|
Suoritinkäyttö nousee 100%
|
|
|
JasonSco
Member
5 tuotearviota
|
2. kesäkuuta 2007 @ 10:52 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Eli ongelmana on, että kun klikkaan oma tietokone > D:, niin koneen suoritin käyttö nousee 100% ja puolen minuutin jälkeen tulee ilmoitus "explorer.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava" ja explorer käynnistyy uudelleen...
olen jo ajanut:
Nortonin
spybotin D&S
CCleanerin
Spyware Doctor
Avast!
ad-aware
Regcleaner
ATF-cleaner
, mutta mikään ei ole auttanut
Eli miten saan ongelman korjattua?
(formatointi auttaa, mutta parin viikon kuluttua ongelma on takasin)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. kesäkuuta 2007 @ 12:36
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
2. kesäkuuta 2007 @ 20:34 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Voipi olla kovalevyssä vikaa. Kokeile ajamalla levyn pinnan tarkistus. Jos tulee virheitä - ja tietysti muutenkin - voi imuroida kovalevyn valmistajan sivuilta testiohjelman, joka analysoi ja testaa kovalevyn. Useilla tunnetuilla valmistajilla on tällaisia merkkikohtaisia testiohjelmia.
|
|
JasonSco
Member
5 tuotearviota
|
3. kesäkuuta 2007 @ 07:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
no en kyllä löytänyt edes tuollaista ohjelmaa Acerille, mutta ei kovalevyssä ainakaan sellaista vikaa ole, ettei D asemaa voisi käyttää, sillä voin kyllä mennä esim. real player > open > D: >ja selata D:n tietoja...se ei nosta kierroksia olenkaan
|
Moderator
5 tuotearviota
|
3. kesäkuuta 2007 @ 08:25 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Oletko tutkinut kenen valmistama kovalevy Acerissasi on?
Katso laitehallinnasta kohdasta "Levyasemat".
|
|
WhuBanoid
Newbie
|
3. kesäkuuta 2007 @ 09:10 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Luulenpa, että koneellesi on tarrautunut virus, joka uusii itsensä formatoinnista huolimatta. Kokeileppa tälläista ohjelmaa kuin F- Secure. Nortonia en suosi koska se päästää viruksia tietokoneelle. Kokemusta on Nortonin suhteen. F- secure toimii kyllä, jos sinulla on käyttöjärjestelmänä Windows- järjestelmä.
Älä ole tyhmä, käytä palomuuria.
|
Member
|
3. kesäkuuta 2007 @ 09:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tuohon voisi kokeilla myös järjestelmän palautusta aiempaan ajan kohtaan jolloin ei kenties pöpöä ollut viellä koneella.
|
Senior Member
|
3. kesäkuuta 2007 @ 10:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti haude: Tuohon voisi kokeilla myös järjestelmän palautusta aiempaan ajan kohtaan jolloin ei kenties pöpöä ollut viellä koneella.
Eipä se taida poistaa kuitenkaan sitä pöpöä.
Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
|
Member
|
3. kesäkuuta 2007 @ 14:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mutta ainahan voi kokeilla!
|
|
JasonSco
Member
5 tuotearviota
|
3. kesäkuuta 2007 @ 15:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
no palautusta ei kannata tässä koneessa(Acer Aspire 3692WLMI, 4kk vanha) edes yrittää, sillä ei ole ikinä toiminut...
Mutta latasin F-Securen ja ajoin scannin, mutta eipä löytänyt mitään muuta kuin oman häntänsä(C:/Program Files/F-Secure/F-Secure.exe)...:7
Mutta ei toimi mikään eli huomenna huoltoo...
|
|
tomato71
Suspended due to non-functional email address
|
3. kesäkuuta 2007 @ 16:21 |
Linkki tähän viestiin
|
www.virustorjunta.net
|
|
JasonSco
Member
5 tuotearviota
|
3. kesäkuuta 2007 @ 19:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
tomato71
Suspended due to non-functional email address
|
3. kesäkuuta 2007 @ 19:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa tarkistuttaa HjT-loki
Näin
-> Lataa Hijackthis: http://koti.mbnet.fi/pattaya1/HijackThis.exe
-> Tallenna hakemistoon C:\hjt
->Uudelleennimeä HijackThis.exe -> scanner.exe:ksi näin:
1. Klikkaa hiiren oikealla painikkeella HijackThis ikonia.

2. Valitse Uudelleennineä/ Rename.

3. Kirjoita scanner.exe

-> Käynnistä HijackThis ja klikkaa: do a system scan and save a logfile.
-> Lähetä ilmestynyt logisi tänne
www.virustorjunta.net
|
|
Mainos
|
  |
|
|
JasonSco
Member
5 tuotearviota
|
4. kesäkuuta 2007 @ 02:44 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|