yli 600..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2007 @ 11:11

Eetska
Suspended due to non-functional email address
_
11. kesäkuuta 2007 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori ku oon näin tyhmä mutta mistä saan vsyncin pois?? Jostain ohjauspaneeli->? Näytönohjain NVIDIA GeForce 6600
Mainos
_
__

_
Undercova
Senior Member
_
11. kesäkuuta 2007 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytönohjaimen control panelista, performance & quality settings, tai suomeksi suorituskyky ja kuvanlaatu. Sieltä pitäisi löytyä. V-sync on suomeksi pystytahdistus muuten.

Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > v-sync ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy