User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 16.11.2025 / 06:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > millä lukita vanha java että saa sen pois??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Millä lukita vanha Java että saa sen pois??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tps1
Newbie
_
1. kesäkuuta 2007 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On vanha versio Javasta 5.11 joka ei suostu poistumaan ohjauspaneelin kautta.Tulee poistettaessa ilmoitus,että "vakava virhe asennuksen aikana".Kansio poistui jo ohjelmistokansioista mutta miksi tuo ei häviä??
Saako sitä lukittua jollain ohjelmalla vai mitä pitäisi tehdä.On jo käytössä Javan uusin versio 6.1 vai mikä se nyt on.
Kiitoksia etukäteen auttajille!!
teijoster
Member
_
1. kesäkuuta 2007 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Javanhan voi päivittää. Tarvitseeko niitä vanhoja versioita sitten poistaa?
JyKKemus
Newbie
_
1. kesäkuuta 2007 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eiks sen voi poistaa vikasietotilas
Senior Member
_
1. kesäkuuta 2007 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teijoster:
Ei mikään pakko.Vievät vain turhaan tilaa.Itse olen poistanut vanhat versiot.
edit.Javan sivuilla kuitenkin tällaista tietoa.

Can I remove older versions of the JRE after installing a newer version?

The latest version of the Java Runtime Environment (JRE) contains updates to previous versions. There might be some applications or applets written and tested against a specific version of the JRE.

It is recommended that you keep older versions of the JRE on your system. If you are running low on disk space, you can uninstall older versions of the JRE.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. kesäkuuta 2007 @ 18:42

AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2007 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teijoster:
Joskus jos turva-aukkoja on paikkailtu, saattaa olla syytä poistaa vanhat versiot (eikä niiden poistamisesta haittaa muutenkaan ole), esim. yleinen Vundo -infektio leviää Javan reiän kautta.

tps1
Newbie
_
1. kesäkuuta 2007 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo,kiitos paljon vastauksistanne.Ei se lähde pois vikasietotilassakaan,herjaa aina vaan sitä samaa minkä yllä mainitsin.Mitä olen aina katellut neuvojanne HjT-lokeissa,niin käsketään poistaa vanhat javat.Tiiä sitten mitä oon tehny väärin.Ja sen uuden asennuksenhan pitäisi poistaa vanhat versiot.
Sekin voi vaikuttaa,kun minulla on tämän kannettavan koneen kovon tiedostojärjestelmä kuulemma sekaisin.Olen ensi viikolla ajatellut viedä sen korjaamolle.
Member
_
1. kesäkuuta 2007 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos siinä tiedostojärjestelmä o sekasin niin asennat vaan uudestaan. ei kai siinä korjaamoo tartte. ja sit pakollinen kyssäri: miten tiedostojärjestelmä voi mennä sekasi??

tps1
Newbie
_
2. kesäkuuta 2007 @ 04:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin minulle sanottiin kun viimeksi sain koneeni sekaisin EasyCleanerin käytöllä.Näyttöön tuli käynnistyksen jälkeen vain että NTLDR puuttuu ja sitten ei enää mitään eloa.
Tämä minun pakettina ostettu läppäri on ilmeisesti ollut alkujaankin järjestelmältään epävakaa,sen verran on ollut säätöä ja ongelmia.
On jo kerran asennettu käyttis uudelleen,en tiedä ohjelman nimeä jolla kovolta ajetaan kaikki matalaksi.Ilmeisesti tämä on eri asia kuin formatointi.Minulla ei ole mitään asennuslevyjä,on vain Recovery-CD:t mutta niilläkin kai saa asennettua uudestaan järjestelmän.
Anteeksi jos asiani tuntuu ristiriitaisilta tai oudoilta mutta en tosiaankaan ole asiantuntija tietokoneisiin liittyen.
Member
_
2. kesäkuuta 2007 @ 04:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
on ilmeisesti ollut alkujaankin järjestelmältään epävakaa

asenna linux, loppuu epävakaudet :)

mutta jos haluat käyttää edelleen windowssia, niin ota tärkeät tiedostot talteen ja aja ne recovery CD:t

tps1
Newbie
_
2. kesäkuuta 2007 @ 04:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos sinulle vastauksistasi,eikö siis tarvi formatoida C-asemaa,sen kuin vain ajaa ne palautus-CD:t??
Vai jotain muuta lisäksi??
Member
_
2. kesäkuuta 2007 @ 05:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
kiitos sinulle vastauksistasi,eikö siis tarvi formatoida C-asemaa,sen kuin vain ajaa ne palautus-CD:t??
Vai jotain muuta lisäksi??
en tiiä miten winukassa ja on kai siinä CD:ssä ohjeet(noi cd:t ajaa saman asian kun formatointi [kai]). Mieleenkinnosta, onko konees fujitsu?

Mainos
_
__

_
tps1
Newbie
_
2. kesäkuuta 2007 @ 05:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Acer Aspire 3020.Windows ja sen käyttö on aina mielenkiintoista.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > millä lukita vanha java että saa sen pois??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy