User Käyttäjä Salasana  

lauantai 27.9.2025 / 09:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hinnoitelkaa ja kommentoikaa viestin kokoonpano
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hinnoitelkaa ja kommentoikaa viestin kokoonpano
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Member

1 tuotearvio
_
31. toukokuuta 2007 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olkaa niin hyviä, ja antakaa kommenttinne ja hintaehdotelmanne alla olevasta konepaketista:

Kotelo: Antec P180 Black
Emolevy: Abit AN8-SLI Fatal1ty (s939)
Prosessori: AMD X2 4800+ (tuplaydin)
Näytönohjain: Asus geforce 8800 GTS (640 mt)
Muisti: 2 gt ddr 400 (ei tietoa merkistä)
Kovalevytila: 2 kertaa 250 gt (ei tietoa merkistä)
Äänikortti: Soundblaster X-FI Fatal1ty
Virtalähde: Antec TruePower 650W trio
Windows Vista Ultimate

Eli siis tuollaista olisin ostattelemassa ja haluaisin tietää, että minkä arvoinen tuo olisi. Tietysti voisin googletella hinnat, mutta eihän ne todellisuutta vastaisi. Kaveri pyytää koneesta 600?, onko liikaa vai sopivasti?

A Proud tech junkie (vaimo vaan ei tykkää ;) )
Senior Member

5 tuotearviota
_
31. toukokuuta 2007 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko nyt aivan varma? paketilla enemmän arvoa kuin tuo 600?

1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
31. toukokuuta 2007 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuolla paketilla on melkein kaksinkertainen arvo. Osta ihmeessä!
Mites on takuiden laita?

E:Kaksinkertainen arvo uutena siis.

Question everything

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. toukokuuta 2007 @ 20:30

Member

1 tuotearvio
_
1. kesäkuuta 2007 @ 04:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ootko nyt aivan varma? paketilla enemmän arvoa kuin tuo 600?

No hinnaksi tulikin 650?, mutta kyllä olen aivan varma.

Lainaus:
Kyllä tuolla paketilla on melkein kaksinkertainen arvo. Osta ihmeessä!
Mites on takuiden laita?

E:Kaksinkertainen arvo uutena siis.

Niin tuon kokoonpanon arvon uutena minä jo tiesinkin, mutta käytetystä kun on kyse, niin halusin kysellä teidän mielipiteitä siitä, että onko ostamisen arvoinen tuolla summalla.

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
1. kesäkuuta 2007 @ 04:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinuna ostaisin heti,kun tuohon hintaan saat.Toista vastaava tilaisuutta tuskin tulee.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
jari53
Suspended due to non-functional email address
_
1. kesäkuuta 2007 @ 05:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta ihmeessä pois vaan!!

| E4300@3.22GHz+Noctua NH-U12P | 2x8800GTS 320MB@600/900MHz | 4*1GB@820MHz | 2x320GB RAID 0 + 500GB | P5N-E SLI+Noctua NC-U6 | Antec P182 | Antec EarthWatts 500W || Xbox 360 (Xbox Live: wolfetb) || PS2 || iPod Touch 8 Gb (2G) || Nokia N95 || .::Profiili::.
ajkopone
_
1. kesäkuuta 2007 @ 06:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
650 ? on tuosta paketista käytettynäkin melkoisen vähän... Osta ihmeessä pois! Ja takuutahan on komponenteilla jäljellä varmasti. Niissä voi olla jokin ihme juttu, että myytäessä toiselle osapuolelle takuu raukeaa. Mutta kuiteista tuskin kukaan alkaa kaivelemaan nimiä. Ja ei noissa laitteissa niin usein ole vikoja.

I.A.
Akti
Member
_
1. kesäkuuta 2007 @ 07:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pume:
Niin tuon kokoonpanon arvon uutena minä jo tiesinkin, mutta käytetystä kun on kyse, niin halusin kysellä teidän mielipiteitä siitä, että onko ostamisen arvoinen tuolla summalla.
Nyt kiireellä lyömään kaupat lukkoon! hopi hopi!

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ajkopone:
Niissä voi olla jokin ihme juttu, että myytäessä toiselle osapuolelle takuu raukeaa. Mutta kuiteista tuskin kukaan alkaa kaivelemaan nimiä. Ja ei noissa laitteissa niin usein ole vikoja.
Takuu ei ole millään lailla henkilökohtainen.

HTPC
ajkopone
_
1. kesäkuuta 2007 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Takuu ei ole millään lailla henkilökohtainen.
Eipä sen pitäisikään olla, mutta tällaisia "rajoituksia" olen joistain sopimusehdoista lukenut...

I.A.
ellismon
Newbie
_
1. kesäkuuta 2007 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no enpä kovin äkkiä ostaisi!!!! jos vain kaikki toimii eikä ole mitään ylikelloteltu ainakaan ihan tappiin..
liikeri
Senior Member
_
1. kesäkuuta 2007 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
takuu koskee tuotetta ei omistaja kohtainen millään lailla.
jos ehdoissa lukee että omistajan vaihtuessa takuu raukeaa. niin tämä ehto taitaa aika lailla olla kuluttajasuojalain vastainen

kyllä toi paketti on ostamisen arvoinen. jos kaikki toimii ja vista on täysin laillinen

Antec p180 corsair HX620W, Asus rampage formula, Intel c2q Q9450@3.2GHz, zalman 9500 w/o leds, 2X2GB OCZ, 8800GTS 512MB, x-fi fatal1ty Professional.
Member

1 tuotearvio
_
1. kesäkuuta 2007 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kone on nyt ostettu, kaikki toimii täydellisesti ja Vista on laillinen Ultimate versio, joten kaikki on hyvin. Kiitos kommenteista. Uskoisin jo tällä parin tunnin käytöllä, että oli todellakin ostamisen arvoinen paketti.

jari53
_
3. kesäkuuta 2007 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pume:
Kone on nyt ostettu, kaikki toimii täydellisesti ja Vista on laillinen Ultimate versio, joten kaikki on hyvin. Kiitos kommenteista. Uskoisin jo tällä parin tunnin käytöllä, että oli todellakin ostamisen arvoinen paketti.
muista muuttaa sigun tiedot :D

| E4300@3.22GHz+Noctua NH-U12P | 2x8800GTS 320MB@600/900MHz | 4*1GB@820MHz | 2x320GB RAID 0 + 500GB | P5N-E SLI+Noctua NC-U6 | Antec P182 | Antec EarthWatts 500W || Xbox 360 (Xbox Live: wolfetb) || PS2 || iPod Touch 8 Gb (2G) || Nokia N95 || .::Profiili::.
Akti
Member
_
4. kesäkuuta 2007 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sigusta puheenollen: Miten sulla pume riittää aika pelailla kaikilla noilla sigun vehkeillä? Vai keräiletkö konsoleja tms? ;)

HTPC
Member

1 tuotearvio
_
4. kesäkuuta 2007 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Sigusta puheenollen: Miten sulla pume riittää aika pelailla kaikilla noilla sigun vehkeillä? Vai keräiletkö konsoleja tms? ;)
No ei se aika riitäkään, siksi olen myymässä mm. X360:n pois. Työn piru häiritsee harrastuksia, mutta onhan se pojalla hyvä leluja olla, vai mitä? ;)

Akti
Member
_
4. kesäkuuta 2007 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
No ei se aika riitäkään, siksi olen myymässä mm. X360:n pois. Työn piru häiritsee harrastuksia, mutta onhan se pojalla hyvä leluja olla, vai mitä? ;)

Khyl, juurikin näin. :)

HTPC

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. kesäkuuta 2007 @ 16:24

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
4. kesäkuuta 2007 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hemmetin hienoon hintaan sait, itse kanssa hankkimassa tuon hintaista konetta, sillä rahamäärällä saa tuskin puoliakaan tuon tehoisesta koneesta uutena/ilman kaverialennusta. ;)

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Member

1 tuotearvio
_
4. kesäkuuta 2007 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Hemmetin hienoon hintaan sait, itse kanssa hankkimassa tuon hintaista konetta, sillä rahamäärällä saa tuskin puoliakaan tuon tehoisesta koneesta uutena/ilman kaverialennusta. ;)
Juu täytyy vaan sanoa, että olen kovin tyytyväinen. Varsinkin nyt, kun alkaa olla kone kellotettuna siihen, mihin minun kantti riittää (prossu 2400 --> 2600, näyttis 500-->620 ja 800 --> 950, ja minun kun ei pitänyt kellotella mitään ;)).
Ja ensi yönä saisi viimeisetkin tiedostojen rippeet vanhalta koneelta siirrettyä uuden koneen arkistoihin.

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
4. kesäkuuta 2007 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep. Harmi vaan, ettei nuo amd:t kellotu hyvin verrattuna vaikka c2d:eihin. Riittää kuitenkin hyvin pelikäyttöön.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Member

1 tuotearvio
_
4. kesäkuuta 2007 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Jep. Harmi vaan, ettei nuo amd:t kellotu hyvin verrattuna vaikka c2d:eihin. Riittää kuitenkin hyvin pelikäyttöön.
Tänään just ostin sen S.T.A.L.K.E.R:n ja pyörii nykimättä parhailla asetuksilla 1440*900 resolla, joka on minun monitorin maksimi samalla.
Eli ainakin voisi kai sanoa, että uutuuspelitkin pyörivät?

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
5. kesäkuuta 2007 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitä tarkoitinkin tuolla, että riittää hyvin pelikäyttöön. ;) Ei se prossu pelaa niin suurta roolia peleissä, ja tuo on nykymittapuulla hyvä prosessori, ei siinä mitään.

Member

1 tuotearvio
_
6. kesäkuuta 2007 @ 03:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Sitä tarkoitinkin tuolla, että riittää hyvin pelikäyttöön. ;) Ei se prossu pelaa niin suurta roolia peleissä, ja tuo on nykymittapuulla hyvä prosessori, ei siinä mitään.
Ymmärsin kyllä, mitä tarkoitat :) Siksipä ikään kuin vahvistukseksi kirjoitin tuon Stalker jutun :)
Ainoa asia mikä ihmetyttää, on se, että minkä ihmeen takia LOTRO nykii niin hemmetisti aina välillä. Ei se nyt kuitenkaan ihan NIIN hieno peli ole. Tietty siinä voi olla mukana vielä nuoren pelin lastentaudit sekä verkkoviiveet.

Member

2 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2007 @ 06:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun amd x2 4200+ (2.2ghz) nykii jo stalkerissa. tota kellotustakin oon kyllä tehnyt jonkin verran, mutta aina tulee erroreita ja jäätymisiä.
ja kyllähän nuo amd:tkin kellottuu aika paljon, vaikkei tietenkään yhtä paljon kun c2d:t
Member

1 tuotearvio
_
6. kesäkuuta 2007 @ 06:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
mun amd x2 4200+ (2.2ghz) nykii jo stalkerissa. tota kellotustakin oon kyllä tehnyt jonkin verran, mutta aina tulee erroreita ja jäätymisiä.
ja kyllähän nuo amd:tkin kellottuu aika paljon, vaikkei tietenkään yhtä paljon kun c2d:t
Joo se taitaakin jo tuossa vaiheessa olla näytönohjaimen asia, mikä nykii ja mikä ei. Mikäs näyttis sulla muuten on Vaetti?

Ainakin tuo E4300 tuntuisi kellottuvan vakiojäähylläkin ihan hillittömästi, muistaakseni 1800MHz -> 3200MHz. Siinä on jo ihan mukavasti saatu lisätehoja :)

Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2007 @ 07:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näyttis on connect3d:n x1900 gt. ei sekään mikään tuliterä ole, mutta kun kellotin prossua siihen 2.4ghz niin nykimistä ei juuri ollut. ja kun hyppään pelistä pois, niin nään että prosessori on koko aika 50% käytössä.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hinnoitelkaa ja kommentoikaa viestin kokoonpano

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy