User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 04:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > matrix infinityn päivitys ongelma!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
matrix infinityn päivitys ongelma!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
chevyrace
Suspended due to non-functional email address
_
6. kesäkuuta 2007 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla on v3 mallin ps2 .siihen on hankittu matrix infinity modi ja olen polttanut päivityksen ohjeiden mukaan nerolla imagena cd-levylle mutta ps2 ei suostu lukemaan tätä levyä .olen yrittänyt polttaa memorex:ille ja tdk:lle mutta se ei suostu lukemaan kumpaakaan .olen polttanut päivityksen niin hitaalla kuin mahdollista miten saan päivityksen toimimaan???auttakaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. kesäkuuta 2007 @ 22:31

Senior Member

3 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2007 @ 04:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä se konees sitten tekee kun tunget sen levyn sisään. Ei mitään vai joku virheilmoitus?
chevyrace
_
7. kesäkuuta 2007 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se ei vaan lue sitä siis se menee siihen valikkoon jossa on browser ja system configuration siinä saa oottaa vaikka kuin kaua ja ps2 ei lue levyä sit ku katoo tuolta browserista ni lukee disc read error.ps2 lukee kyllä poltetut dvd:tja ps2 pelit
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2007 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile niin että käynnistät valmiustilasta painamalla resettiä niin kauan että syttyy ejectvalo.
chevyrace
_
7. kesäkuuta 2007 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen jo kokeillut...nyt huomasin että ps2 ei lue mitään cd levyjä ei edes alkuperäisiä
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2007 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saattaa olla jopa lukupää mennyt
Mainos
_
__

_
chevyrace
_
10. kesäkuuta 2007 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt sain tehtyä kaikki päivitykset ku putsasin ton lukupään vielä toisen kerran ni se alko lukeen ne päivitykset...mutta haluaisin tietää tosta miten tuo realityplayer poltetaan vaikka alchol 120%:sella voisko joku neuvoa
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > matrix infinityn päivitys ongelma!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy