Heroes Migth and magicit (1-5)
|
|
djstajari
Suspended due to non-functional email address
|
31. toukokuuta 2007 @ 19:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko teillä kyseisiä pelejä ja mitä niistä olette pelannut? Itselläni on omana 3 + lisäosat ja oon pelannut 1,4, sekä 5, mutta 5 vain vähän. Heroes on tosi hyvä, ja itsekkin pärjääm. Löytyykö heroes 1 tai 2 enää mistään pelikaupasta, jos nettikauppoi ei lasketa.
Kertokaa vaan kokemuksia ja hupaisia tilanteja. Peasantit on sukkia
|
Member
|
31. toukokuuta 2007 @ 20:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Heroes on ihan hyvä peli..kakkosta tuli ennen pelattua varmaan joka päivä ja nykyään pelaan kolmosta silloin tällöin. vitosta oon kokeillu pari päivää, mutta en tykänny yhtään =)
| Intel Core i7 920 2,66Ghz @ 4Ghz[Noctua NH-D14] | Sapphire ATI HD 5870 1GB DDR5 | ASUS P6T | Corsair 3x2GB DDR3 | Samsung 1TB | Corsair 650W ATX 2.2 | Antec P183 | Win 7 Ultimate | BenQ E2200 HD |
|
djstajari
|
1. kesäkuuta 2007 @ 07:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joel89: Heroes on ihan hyvä peli..kakkosta tuli ennen pelattua varmaan joka päivä ja nykyään pelaan kolmosta silloin tällöin. vitosta oon kokeillu pari päivää, mutta en tykänny yhtään =)
No siihen pitää vaan perehtyy
|
Member
|
1. kesäkuuta 2007 @ 08:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä tunnen ko pelisarjan ja omasta mielestäni yksi parhaimmista. Kaikki nuo pelit löytyvät aitoina hyllystä pois lukien 1, mutta sekin viropiraattina. Parhaimmat ovat luultavastikin 2gold ja 3 kaikkine lisäosineen.
4 en oikeastaan pitänyt muusta kuin sankareiden kehityksestä.
5 taas menee siihen välimaastoon jota pelailen jos pelailen :).
3 ehdottomasti paras siihen vielä lisättäessä jonkun venäläisen ryhmän tekemä oma laajennus, jota ehdottomasti kannattaa kokeilla. Vaatii kaikki 3 lisäosat toimiakseen. In the Wake of Gods on tämän nimi ja suosittelen ehdottomasti kaikille.
Ehkä jostain kirpputoreilta voisi löytää vielä 1 ja 2. En usko että missään kaupassa niitä enään on
|
djstajari
|
1. kesäkuuta 2007 @ 17:38 |
Linkki tähän viestiin
|
No haenpa heti kyseisen venäläisen laajennuksen.
|
Senior Member
|
14. kesäkuuta 2007 @ 07:31 |
Linkki tähän viestiin
|
On tullut kerättyä lähes koko mainio Heroes of Might And Magic sarja, paitsi Chronicles, jota pidin täysin rahastuksena.
Lemppari osa on ollut ehdottomasti kakkonen. Ehkä siksi, että se oli aikoinaan niin leukaa loksauttava ykköseen verrattuna. Heh.
Kolmonen oli jotenkin kakkosen toistoa niin paljon, etten siihen aivan älyttömästi lämmennyt, vaikka koukuttikin pahasti. Chronicles sarjan osia on tullut pelattua vain ensimmäistä ja tätäkään ei kovinkaan paljoa.
Neljäsosa tuli tahkottua vain kerran läpi. Peliin oli vaikeampi päästä sisälle, kuin aikaisempiin ja muutenkin siitä puuttui se jokin.
Viidesosa koukuttikin taas pahemmin. Varmaankin siksi, että halusi nähdä jokaisen yksikön/hirviön/hahmon, miltä ne näyttävät uudemilla grafiikoilla.
Kiitoksia Ayayalle tuosta modin/laajennuksen kertomisesta. Voisi kokeilla jossain vaiheessa tuota.
Suosittelen muuten tätä sivustoa, mikäli haluaa enemmän peleihin tutustua: http://www.heroesofmightandmagic.com/
:.Phantomenium.:
|
ouza247
|
14. kesäkuuta 2007 @ 09:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on omana 1 ja 2.
Ykköstä tuli vähän mutta kakkosta melkein kokoajan pari vuotta sitten.
Kolmostakin oon pelannu mut oli liian outo kakkosen jälkeen.
|
Junior Member
|
14. kesäkuuta 2007 @ 10:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä ainakin tykkäsin kolmosesta sen takia, koska se oli aika samanlainen ku kakkonen.. Ei niis mun mielestä niin paljoa eroja ollut.. Tietenkin jotain lisäyksiä ja parempi grafiikka..
1 oli mielestäni ihan hirvee kaikilta puolin
2 oli hemmetin hyvä peli
3 oli ylivoimaisesti paras
4 ei oikeestaan ollut mitään niin hyvää, mut kyllä sitä pelaili
5 pilas koko heroes sarjan ku se muuttu niin paljon, mutta oli se ihan pelattava peli muuten
|
Mainos
|
  |
|
Primmee
Member
|
14. kesäkuuta 2007 @ 12:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo itekkin digailin tuosta 3:sta sillon. Nelosta pelaili ja ihan täpinöissäni odotin vitosta ja kun sain sen vihdoin niin pettymys oli suuri. Nykyään 5 (ainut minkä itse omistan) pölyttyy vain hyllyssä.
|